2022-02-12, 14:26
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon

"Åldersskillnaden är sekundär, barnet/ungdomen är det primära, det barnsliga, barnet." Mestadels trams. Det handlar om att småflickor INTE ser gravida ut.

Vilket är fel. Den mentala mognaden spelar också roll, det räcker inte med ett barns kropp. Det blir inte minst uppenbart när man läser chattloggarna.
Citera
2022-02-12, 14:27
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Så du menar att bristen på attraktiva vuxna kvinnor är anledningen till att vuxna män drar sig till barn?

Ja, det är precis vad han menar.
Citera
2022-02-12, 14:37
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Första stycket: Känner inte medlidande på det sättet om jag skulle skada någon. Det är inte heller så att jag njuter av lidande som en del tidigare tyckts tro. Jag går igång på rädsla.

Ok vet inte hur man ska mota det här. Du gillar små rädda småkvinns alltså. Kunna skrämma som att gilla din kuk.

Proffset i mig sök fan hjälp! Den vanliga i mig fan hoppas jag skulle stöta på dig. Jag skulle fan banka dig så sönder att du inte hade hjärna kvar att tänka på sex med barn. Proffset i mig vinner dock allt mest. Du behöver söka hjälpa för det här!
Citera
2022-02-12, 14:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Så du menar att bristen på attraktiva vuxna kvinnor är anledningen till att vuxna män drar sig till barn?
http://www.vice.com/en/article/mgmzwn/most-child-sex-abusers-are-not-pedophiles-expert-says
"It is very important for the public to understand that most child molesters are not pedophiles".

"Because they don't have other access to sources of sexual gratification is the main reason—or that child may be very readily accessible."

"Pedophiles constitute a minority of those who sexually abuse children, or who are child molesters.
"Hindered by the "tremendous stigma"

Svenska:
Citera
2022-02-12, 14:44
Medlem
hjaelploskilles avatar
Läser chattloggarna med brandmannen nu och fan vad bisarrt att fiskarna numer trycker på ännu mer. De säger att de pratat med honom i ett halvår och de har chattloggar från när det är en mamma som pratar med honom och en fjortonåring som pratar med honom och i chattloggarna syns skillnaden då fjortonåringen inte pratar om något sexuellt överhuvudtaget medan mamman, som antagligen chattade med brandmannen nyligen, trycker på så in i helvete om att han ska knulla hennes barn
Citera
2022-02-12, 14:46
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Vilket inkluderar den grupp du skrev att du tänder på dvs rädda flickor med ångest i 12-14 års ålder, "från det att dom börjar få bröst, lite form på höfterna typ. Ingen jätteskarp linje, men ungefär där".

Vilket är samma grupp som är överrepresenterad bland unga prostituerade med PTSD och självskadebeteende. Ett vanlig karriär bland flickor som utsatts för sexuella övergrepp. Fast det vet du så klart redan.

Nja, att dom är rädda och har ångest när jag har sex med dom. Inte när dom har ångest i största allmänhet.

Ja, har hört det du skriver eller något i den riktningen. Men känner varken skadeglädje eller medlidande för flickorna om det är det du fiskar efter. Jag tycker inte det är en så stor grej. Ungefär så.

Tänkte på den saken förut när Dumpen stod och skällde på någon. "Tänk på hur dåligt dom mår av...". Ett ganska meningslöst argument. Mer ämnat för kameran.
Citera
2022-02-12, 14:49
Medlem
Brandmannens förening:

https://www.facebook.com/TorpshammarsIf/?ref=page_internal
Citera
2022-02-12, 14:53
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Nja, att dom är rädda och har ångest när jag har sex med dom. Inte när dom har ångest i största allmänhet.

Ja, har hört det du skriver eller något i den riktningen. Men känner varken skadeglädje eller medlidande för flickorna om det är det du fiskar efter. Jag tycker inte det är en så stor grej. Ungefär så.

Tänkte på den saken förut när Dumpen stod och skällde på någon. "Tänk på hur dåligt dom mår av...". Ett ganska meningslöst argument. Mer ämnat för kameran.

Det du beskriver signalerar empatistörning.
Citera
2022-02-12, 14:55
Medlem
Citat:

Grav sådan...
Citera
2022-02-12, 14:58
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ok vet inte hur man ska mota det här. Du gillar små rädda småkvinns alltså. Kunna skrämma som att gilla din kuk.

Proffset i mig sök fan hjälp! Den vanliga i mig fan hoppas jag skulle stöta på dig. Jag skulle fan banka dig så sönder att du inte hade hjärna kvar att tänka på sex med barn. Proffset i mig vinner dock allt mest. Du behöver söka hjälpa för det här!

Haha, jag har faktiskt blivit erbjuden samtal med Sara på Dumpen. Innan hon blev bannad härifrån. Men jag föredrar nog att vara anonym. Tror att det är bättre för min hälsa!

Nja, jag föredrar att hålla detta privat och jag skadar ingen som det ser ut nu.
Citera
2022-02-12, 15:09
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnadGardin
Grav sådan...

...och ganska typiskt gemensamt drag.
Citera
2022-02-12, 15:12
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Fido har tidigare berättat att han har en form av autism.
Det kanske kan förklara en viss del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in