2022-02-09, 20:22
Medlem
Erki122s avatar
Keisha Bella och Monika, vilka svagsinta fruntimmer.
Citera
2022-02-09, 20:25
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Och inte ett ord om att hon nån timme innan har hjälpt Bella att tömma skafferiet. 🤮 Lögnerna fortsätter.

Storbondestugan är väl dessutom inte nån egen egendom för någon. Dit har väl alla tillträde? Varken smöret eller flaskorna låg i nåns packning utan i ett skåp, så Gerty har inte snokat I nåns grejer.

Exakt. Att sedan dra ett kort om att byxorna Gerty lånat var allmängods har ju inte ens Gerty sagt vad jag hört heller. Sedan Jonas då som säljer ut Bella genom att säga att personen som gjort detta - var inte kvar på Farmen längre! Det var en lögn för det var ju Keisha och Monica som skattade honungen och sedan såg till att fixa honungsvatten och Keisha som snodde smöret Undrar om flaskorna med honungsvatten någonsin kommer ALLA deltagare till godo? Eller om de blir kvar i SB-stugan?
Citera
2022-02-09, 20:31
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
.
Av en människa som jobbar som nån slags integrationshandledare dessutom.

Grattis Sverige till den underbara mångkulturen.
Citera
2022-02-09, 20:35
Medlem
Det är faktiskt mer roande att läsa den här tråden om Farmen 2022 än att titta på själva programmet.
I tråden flödar alla möjliga åsikter om personer hit och dit.
Hur fan kan man bli jättearg och sur över ett TV- program?
Det är mer drama härinne än vad det är i ett program som spelades in för ett halvår sen.

Anna Brolin är jltteful, Isabella pratar orten, Jonas är mesig, .
Listan kan göras lång.

Ätligt, ingen av er här som sitter och kommenterar skulle klara av en endaste dag ute i skogen.

Antingen söker ni till Farmen nästa år. ( För ni skulle ju klara av allting, med spel, psktande och rackartyg)

Eller så slutar ni kommentera hur folk ser ut, hur de pratar,.

Ni säger att de som lyckats gå i genom castingen till Farmen är sämre än vad ni är.

Rött kul, eftersom ingen av er klarade av Castingen.

Låt CS128 sitt här i sin ensamhet och kommentera sina egna inlägg.
CS128 har kommenterat varenda Farmen sen 2001.
Låt han göra det.

Får han ingen respons då sitter han till slut och pratar med sig själv

En annan skiter i det här nu.

Tänker ägna mig åt något helt annat.

Hej Svejs!
Citera
2022-02-09, 20:35
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Av en människa som jobbar som nån slags integrationshandledare dessutom.

Grattis Sverige till den underbara mångkulturen.

Hon röstar säkerligen på Vänsterpartiet eller Miljöpartiet och är för fri kulturberikning.
Citera
2022-02-09, 21:00
Medlem
Har inte Abel varit väldigt osynlig på sistone?
Citera
2022-02-09, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toppsaus
Jonas måste vara släkt me Adolf Hitler, snelugg, mustaschen o ögonen är ju identiska😮
Jag håller med dig. Han är väldigt lik Hitler
Citera
2022-02-09, 21:25
Medlem
Flygandetacoss avatar
Vem hoppas ni vinner? Jag hoppas Jonas vinner allt.
Citera
2022-02-09, 21:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
Skulle vara kul om hennes säck fick en smäll så äggen gick sönder och rann ut över resten av packningen.
Sa hon inte också att hon tog med Bibeln (antar att det är omskrivning för Bondepraktikan), är det inte uteslutningsskäl?
Det var väl 2 som diskades efter att ha smugglat med bondepraktikan till torpet tidigare säsong.
Med hon menar jag Bella, den vandrande persiska mattan......
Jag trode hon menade Bibeln som ligger i storbondestugan, man har fått se en gammal bibel ligga där. Kan inte tänka mig att hon tänker läsa utan att det I så fall är för att "busa" höhöhö Är det Bondepraktikan så ska hon ut.

Jag fattar inte vad hon ska göra med maten. Ska hon äta den själv ismyg? Det finns inga personer på Torpet som uppskattar stölder. Hoppas hon visar vad hon snott och får en utskällning. Helst att de skickar tillbaka maten till Farmen med Wincent, med hälsning från tjuven.
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Exakt. Att sedan dra ett kort om att byxorna Gerty lånat var allmängods har ju inte ens Gerty sagt vad jag hört heller. Sedan Jonas då som säljer ut Bella genom att säga att personen som gjort detta - var inte kvar på Farmen längre! Det var en lögn för det var ju Keisha och Monica som skattade honungen och sedan såg till att fixa honungsvatten och Keisha som snodde smöret Undrar om flaskorna med honungsvatten någonsin kommer ALLA deltagare till godo? Eller om de blir kvar i SB-stugan?
Ja, Bella såldes ut som tjuv. Vet inte om det hade uppdagats att mer mat var borta ur skafferiet, maten som Bella tog. Man ser ju inte alltid hela händelsen. Kan vara därför som Jonas sa att tjuven var borta. Dock är det ju inte bara EN tjuv på Farmen utan ett kriminellt ortengäng. Keisha tyckte att anfall var bästa försvar och gick till angrepp mot Gerty för att slippa frågor om sitt eget uppförande. Trash.
Citera
2022-02-09, 21:30
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Det är faktiskt mer roande att läsa den här tråden om Farmen 2022 än att titta på själva programmet.
I tråden flödar alla möjliga åsikter om personer hit och dit.
Hur fan kan man bli jättearg och sur över ett TV- program?
Det är mer drama härinne än vad det är i ett program som spelades in för ett halvår sen.

Anna Brolin är jltteful, Isabella pratar orten, Jonas är mesig, .
Listan kan göras lång.

Ätligt, ingen av er här som sitter och kommenterar skulle klara av en endaste dag ute i skogen.

Antingen söker ni till Farmen nästa år. ( För ni skulle ju klara av allting, med spel, psktande och rackartyg)

Eller så slutar ni kommentera hur folk ser ut, hur de pratar,.

Ni säger att de som lyckats gå i genom castingen till Farmen är sämre än vad ni är.

Rött kul, eftersom ingen av er klarade av Castingen.

Låt CS128 sitt här i sin ensamhet och kommentera sina egna inlägg.
CS128 har kommenterat varenda Farmen sen 2001.
Låt han göra det.

Får han ingen respons då sitter han till slut och pratar med sig själv

En annan skiter i det här nu.

Tänker ägna mig åt något helt annat.

Hej Svejs!

Aldrig förstått det här med Flashback-användare som dyker upp i trådar och ska börja skjuta mot alla skribenter och irriterar sig över alls inlägg och det som skrivs. Har du missat att du befinner dig på ett diskussionsforum och under ett ämne där ett TV-program och dess innehåll diskuteras?

Är detta för jobbigt för dig så behöver du inte läsa tråden eller vara på ett diskussionsforum överhuvudtaget. Sen är det oärligt av dig att att försöka påskina att majoriteten av inläggen är av det slaget som du hävdar. Jag har inte sett någon skriva så om t.ex. Anna B. Att Isabella pratar ortenspråk är sant så vad i det är det du blir kränkt över? Ska vi inte kunna nämna att Gerty har dreads utan att det blir för jobbigt för dig?

Så du menar att man bara kan ha en åsikt om man är med i programmet? Oj då borde det gälla alla program framöver. Vi borde sluta diskutera idol-deltagare i nästa uppslag av Idol eftersom vi inte själva är eller har varit deltagare. Vilken rolig värld du förespråkar, inget får diskuteras

Vad sägs om att sluta vara lättkränkt? Söker man sig till dessa program får man vara beredd på att folk har åsikter och uttrycker dessa. Sedan ska det inte gå överstyr att deltagare får hat såklart.
Citera
2022-02-09, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Ja, det är hon:

The Glam Bar Academy.

Citat:
Ursprungligen postat av Mackemyra
https://www.instagram.com/theglambaracademy/?hl=sv
Hon tänkte väl att det skulle bli bra reklam för hennes verksamhet. Men då ska man inte stjäla och mobba. Det brukar inte locka kunder.
Senast redigerad av Zurfarn08 2022-02-09 kl. 21:59.
Citera
2022-02-09, 22:00
Medlem
Trackid är störd på alla vis. Förstår inte att genom åren har många här fått inblick i produktion och programmets varanden. Nog inte bara jag som känner fd. deltagare, som ger insikter och info.

Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Aldrig förstått det här med Flashback-användare som dyker upp i trådar och ska börja skjuta mot alla skribenter och irriterar sig över alls inlägg och det som skrivs. Har du missat att du befinner dig på ett diskussionsforum och under ett ämne där ett TV-program och dess innehåll diskuteras?

Är detta för jobbigt för dig så behöver du inte läsa tråden eller vara på ett diskussionsforum överhuvudtaget. Sen är det oärligt av dig att att försöka påskina att majoriteten av inläggen är av det slaget som du hävdar. Jag har inte sett någon skriva så om t.ex. Anna B. Att Isabella pratar ortenspråk är sant så vad i det är det du blir kränkt över? Ska vi inte kunna nämna att Gerty har dreads utan att det blir för jobbigt för dig?

Så du menar att man bara kan ha en åsikt om man är med i programmet? Oj då borde det gälla alla program framöver. Vi borde sluta diskutera idol-deltagare i nästa uppslag av Idol eftersom vi inte själva är eller har varit deltagare. Vilken rolig värld du förespråkar, inget får diskuteras

Vad sägs om att sluta vara lättkränkt? Söker man sig till dessa program får man vara beredd på att folk har åsikter och uttrycker dessa. Sedan ska det inte gå överstyr att deltagare får hat såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in