Citat:
Ursprungligen postat av
palats
Det har prövats i tryckfrihetsdomstol om ansvarig utgivare ska anses skyldig till brott för uthängningar. Nej ansåg juryn i tryckfrihetsmålet mellan Olsson och Expressen.
Jag vet inte vad Olsson har med Dumpen att göra. Fallen är inte nämnvärt lika.
Citat:
Ursprungligen postat av
LordHamleigh
Polerade fasader gör dig mer förbannad än våldtäkt av barn?
Jag utgår då från att du är pedofil själv.
Hoppas att du sökt hjälp för dina besvär.
Om inte hoppas jag innerligt att Sjöberg snarast hänger (pun intended) ut dig också.
Pedofili och våldtäkt av flickor drabbar särskilt kvinnor.
Varför just Sjöberg när det finns miljoner andra som kan hänga ut både dig och mig inklusive Sjöberg m.fl. på vilka grunder någon än vill.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zaedrews
Skulle inte du sluta skriva? Jo klart de kommer bli dömda den dagen en peddo stämmer dom. Men den dagen verkar inte komma.
För att samhället ska stänga ner dom krävs litet mera. Men ett par självmord kommer nog få ångan att hetta till hos myndighetspersoner.
Jag tror att Dumpen varar till hösten eller maximalt ett år. Det är inte så att vem som helst kan inkomma med JK-anmälan åt någon okänd annan - i så fall inte mer än som ungefär upplysning.
Jag är övertygad att saken kommer att få sin rättsliga prövning. Åklagare förvarnar inte, utan när åtal eller stämning kommer så kommer det. Vid fällande dom tar uthängningarna slut och Dumpen slutar som en blogg.