Citat:
Ursprungligen postat av
Right-humanist
Så här: alla som tycker att detta mord är intressant och värt att diskutera sköter den saken på andra håll eftersom denna tråd är rena katastrofen.
Nej, jag tänker inte berätta var eftersom ni är ett antal muppar som inte klarar av att se ”vad var?” utan bara sabbar.
Har aldrig skrivit något liknande förut här på FB eftersom jag tycker att det ska vara högt i tak. Men denna tråd är så jävla LÅG att det bara är att ducka och fly från alla som har fattat NOLL!
Så sant.
Denna tråd är verkligen pinsam. Allmäna diskussioner om kriminella och annat folk i Helsingborg med omnejd. Ingen som helst research eller uppbackning av påståenden. Det mesta off topic som möjligen skulle kunna postas i andra trådar.
Skrivs nästan inget av substans om mordet som rubriken handlar om.