Citat:
Ursprungligen postat av
Specktakel
Helsingborg är ju översvämmat med unga blattar som kör omkring i dyra högljudda bilar.
Det är ett tydligt tecken på att de säljer jävligt mycket droger och att det är mycket pengar
i omlopp. Så ingen är förvånad att de skjuter ihjäl varandra regelbundet, pengar har den effekten
på äckliga langare och deras äckliga bossar.
Alla ni svenskar som köper en femma eller andra droger, ni är direkt medskyldiga till alla dödsskjutningar. Bara så att ni vet. Ta er en titt i spegeln nästa gång och skäms för att ni
bidrar till samhällets förfall. Och att kanske nästa gång så råkar en oskyldig person bli skjuten,
kanske ett barn eller en kompis som ni känner.
Ja och sen bidrar vi ännu mer när vi går och klipper oss för 120kr på söder.
Kan tro att du satsar på att bli politiker.
Skippa den stränga drogpolitiken mot användarna, fimpa ringa narkotika och satsa resurserna på de som smugglar och säljer.
Många har skippat de där mellanhänderna och åker rakt ner till spanien och köper, den gör de sjuka pengar när de säljer av det här hemma.
Snubbar som varit vanliga gatulangare innan har tagit upp detta koncept, så nu kan alla tjäna stora pengar.
Därför det händer mer och mer i Spanien med svenskar inblandade.