Citat:
Ursprungligen postat av
Haaaaag
Jo, visserligen. Men tror du verkligen att han skulle läsa in sig på fallet, för att kunna skriva ett kapitel på 3 sidor där han hittar på något sådant? Känns ju märkligt! Frågan är om tid/motivation ens funnits att göra detta, då han skrivit 3 böcker och både pluggat och gått rehabiliteringsprogram under anstaltsvistelsen. Dessutom är inte boken av den genren att den suktar efter avslöjanden och sensation. Boken är i själva verket ganska anspråkslös...
Jag tror det är ytterst osannolikt.
Det finns absolut ingen chans att han skulle sumpat det i väntan på att komma till anstalt, då vore han riktigt dum i huvudet. Jag tror han är smart, han har blivit missförstådd.
Vad vet jag? Kanske V skrattade åt hans micropenis? Fick han inte upp den? Lite som bär det brast för den kärlekskranke i Hörby i husbilen...
Det som jag finner märkligt är att påbörja ett könsbyte. Är det npgontibg som yttrats eller val av kläder, leksaker, intressen som liten? Vad jag sett är det med grabbiga prylar, paintball, militärt mm
Varför cutta kuken, om han ens vågat? För att inte bli utskrattad och råka döda någon igen?