2022-03-22, 13:45
Avslutad
Gud vad hon svamlar på story. Hon står i sitt gym och pratar på. Hon gör mycket dålig reklam för sig själv. Vem vill anlita en om pratar om sig själv hela tiden. Hon är på g nu säger hon. Inte är det uppåt i alla fall 🌵🌵
Citera
2022-03-22, 17:52
Medlem
My Martens flåsar som en astmasjuk så fort hon rör sig, har övervikt, lider av sina psykiska besvär, äter som en ungkarl med missbruksproblem och har ihop det med en snortande singbackartist. Hon ger sin son problem genom sin gränslösa exponering, hon har ett gym som snart kommer kursa, hon har knappt några kändiskompisar kvar. Vad är det som får henne att fortsätta sin desperata kamp att bli kändis?
Det skall bli spännande och se hur många som följer med på gymresorna....
Citera
2022-03-22, 18:51
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Gud vad hon svamlar på story. Hon står i sitt gym och pratar på. Hon gör mycket dålig reklam för sig själv. Vem vill anlita en om pratar om sig själv hela tiden. Hon är på g nu säger hon. Inte är det uppåt i alla fall 🌵🌵
Tittade också och herregud... Jag, jag och jag i en evig svada.
Citera
2022-03-22, 19:09
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
My Martens flåsar som en astmasjuk så fort hon rör sig, har övervikt, lider av sina psykiska besvär, äter som en ungkarl med missbruksproblem och har ihop det med en snortande singbackartist. Hon ger sin son problem genom sin gränslösa exponering, hon har ett gym som snart kommer kursa, hon har knappt några kändiskompisar kvar. Vad är det som får henne att fortsätta sin desperata kamp att bli kändis?
Ja detta är som upplagt för succé för henne!
Citera
2022-03-22, 19:43
Medlem
TPLs avatar
I kväll ska hon svara på frågor. Det jag vill veta passar nog inte henne. 🤐
Tur att hon har färdiga matlådor i frysen och färdig juice så hon hinner sitta och svara. Antar att det är skärmfritt också, hon ska väl lägga sig snart.
Citera
2022-03-22, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017

Hon är väl vän med Anna Book och via henne har hon ju tillgång till hela kändiseliten. Men oklart hur länge hon får vara med Anna. Anna har ju ett hjärta av guld men jag tror ändå hon kommer tröttna på My 🙂
Citera
2022-03-22, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Ja ojojoj tur att man kan snabbspola på IG, vem orkar lyssna på det där lååånga dravlet…..
Citera
2022-03-22, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli

Var kan man se detta? Hittar inte bland alla hennes sidor. Blir totalt matt. Hon är väl desperat nu, för någonstans så tror jag att hon känner att det hela är jävligt konstigt.
Citera
2022-03-22, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Hon är väl vän med Anna Book och via henne har hon ju tillgång till hela kändiseliten. Men oklart hur länge hon får vara med Anna. Anna har ju ett hjärta av guld men jag tror ändå hon kommer tröttna på My 🙂

Problemet för den vänskapen hänger väl på om Anna är intresserad av någon som är psykiskt sjuk, deprimerad och bara har skulder och ingen glans? Det är väldigt vanligt att folk tappar intresset när en sån situation uppstår och Anna är ju inte den som är så mån om andra om jag läser henne rätt.
Citera
2022-03-22, 21:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarbukett
Var kan man se detta? Hittar inte bland alla hennes sidor. Blir totalt matt. Hon är väl desperat nu, för någonstans så tror jag att hon känner att det hela är jävligt konstigt.
I stories på hennes egen sida på IG. Inte på studiokontona.
Citera
2022-03-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Tillgång till hela kändiseliten via Anna Book?
Anna Book har ett hjärta av guld? 🤮
Kanske bättre att du fortsätter trolla i någon annan tråd.
Citera
2022-03-22, 22:39
Medlem
TPLs avatar
Det var magert med frågor. En går redan på gym och ville berätta om en tillfällig svacka, en annan är med i Viktväktarna och verkade inte vilja vara "klinker" hos My. En post handlade om köpta följare, förstår inte varför hon tog upp det? En känga till nån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in