2022-02-12, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OstgotaHus
Referens till Dan Eliasson.

Aa fy fanta exotic, är bannemej så fruktansvärt förbannad på alla dessa sossar och vänsterfolk som tänker och ställer till med sånt!
Citera
2022-02-12, 03:56
Medlem
kajus333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Troligtvis inte, men om vi ska leka leken så finns chansen. Så svara på frågan, skulle du rätta dig i leden?

Detta är ingen lek.
Citera
2022-02-12, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Nu trot jag dock inte att detta är saga som är mentally sjuk ifrån början, detta kommer 100% ifran en galen morsa som har tutat i sitt barn att dom är trans.

Brukar ju vara så, det är därför bögar inte ska vara föräldrar, brukar sluta i manipulation, misshandel och sexuell misshandel
Citera
2022-02-12, 04:03
Medlem
FAST man tilltalar väl ingen vare sig med hon/han eller hen? Man använder väl namnet eller säger du? Vad har jag missat?
Citera
2022-02-12, 04:04
Medlem
Citat:
Nu trot jag dock inte att detta är saga som är mentally sjuk ifrån början, detta kommer 100% ifran en galen morsa som har tutat i sitt barn att dom är trans.

Säkert en vänsterbliven morsa eller farsa, som säkert inte bara själv utan även tillsammans med samhällets PK-ism, lärare, andra elever och media manipulerat henne till sådant trams. Stackars barn, hoppas "hen" växer upp och omvänder sig från dessa fasoner
Citera
2022-02-12, 04:41
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:

Japp. Och så fort det är möjligt, kommer dessa galningar (det är både mamman och pappan eller hennet i den familjen som är galna), säkert att ta det stackars barnet till Karolinska för hormonbehandling... Undrar om någon har socanmält familjen? Det är svårt att göra det bara på uppgifter i tidningar, någon som känner dom lite grann borde göra det.
Citera
2022-02-12, 04:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siix
Precis. Och om vi stannar kvar vid skolan, så har den verkliga problem, som slår mot hela samhället i förlängningen. Lärarbristen är fullt förståelig, och sådant här lär knappas locka i framtiden.

Exakt så är det ju tyvärr, idioter till föräldrar som helt har tappat förståndet och ser till att lärare får sparken pga deras sjuka idéer om deras könslösa barn
Citera
2022-02-12, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Commonality
Avrättning till den som tvingar folk att säga saker. ALLA alternativ står till fogs - inte statens urval av ord!
Du vill alltså ”avrätta” SAOL? Alla ordböcker bör brännas. Folk fåår stuva sum dom vil?
Citera
2022-02-12, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekotte
Enligt läraren så uttryckte aldrig 7-åringen någon åsikt i frågan.
Gamaleldin säger att hon aldrig hörde eleven själv be om att få bli kallad för ”hen”.
https://www.varldenidag.se/nyheter/avskedad-larare-kliver-fram-darfor-vagrade-jag-saga-hen-till-eleven/repuhq!WEmGGTc8APadnyA@kLVy6w/

Huruvida det är sant eller inte är svårt att veta med tanke på hur verklighetsfrånvänd motståndarsidan är.

Hmm. Är nog inte så lätt för ett barn att på skarpen säga till en lärare om det heller. Är det vad hen uttryckt till sina vänner och föräldrar i övrigt är det ju vad som gäller. En nära släkting jobbar på förskola och det är då och då barn med en könsidentiteten som inte överensstämmer med det kön de har i passet så att säga. De brukar vara väldigt tydliga med vad som gäller och det brukar inte vara svårt för lärarna att rätta sig efter det eftersom de också ofta upplevs vara det de säger. Inga konstigheter. Men den här läraren var väl djupt religiös inom någon frikyrka? De brukar ju ha problem med det mesta och ha svårt att acceptera att alla inte lever och lär som dom. Skönt att hen fick sluta.

Hörde någon intervju med föräldrarna, de var verkligen inte extrema eller något sådant, verkade kloka och vettiga. De hade fått gilla läget och respekterade såklart sitt barn. Så det är säkert läraren som betett sig konstigt här. De förstod om läraren kunde säga fel, men att vägra respektera barnet tyckte de var väldigt fel. Och jag håller med. (Med reservation för att jag minns fel, var ett tag sedan detta var uppe ju).
Senast redigerad av Grantoppen2 2022-02-12 kl. 08:50.
Citera
2022-02-12, 08:49
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriouslyfuckedup
Det sättet att använda ordet är en ännu värre cancer. Vi klarade oss bra att formulera oss innan utan att använda dessa pronomen.

Jo, håller faktiskt med dig. Men att säga det om ett barn som man vet könet på är sinnessjukt. Som sagt, han, hon, den och det räcker.
Citera
2022-02-12, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holmium
Befarar att det skulle bli ett långt inlägg med historiska tillbakablickar på hur sionismen och dess olika politiska verktyg successivt har tagit över alla aspekter av maktutövning i Sverige.

Flertalet har som du mycket riktigt identifierar noll koll.............

Men om jag ska vara ärlig, tror inte sionisternas inflytande är så kraftig i Svensk politik ändo, kan du peka på något konkret? För i USA är den ju uppenbar, tror dem besitter 50-60 % av alla viktiga poster i kabinetten utan att det ens är diskussion om detta samt att dem har massiv inflytande i media.. men i Sverige, jag menar, förutom Bonniers och TV 4 så finns det väl inte mycket sionister om du inte räknar ebba och liknande som det?
Citera
2022-02-12, 09:07
Medlem
Guru-Gurus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Japp. Och så fort det är möjligt, kommer dessa galningar (det är både mamman och pappan eller hennet i den familjen som är galna), säkert att ta det stackars barnet till Karolinska för hormonbehandling... Undrar om någon har socanmält familjen? Det är svårt att göra det bara på uppgifter i tidningar, någon som känner dom lite grann borde göra det.
Var inte sån nu utan se det som något positivt. Förhoppningsvis kommer allehanda hormonbehandlingar leda till att missfostret inte kommer att kunna föröka sig och sprida sina fuckade gener vidare och om ett par generationer framåt har denna ickebinära galenskap utrotat sig självt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in