2022-02-10, 11:39
Medlem
XtraXs avatar
Fan va jobbiga ni är som ska spekulera vad som kommer hända i framtiden. Är väl roligare att få se det när det väl händer.
Varför vill man veta redan nu vem som kommer stå som vinnare?
Citera
2022-02-10, 14:38
Moderator
Dr Kings avatar
Skärpning i tråden!! Håll er till att diskutera Farmen och deltagarna i programmet och låt bli att diskutera andra användare i tråden.

/Moderator
Citera
2022-02-10, 16:18
Medlem
svampsubbas avatar
Producenten har förkärlek till filtrerade drönarbilder, vinklade djurbilder och reklamavbrott, vad som sker på Farmen är sekundärt förutom vinklat skitsnack i enskilda intervjuer.

Inte ett enda projekt får man följa eller en dialog, allt är sönderklippt och utan denna tråd hade programmet varit totalt värdelöst.

Uppoffrande att ni orkar engagera er om ingenting..
Citera
2022-02-10, 17:36
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Normala svenska människor med hyfsat beteende håller inte på Levins gäng så är det bara.

För mig handlar det inte om vem som har paktat eller lurat varandra. Det handlar om deras beteende som är pinsamt. Sekundärskäms när jag hör de prata och bete sig.

Tycker du deras "bus" är roliga tex?

Kanske inte, men för att det fortfarande ska vara tillräckligt roligt att titta behöver jag lite drama mellan varven!
Citera
2022-02-10, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Det jag antar att en del Levin-fans argument baserar sig på är att Niklas och Arlind är falska. Den klassiska dokusåpalogiken att man är "falsk" om man kan bete sig hyfsat och trevligt även mot människor man faktiskt inte tycker om.

Men vi som är vuxna vet att vi hela livet kommer behöva bete oss på detta sätt, det som får vårt samhälle att hålla ihop. Att vi inte bara agerar på impuls likt schimpanser med motiveringen "jag är bara ärlig"

Helt rätt!
Citera
2022-02-10, 18:54
Medlem
*Innan valet av vilka som ska till torpet*

Monika: Det är för mycket drama här, även fast jag är dramaqueen själv så är det för mycket skitsnack här. Jag gillar inte skitsnack.

Också Monika: "Gör narr av Jonas för att Jonas har lovat Levin att han ska välja Niklas".
Senast redigerad av antardehan 2022-02-10 kl. 18:57. Anledning: Fixade gramatikfel
Citera
2022-02-10, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsubba
Producenten har förkärlek till filtrerade drönarbilder, vinklade djurbilder och reklamavbrott, vad som sker på Farmen är sekundärt förutom vinklat skitsnack i enskilda intervjuer.

Hahhaahhahhahhhaa
Citera
2022-02-10, 19:19
Medlem
Hot-girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myndel
Har inte Abel varit väldigt osynlig på sistone?
Stämmer. Fokuseras mest på det negativa. Tjafs, bråk och drama.
Citera
2022-02-10, 19:43
Medlem
picapicans avatar
Den tatuerade ögonbryns-WT är fan den vidrigaste i år!
Citera
2022-02-10, 19:48
Medlem
Enmansdemos avatar
Alla mesar vill åka hem i några sekunder för att sedan ångra sig

Victoria måste träna axlarna tycker jag för att kunna få bli hedersman
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-10 kl. 19:53.
Citera
2022-02-10, 19:53
Medlem
Vad är det med Gerty och djurhudarna
Citera
2022-02-10, 19:55
Medlem
ChiCoLas avatar
Monika verkar vara den värsta sortens människa. Fan vad jag skulle mobba henne om jag var på gården. Har hon downs eller något ? Hon pratar som hon har något handikapp? Fan vad man skulle garvat om hon försökte vara intelligent .

Keisha är också sån tönt . Fan vilken vuxenbimbo. Hon verkar både trög och elak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in