2022-02-13, 02:18
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Har äckel-peddo-brandmannen några kompisar kvar?

Har frun kastat ut honom?

Bor han på hotell? Flyr han?

Ge oss mer skvaller och fakta så vi kan njuta åt äcklets förfall.

Är det sant att han hängt 3000 dagar på kik???

Det kan finnas 100-tals andra offer.

Till andra möjliga gäddor:

GE FAN ATT SEXCHATTA OCH BESTÄMMA TRÄFF MED MINDERÅRIGA OCH PEDOFILMAMMOR.

Då behöver inte Dumpen hänga ut er och livet kan fortsätta lite mer som vanligt😅

Swishar en slant. Bra jobb Dumpen.

Håller med till 100%. Det många peddo vurmare här inne hänger upp sig på är att "det är ju bara fantasier". Men problemet är ju att dessa män bestämmer träff och kommer till mötesplatsen just för att förgripa sig på ett barn.

Då är det inte fantasier längre utan då är det verklighet.

Jag tycker dom gör ett suveränt jobb och swichar själv några hundra i månaden.
Citera
2022-02-13, 04:14
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Oj... Du är ju så enkelspårig och dum så jag vet inte vad... Att kalla dig för efterbliven är att förolämpa dom riktigt efterblivna...

Din tro på utgivningsbevis är att man kan göra va fan som helst, inklusive att våldta kungen inför sittande publik. Fullt så enkelt är det inte.

Du har aldrig funderat på vad "ansvarig utgivare" är för något? Och dennes juridiska roll i det hela?

Du får inte göra vad som helst. Du kan bli dömd. Jag är rätt säker på att Dumpen med god marginal passerat de flesta gränser för vad som är lagligt. Till saken hör bara att rättvisan är trög.

Dvs det tar lite tag innan något händer... Men något kommer att hända. Det är jag övertygad om. Jag har förberett med popcorn. Det ska bli skoj!

Skulle inte du sluta skriva? Jo klart de kommer bli dömda den dagen en peddo stämmer dom. Men den dagen verkar inte komma.

För att samhället ska stänga ner dom krävs litet mera. Men ett par självmord kommer nog få ångan att hetta till hos myndighetspersoner.
Citera
2022-02-13, 05:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av palats
Det har prövats i tryckfrihetsdomstol om ansvarig utgivare ska anses skyldig till brott för uthängningar. Nej ansåg juryn i tryckfrihetsmålet mellan Olsson och Expressen.
Jag vet inte vad Olsson har med Dumpen att göra. Fallen är inte nämnvärt lika.

Citat:
Ursprungligen postat av LordHamleigh
Polerade fasader gör dig mer förbannad än våldtäkt av barn?
Jag utgår då från att du är pedofil själv.
Hoppas att du sökt hjälp för dina besvär.
Om inte hoppas jag innerligt att Sjöberg snarast hänger (pun intended) ut dig också.
Pedofili och våldtäkt av flickor drabbar särskilt kvinnor.
Varför just Sjöberg när det finns miljoner andra som kan hänga ut både dig och mig inklusive Sjöberg m.fl. på vilka grunder någon än vill.

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Skulle inte du sluta skriva? Jo klart de kommer bli dömda den dagen en peddo stämmer dom. Men den dagen verkar inte komma.

För att samhället ska stänga ner dom krävs litet mera. Men ett par självmord kommer nog få ångan att hetta till hos myndighetspersoner.
Jag tror att Dumpen varar till hösten eller maximalt ett år. Det är inte så att vem som helst kan inkomma med JK-anmälan åt någon okänd annan - i så fall inte mer än som ungefär upplysning.
Jag är övertygad att saken kommer att få sin rättsliga prövning. Åklagare förvarnar inte, utan när åtal eller stämning kommer så kommer det. Vid fällande dom tar uthängningarna slut och Dumpen slutar som en blogg.
Citera
2022-02-13, 05:23
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Jag tror att Dumpen varar till hösten eller maximalt ett år. Det är inte så att vem som helst kan inkomma med JK-anmälan åt någon okänd annan - i så fall inte mer än som ungefär upplysning.
Jag är övertygad att saken kommer att få sin rättsliga prövning. Åklagare förvarnar inte, utan när åtal eller stämning kommer så kommer det. Vid fällande dom tar uthängningarna slut och Dumpen slutar som en blogg.

De har varit med längre än man kunde tro. Säga nu vad man vill om peddosar. Det de gör är ju förtal å det mest extrema som går att finna. Skit i utgivarbevis. AB har det och blir fällda dagligen för att de hängt ut personer.

Tror myndighetssverige jobbar övertid i hur man ska kunna stänga ner Dumpen. Inte helt lätt sett till att de här uthängda är mindre villiga att samarbeta med staten.
Citera
2022-02-13, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Jag vet inte vad Olsson har med Dumpen att göra. Fallen är inte nämnvärt lika.

Pedofili och våldtäkt av flickor drabbar särskilt kvinnor.
Varför just Sjöberg när det finns miljoner andra som kan hänga ut både dig och mig inklusive Sjöberg m.fl. på vilka grunder någon än vill.

Då är det bäst att någon annan eldsjäl att ta över facklan. Vad ska vi med ett styre till som inte tar sitt ansvar? Ny teknologi ger nya lösningar på problem. Folket ska avgöra vad lösningen är. Inte några godtyckliga representanter som vunnit en popularitetstävling baserat på trams.
Citera
2022-02-13, 05:50
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:

GE FAN ATT SEXCHATTA OCH BESTÄMMA TRÄFF MED MINDERÅRIGA OCH PEDOFILMAMMOR.

Då behöver inte Dumpen hänga ut er och livet kan fortsätta lite mer som vanligt😅

Eller att barn slipper att bli skadade och traumatiserade för livet. Och familjer förstörs. Det är väl den största anledningen tycker jag.
Citera
2022-02-13, 06:46
Medlem
Hur vidrigt det än må vara så är pedofili på god väg att normaliseras i dagens S-samhälle.
Muslimerna gifter bort småtöser på daglig basis, immigranter som kommer hit släpande på sina minderåriga ”fruar” får inte skiljas åt osv osv.

80% röstade ju för detta bla, så dags att vara förbannad nu.
Citera
2022-02-13, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Eller att barn slipper att bli skadade och traumatiserade för livet. Och familjer förstörs. Det är väl den största anledningen tycker jag.

Två sidor av samma mynt.

Det är fint att se peddo och snusk-äcklen krossas när sanningen bakom deras jävla falska fasader hängs ut när polisen och myndigheter blundar för äcklens försök till övergrepp och snusk mot barn.

Fälls Patrik och Sara av något äckel som känner sig kränkt, då kommer eventuellt skadestånd snabbt att samlas in. Den åklagaren och peddo-kramaren blir nog mycket omtyckt efteråt😂
Senast redigerad av Spritsson 2022-02-13 kl. 06:54.
Citera
2022-02-13, 07:12
Medlem
Där har vi brandmannen.
50 år
Har bott på sin nuvarande adress i 25 år, men blir nog snart till salu.
Fru o barn på samma adress.

https://www.lokalfotbollen.nu/nyheter/magnus-bobo-eriksson-torpshammars-hjalte-igen-med-ett-sent-mal/
Senast redigerad av aanonymous 2022-02-13 kl. 07:29.
Citera
2022-02-13, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aanonymous
Där har vi brandmannen.

https://www.lokalfotbollen.nu/nyheter/magnus-bobo-eriksson-torpshammars-hjalte-igen-med-ett-sent-mal/
Ja titta! Där fick vi ett namn också!

Tror ni Dumepn/2forty2 kommer att kunna fortsätta i samma takt, eller kommer landets pedofiler att bli mer försiktiga när de stämmer träff?
Citera
2022-02-13, 07:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Hur vidrigt det än må vara så är pedofili på god väg att normaliseras i dagens S-samhälle.
Muslimerna gifter bort småtöser på daglig basis, immigranter som kommer hit släpande på sina minderåriga ”fruar” får inte skiljas åt osv osv.

80% röstade ju för detta bla, så dags att vara förbannad nu.
Om man snabbt kollar igenom namnen (när jag satt o sorterade domar; (FB) Patrik Sjöberg konfronterar pedofiler på ny sajt ) så är majoriteten svenskar vid pedofilbrott. Men jag sorterade de utifrån över 4 000 sexualbrottsdomar, o i våldtäkt (mot jämnårig) så är Abdullahs vanligare...

(OBS! Som snabbast tog jag en titt på namnen bara!) Nån arab hade våldtagit sin gamla dementa morsa, så visst kan det vara sjukt ändå. Men vem vet? Anmälningsbenägenheten är säkert lägre bland araberna.
Citera
2022-02-13, 07:30
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Två sidor av samma mynt.

Det är fint att se peddo och snusk-äcklen krossas när sanningen bakom deras jävla falska fasader hängs ut när polisen och myndigheter blundar för äcklens försök till övergrepp och snusk mot barn.

Fälls Patrik och Sara av något äckel som känner sig kränkt, då kommer eventuellt skadestånd snabbt att samlas in. Den åklagaren och peddo-kramaren blir nog mycket omtyckt efteråt😂

Jag håller med dig. De ska sättas dit. Allra helst avlivas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in