Citat:
För några år sedan såg jag på japansk varieté-tv en dramatisering av när Kronprinsessan och Daniel träffades. Kanske inget nytt för de flesta som häckar här, men scenen när en köttbulle gjorde en flygresa från Daniels tallrik ned i kungens knä pga Daniels märkliga bordsskick var rätt kul.
Är inte speciellt intresserad av kungafamiljen, men vilka belägg finns för att Daniel är ett svin? Tycker han ser så alldaglig och trygg ut.
Varför skulle han ens gifta in sig i den komplicerade familjen från början? Kan inte tänka mig något mindre lockande faktiskt.
Är inte speciellt intresserad av kungafamiljen, men vilka belägg finns för att Daniel är ett svin? Tycker han ser så alldaglig och trygg ut.
Varför skulle han ens gifta in sig i den komplicerade familjen från början? Kan inte tänka mig något mindre lockande faktiskt.
Daniel är fortfarande människa. Man med kuk och lust. Victoria kvinna. Kanske inte helt olik andra kvinnor.
Relationer vacklar i många fall - av olika anledningar, de här två figurerna är fortfarande ändå människor. Shit happends.
Är Daniel ett svin? Inte nödvändigtvis. Jag har också trampat snett, det kan hända vilken människa oavsett vem man än är.
Helt otroligt är det inte att det kan ha hänt att han under "rätt" förutsättningar fuckat upp. Möjligen kan "rätt" förutsättningar vid givet tillfälle blivit just CN - kanske är det inte helt otroligt just p.g.a. hennes historik "bäddat" tillfället.
Det kan ju inte heller vara så svårt - eller enkelt - att det ena leder till det andra.
Eftersom jag själv varit otrogen p.g.a. vissa omständigheter där det uppstod tillfälligheter, så kan jag mycket väl se detta även hänt för Daniel.
(Självfallet blir det lite andra konsekvenser här p.g.a. hela denna grej med kungligheten, men dock, en man är fortfarande en man, och en kvinna är fortfarande en kvinna)