2022-02-10, 12:52
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Undra vad kommer man att utge som ”orsak” för skilsmässa till allmänheten 🤔
De kommer ju inte kunna skriva att Daniel var otrogen och att han dessutom har ett fördjävligt hett temperament

Liten pitt och bara en njure... Kort är han dessutom.
Citera
2022-02-10, 13:12
Medlem
Sladderbrallas avatar
Ja du Daniel nylen SP
Att han kan gå ut med alla dessa artiklar om denna skilsmässa som om det vore skrivet i sten…..
från säker källa, från en nära vän insatt i hovet, från en fd anställd från en fd livvakt från en säker källa, från oberoende nära källor osv osv…… å så är ALLT taget ur luften?

Inte för att jag tror på allt vad SP skriver men denna masskrivning om skilsmässa och uttömmande detaljer….nånstans måste de ligga nån sanning i det.
Annars är ju DN rätt rökt å hovet borde stämma dem ASAP.
men nu är det inte bara SP som skrivit om detta även andra tidningar.
Frågan är varför de större tidningarna inte törs skriva om detta?

Eller jojag vet , de kan ju omöjligen gå ut med detta innan det bekräftats från hovet.
Annrs skulle de bli stämning deluxe…..
Å rent teoretiskt så skulle de kunna vara så att V och D gör ett sista ryck för att lösa krisen….å då gå ut innan det är officiellt…..
Mmmmm känns som man ruvar på en liten hemlis här som få i omvärlden är ovetandes om än så länge….
Eller så kan de kasta DN rakt i sopkorgen!
Citera
2022-02-10, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Liten pitt och bara en njure... Kort är han dessutom.

Men alla rykten talar om mycket välhängd. Åtmistone för att komma från Ockelbo. Och att det var en viktigt anledning till att Kronprinsessan tog honom. Samt att kungen blev avundsjuk, så han bara fick bli prins.
Citera
2022-02-10, 13:55
Medlem
Förstår egentligen inte varför folk tror husköpet har med ngn skilsmässa att göra. Då borde dom bestämt sig i oktober om skilsmässa för det är så köpet gjordes. Angående ngn skrev andra tidningar skriver om skilsmässa, då undrar jag vilket tidning mer än SP har skrivit om detta?
Verkar som SP hämtar uppgifter härifrån och gör artiklar på.
Citera
2022-02-10, 14:11
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frassekock
Förstår egentligen inte varför folk tror husköpet har med ngn skilsmässa att göra. Då borde dom bestämt sig i oktober om skilsmässa för det är så köpet gjordes. Angående ngn skrev andra tidningar skriver om skilsmässa, då undrar jag vilket tidning mer än SP har skrivit om detta?

Den kanske var tänkt för ett annat ändamål när man köpte det förra året. Och nu, i och med att det krisas lite, så har man bestämt sig för att den ”ska stå tomt” tills saker och ting reds ut. Bara en tanke. Det är galenskap att köpa en villa för 59 miljoner och låta den stå tom, jag går inte på att det var tanken från början.
Citera
2022-02-10, 14:13
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Den kanske var tänkt för ett annat ändamål när man köpte det förra året. Och nu, i och med att det krisas lite, så har man bestämt sig för att den ”ska stå tomt” tills saker och ting reds ut. Bara en tanke. Det är galenskap att köpa en villa för 59 miljoner och låta den stå tom, jag går inte på att det var tanken från början.

Renoveringen kommer avslöja vem som kommer bo där. Någon som vet vem/om någon fått uppdraget att göra om kåken ännu?
Citera
2022-02-10, 14:16
Medlem
Alonens avatar
Ja Daniel tog sig ifrån andrahandsboendet i Ockelbo med arbete som PT ända in i Kungahuset.

Nu har han knullat bort rubbet.

Fattas nu bara att älskarinnan blev på smällen…
Citera
2022-02-10, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frassekock

Att hänvisa till sp som källa har lika lite trovärdighet som att använda Hänt i veckan eller valfri skvallerblaska som källa

Mycket möjligt att de har en kris i äktenskapet är inte omöjligt, det har alla men att gå där ifrån till skilsmässa är steget långt. Särskilt i kungahuset, där skiljer de sig inte utan att provat allt för att lösa problemen.

De kanske ska skiljas, vad vet jag men är det på gång får vi reda på det.
Citera
2022-02-10, 14:34
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Ja Daniel tog sig ifrån andrahandsboendet i Ockelbo med arbete som PT ända in i Kungahuset.

Nu har han knullat bort rubbet.

Fattas nu bara att älskarinnan blev på smällen…

Ja shit, jävlar om hon är på smällen. Jag är man så jag tänker ju inte som en kvinna. I min värld är kvinnor helt ologiska. Jag begriper inte hur dem tänker. Tro mig, jag försöker verkligen. Men OT. OM Neurath nu är på smällen. Hur resonerar en kvinna i hennes situation? Behåller hon barnet eller gör hon abort?
Citera
2022-02-10, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Att hänvisa till sp som källa har lika lite trovärdighet som att använda Hänt i veckan eller valfri skvallerblaska som källa

Mycket möjligt att de har en kris i äktenskapet är inte omöjligt, det har alla men att gå där ifrån till skilsmässa är steget långt. Särskilt i kungahuset, där skiljer de sig inte utan att provat allt för att lösa problemen.

Det var lite så jag tänkte, dom som skrivit har hänvisat till SP som källa. Kan inte komma ifrån att detta har blivit en "perfekt storm" som SP har startat och nu kan spinna vidare på.

Finns en sak som enligt mig ej talar för skilsmässa och det är statsbesöket i maj och att kungahuset gått ut med programmet osv. I mina ögon är detta mer värt än SP artiklar.
Citera
2022-02-10, 14:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Att göra en höna av en fjäder har aldrig haft större betydelse. Den här gången tog sig nog SP vatten överhuvudet. Det verkar uppenbart att de även har plockat in lite godbitar från Fb som kan krydda på allt, och ge nättidningen ännu fler klick. Nu skall det bli intressant att se hur dom skall ta sig ur detta mischmasch
Citera
2022-02-10, 14:51
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Ja shit, jävlar om hon är på smällen. Jag är man så jag tänker ju inte som en kvinna. I min värld är kvinnor helt ologiska. Jag begriper inte hur dem tänker. Tro mig, jag försöker verkligen. Men OT. OM Neurath nu är på smällen. Hur resonerar en kvinna i hennes situation? Behåller hon barnet eller gör hon abort?
Ja , barn ska ju ha varit inblandat i "incidenten". Det kanske det var en bulle i ugnen som menas. Konstigare saker har ju hänt. Neurath har ju fortsatt inte dementerat några rykten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in