Citat:
Jag håller med vissa skribenter att psykvården har fallerat totalt. Lida skulle ha behövt vara inlagd för både det ena och andra, plus att hon är en tickande bomb för människor i hennes närhet. Om jag förstår saken rätt så träffades LA och E under senvåren samt reser LA mycket i arbetet. Jag skulle säga att dom fortfarande var i början på en relation. Personligen skulle inte jag i det läget göra mig av med mitt arbete. För en förälskelse, nope.
Jag förstår inte riktigt varför E, givet grav alkoholism, inte var inlagd på ett behandlingshem för vård? Eller var han?
Jag förstår inte riktigt varför E, givet grav alkoholism, inte var inlagd på ett behandlingshem för vård? Eller var han?
Emil erkände att han hade alkoholproblem och försökte ta tag i det.
Det var en milsvid skillnad mellan Lida och Emil, Emil hade jobbat hårt och köpte sitt eget hus, försörjde sina barn mm.
Lida påminner om en white trash kärring som springer runt och hoppas på att män ska försörja henne och stå för bostad.
Vad gjorde Lida egentligen för att hjälpa sig själv? Ingenting.
Istället skyller denna vuxna människa på att hon försökte hjälpa Emil, denna trasiga borderlinebruden kan inte hjälpa någon, bara förstöra.
Hon borde väl ha tänkt på sig själv och sina barn först och främst?
Det kunde hon inte för hon vet att hon har bränt alla broar och andras förtroende.
När Lida träffade Emil såg hon en möjlig kassako med egen villa, klappat och klart!
Emil var inte på samma våglängd och insåg att förhållandet inte skulle funka, han ville inte längre och nu är han död eftersom han grusade Lidas planer och för att Lida inte kunde acceptera ett nej, hon är ju en drottning det är synd om..😏