2022-02-12, 18:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
I stories syns det ganska bra.
Har hon klippt sig själv? Det var inte snyggt klippt. En tjock test till vänster i bild ser ut att vara tvärt avklippt, utan finess.

Hon förlängde håret runt Lucia. Tog hon ur löshåret själv eller bara klippte av det?
Jag såg...vad är det med hennes röv? Har hon blöja? Det ser så konstigt ut.
Håret förstår jag inte. Hon hade löshår i, tog ur och det var så skönt, sen sunkade håret ihop och löshåret var plötsligt tillbaks och nu är det borta igen, det ser jättekonstigt ut.
Hon vet inte vem Kurt Cobain var, uppenbarligen...hur hon kan ha missat det. En gammal gubbe.. jorå
Citera
2022-02-12, 18:42
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Håret förstår jag inte. Hon hade löshår i, tog ur och det var så skönt, sen sunkade håret ihop och löshåret var plötsligt tillbaks och nu är det borta igen, det ser jättekonstigt ut.
Hon vet inte vem Kurt Cobain var, uppenbarligen...hur hon kan ha missat det. En gammal gubbe.. jorå
När hon tightade till magen var baken fortfarande stor och därför stämmer inte proportionerna. Taskigt av doktor Tuwe att inte upplysa om det. Han kanske erbjöd sig att skulptera om baken också. Men det kan My göra själv med den fantastiska bodyshapekrämen från Rosenseien... 🐟
🌵
Citera
2022-02-12, 19:01
Medlem
Citat:

My är 34år, varför skulle hon ha koll på Nirvana?
Citera
2022-02-12, 19:19
Avslutad
Citat:
När hon tightade till magen var baken fortfarande stor och därför stämmer inte proportionerna. Taskigt av doktor Tuwe att inte upplysa om det. Han kanske erbjöd sig att skulptera om baken också. Men det kan My göra själv med den fantastiska bodyshapekrämen från Rosenseien... 🐟
🌵
Vaffan, har hon en hel tub mellan skinkorna då? Det ser ut som en blöjbak, eller så har hon en stoor buttplugg i hålet..
Citera
2022-02-12, 19:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
My är 34år, varför skulle hon ha koll på Nirvana?
Just pga hennes ålder, borde hon känna till det.. den magiska ålderssiffran, 27 år, då många artister/kändisar gått bort
Citera
2022-02-12, 19:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Just pga hennes ålder, borde hon känna till det.. den magiska ålderssiffran, 27 år, då många artister/kändisar gått bort
Och att han var bipolär.
Citera
2022-02-12, 19:29
Avslutad
Citat:
Och att han var bipolär.
Ja, det om något, men MM har inte så bra koll på någonting.
Jag får fortfarande ont i magen över hur sonen exponeras och skulle skickas till Öland till vilket pris som helst över nyår, så hon och tooket kunde svulla och dricka in 2023, eller vad det var..
Citera
2022-02-12, 19:30
Medlem
Citat:
Och att han var bipolär.

Vad har hans bipolaritet med saken att göra?
Citera
2022-02-12, 19:32
Medlem
Zulithelmas avatar
Citat:
Har hon klippt sig själv? Det var inte snyggt klippt. En tjock test till vänster i bild ser ut att vara tvärt avklippt, utan finess.

Hon förlängde håret runt Lucia. Tog hon ur löshåret själv eller bara klippte av det?
Jag tror faktiskt att hon bara klippt av det (alt. bytt till kortare extensions)
Citera
2022-02-12, 19:35
Avslutad
Citat:

https://streamable.com/ev6a48
Det ser jättekonstigt ut
Citera
2022-02-12, 20:35
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ja, det om något, men MM har inte så bra koll på någonting.
Jag får fortfarande ont i magen över hur sonen exponeras och skulle skickas till Öland till vilket pris som helst över nyår, så hon och tooket kunde svulla och dricka in 2023, eller vad det var..

Koncentrera dig på ditt så mår du nog bättre.

Hon får fira nyår som hon vill?! Eller….
Citera
2022-02-12, 20:36
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Och att han var bipolär.

Vad? Fattar ingenting av ditt resonemang
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto