2022-01-31, 08:43
Medlem
saurkrauts avatar
Fyra nya ligg sen sist.

23-årig förskolelärare. Sötsnygg med sexig tajt, vig kropp. Drink på stammiskrog, där hennes kläder sexigt framhäver hennes smala, tajta kropp. Hem till mig och, efter initial tvekan från hennes sida, vaniljknull med vilda inslag. Då jag var ganska trött blev det inte riktigt lika vilt som hon tydligen hade hoppats på, till hennes besvikelse.

Nåja, fin tjej och godkänt sex.

20-årig student. Söt, med fina former, nästan lite för mycket former för min smak då hon inte är riktigt så modellsmal som jag egentligen föredrar. Mycket öppensinnad, med en vild sida. En smula omogen.

Drink och hem till mig. Ganska långt knull, med mycket saliv och härligt pumpande.

Ett härligt ligg överlag. Ska försöka styra upp en trekant med någon av hennes vänner.

26-årig som jobbar på klinik eller liknande. Söt, relativt lång. Trevlig men alldaglig. Relativt snabbt hem till mig, dans och knull.

Oerfaren och därav ett tråkigt ligg. Kände mig mer som en instruktör än något annat.

23-årig sjuksköterska. Småsöt men inget märkvärdigt. Trevlig. Eftermiddagsdrink och hem till mig. Efter en del velande blir det ändå ett knull, men verkligen inget knull som går till historieböckerna.

Likt det förra ett relativt tråkigt knull.
Citera
2022-01-31, 10:39
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Fyra nya ligg sen sist.

23-årig förskolelärare. Sötsnygg med sexig tajt, vig kropp. Drink på stammiskrog, där hennes kläder sexigt framhäver hennes smala, tajta kropp. Hem till mig och, efter initial tvekan från hennes sida, vaniljknull med vilda inslag. Då jag var ganska trött blev det inte riktigt lika vilt som hon tydligen hade hoppats på, till hennes besvikelse.

Nåja, fin tjej och godkänt sex.

20-årig student. Söt, med fina former, nästan lite för mycket former för min smak då hon inte är riktigt så modellsmal som jag egentligen föredrar. Mycket öppensinnad, med en vild sida. En smula omogen.

Drink och hem till mig. Ganska långt knull, med mycket saliv och härligt pumpande.

Ett härligt ligg överlag. Ska försöka styra upp en trekant med någon av hennes vänner.

26-årig som jobbar på klinik eller liknande. Söt, relativt lång. Trevlig men alldaglig. Relativt snabbt hem till mig, dans och knull.

Oerfaren och därav ett tråkigt ligg. Kände mig mer som en instruktör än något annat.

23-årig sjuksköterska. Småsöt men inget märkvärdigt. Trevlig. Eftermiddagsdrink och hem till mig. Efter en del velande blir det ändå ett knull, men verkligen inget knull som går till historieböckerna.

Likt det förra ett relativt tråkigt knull.

Kör du aldrig några repriser med de bra liggen du har? Ibland kan man ju connecta ganska omedelbart, men efterföljande ligg blir ju alltid bättre och bättre. Vad tänker du kring det?

Jag låg sjukt bra i fredags. Minns ens inte allt nice som hände men jag vet att jag squirtade på lakanet. Bland annat. Men gången innan det var sjukast ever. Analsex som var så nice att det renderade i den stördaste nersprutningen någonsin. Jävlar i helvete så blött det blev och allt liksom bara kom på en gång. Pinsamt. Men ändå nice. Sex är kul.

För protokollet: samma person som sist, musik minns jag inte riktigt men jo, vi lyssnade på något, drack öl och vin och lite så, ingen dans och ingen kamera. Inget utomhusknull.

Den där störda nersprutningen hände dock typ kl 06 på morgonen. Efter några timmars sömn. Ingen musik eller dryck. Det bara blev så ändå.
Citera
2022-01-31, 11:08
Medlem
saurkrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Kör du aldrig några repriser med de bra liggen du har? Ibland kan man ju connecta ganska omedelbart, men efterföljande ligg blir ju alltid bättre och bättre. Vad tänker du kring det?

Det händer, men oftast blir de bästa liggen engångsföreteelser.

Finner att det andra ligget med en tjej ofta inte alls blir samma sak. Känns för krystat och magin från första tillfället finns inte riktigt där.

Det är liksom den sexuella spänningen och ovissheten om man ska ligga eller inte innan ligget som lockar mig. Det är av samma anledning jag i princip aldrig träffar tjejer som uttryckligen är ute efter att ligga.
Senast redigerad av saurkraut 2022-01-31 kl. 11:11.
Citera
2022-01-31, 16:17
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Finner att det andra ligget med en tjej ofta inte alls blir samma sak. Känns för krystat och magin från första tillfället finns inte riktigt där.

Det är liksom den sexuella spänningen och ovissheten om man ska ligga eller inte innan ligget som lockar mig. Det är av samma anledning jag i princip aldrig träffar tjejer som uttryckligen är ute efter att ligga.

Fast om de hänger med dig hem sådär utan vidare så är de ju uttryckligen ute efter att ligga - även om de kanske spelar svårfångade. Du har ju sagt också att du är tydlig med att du bara vill ligga... och att du är ärlig med det? Eller?
Citera
2022-02-01, 06:57
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:

Jag kan för all del hålla med om att det kan vara lite nice med den där ovissheten men annars så tycker jag att sex blir bättre och bättre när man lär känna någon. Det är lättare att slappna av, man lär sig hur den andra funkar etc. Man kan väl för all del berätta för någon vad man gillar redan första gången man ligger, men det är lätt hänt att blir lite för instruerande på något sätt. Och det är inte så hett. På senare tid har jag dessutom lärt mig en del om min egen kropp. Saker som aldrig skulle ha hänt om jag bara hade haft engångsligg.

Jag gillar dessutom ett bra hångel mellan varven och det är en aktivitet som egentligen bara är skön om man tycker om någon på riktigt.

På ämnet: Med mig själv för en stund sedan. Använde s.k. visuella hjälpmedel för första gången på länge. Ganska nice.
Citera
2022-02-03, 14:56
Medlem
4 tjejer senaste 2 månaderna

1)

21 årig tjej som började följa mig på Instagram, hon skrev till mig och vi bytte snap. På snap så var hon jävligt sexig, visste exakt hur man teasar och skickar bra filmer. Samma sekund hon satte sig i bilen när jag hämta henne la jag min hand på hennes innelår och tog henne på fittan för att visa att jag inte är ute efter något seriöst (Med henne) Så fort vi kom hem till mig satte jag på lite musik i bakgrunden och satte på en film, vi la oss i sängen och började knulla nästan direkt.

Smal, kort, liten och tight. Perfekt instagram-modell kropp. Smal som fan men kött på rumpan och fina fasta bröst, hennes kropp var nog en av de sexigaste jag någonsin sett live

Trots hennes perfekta fysik så var hon nog ett av mina sämsta ligg, världens tråkigaste torraste avsugning, långsam och lat, det hände liksom inget. Hon kunde inte ta hela kuken och lät väldigt lite

Utseende: 7/10
Kropp:10/10
Sex: 3/10

2)

24 årig tjej. Hon här hade jag träffat på en fest för några år sen när jag hade tjej och jag märkte redan då att hon var sugen. Så nu när jag var ute och festa som singel och ska gå in på en nattklubb och då står hon där ute och röker. Hon går fram till mig och säger inte ett ord, hon kysser mig och tar tag i min hand och leder mig till ett avskilt område utomhus mitt i natten bort från festlivet, drar ner mina byxor, suger av mig och ber mig knulla henne, hade hon vart helt random hade jag självklart varit mer skeptisk men nu visste jag vem hon var och att hon hade varit sugen förut

Fin blond tjej, tight kropp med piercing i klittan, små fina bröst

Det var utomhus, och massa folk i närheten så man kunde inte ha sex obehindrat. Hon var jävligt bra på att suga och hon kändes jävligt tight. Hela miljön och situationen gjorde det lite sexigare

Kropp: 7/10
Sex: 7/10

3)

27 årig. Vi matcha på tinder. Jag trodde hon var en fejkprofil för hon skrev bara på engelska och sa att hon var en modell från något slaviskt land och hade bott i USA i 8 år och var i min hemstad. Gick in på hennes profil, hon var lång, stora bröst, skit vältränad röv (Hon tränade och squatta mycket) och hade ett skitfint ansikte. Jag trodde dock att det var en fakeprofil och hon ville ses, så jag ba aja okej If you really wanna meet then drive to my apartment. Jag tänkte att jag kan kolla genom fönstret om hon är legit eller inte, aja det gick ca 2 timmar sen sa hon att hon var där, kollade ut genom fönstret och visst var hon real! Hon kom i en mini-cooper och var RIKTIGT fin. Jag gick in i bilen och hon frågade vart vi kunde köra, vi åkte till en skog med en fin utsiktsplats där man kan parkera bilen, vi snacka lite och 20 minuter senare började vi knulla i bilen. Jag är över 190 och hon var 185, och i en mini-cooper kan ni tänka er att det blev tight som fan haha! Så vi fick öppna hennes taklucka så jag kunde sticka ur huvudet där medans jag knulla henne doggy haha! Men det var riktigt sexigt!

Naturliga, STORA bröst som ändå var jävligt fasta vetefan hur hon lyckades med de där. Stor fin rumpa men smal midja, dock något lång för min smak

Sexet var as bra, hon var en grym på att suga, skit sexigt stön och visste exakt hur man ska ta hand om en man. Hon var jävligt grym på att twerk-rida också vilket var jävligt trevligt, jag försökte övertala henne till analsex men det vågade hon inte tyvärr!

Utseende: 9/10
Kropp: 9/10
Sex: 9/10

4)
26 årig brunett. Träffade henne när jag var ute och promenera, kommenterade hennes hund och märkte direkt att hon hade lite sug i blicken, vi tog följe ett litet tag och bytte sedan snap. Lite snack och tease på snap i någon dag och sedan ville hon ses hemma hos henne. Den här tjejen var RIKTIGT tät, tydligen var hennes föräldrar (pappa) skitrik och hon här tjejen var skitfin, men kändes ganska desperat. Jag bor i lägenhet och hon hade ett hus och en stuga på stranden, och hon ville hellre ses i stugan än hos mig för hos henne kunde man tydligen skrika hur högt man ville.

Jag kom dit, och hon bodde jävligt fint, även stugan var 100 gånger lyxigare än min lägenhet. Vi låg i soffan framför en öppen eld och hon frågade om jag ville ha en massage, jagvisst tänkte jag! så där låg jag framför den öppna elden med en sexig tjej som massera min rygg, under massagen började hon klä av sig och hon hade ett sånt där skit sexigt set på sig, string, stayups med massa snören som gick upp till korsetten, hon plocka även fram massage olja och började smörja in min rygg och masserade mig säkert i gott 30 minuter. Efter massagen frågade hon om jag ville ha vin, absolut sa jag. Jag lutade mig tillbaka med mitt glas och hon började dra av mig mina byxor, hon satte sig på knä framför soffan och började suga av mig. Detta är den första tjejen av väldigt många som lyckats deepthroata varenda cm jag hade, jag tror jag höll 10 minuter sedan tömde jag varenda droppe i hennes hals. Efter det så sa hon åt mig att klä av mig helt och följa med henne, så tog med min glas vin och följde efter henne till terassen där hon hade förberett sin jacuzzi, vi hoppa i och gotta oss och mös i 40-60 minuter och hoppade sen ut. Vi gick in i hennes sovrum och hon började suga av mig igen, asså hennes mun var fucking magisk jag skojar inte. Efter några minuter så var jag stenhård och hon ville ha den hårt asså! Jag knullade henne, i varenda ställning som fanns, levande ljus runt hela sängen och hon skrek så jävla högt, fast hon hade ett sexigt stön inget störande. Äntligen en brud som kunde ta hela min kuk och jag kunde knulla henne hur hårt och hur djupt jag ville, kom i henne men visste inte om hon gick på p piller, men ibland får man fan kasta tärningen haha

Sött ansikte, jätte smal, fin vältränad kropp, len och solad hy, med små tighta bröst och en vältränad tight "löpar rumpa" exakt min smak, liten tight vältränad kropp.

SKIT bra i sängen, mycket stön, mycket spott och dirtytalk. Bästa avsugningen jag någonsin fått, och en tight och skön fitta

Kropp: 9/10
Sex: 10/10
Senast redigerad av bigpapichulo 2022-02-03 kl. 15:05.
Citera
2022-02-03, 14:56
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s44m
hahahahaha

Tycker mest synd om tjej nummer 2 som fick smaka ny doppad anal snopp. För du körde väl nr 1 först sen direkt till andra tjejen va??

Till skillnad mot trådens mytoman Sauerkraut så duschade jag emellan båda liggen och något analt med tillhörande dans och fotosession existerade inte.

Jag var ung, bodde på hotell med vänner, det var midsommarhelg och tjejer precis över allt. Det knullades konstant över allt. Det var tider det.
Citera
2022-02-03, 15:01
Medlem
kompjuters avatar
En 23-åring med illaluktande fitta men analsex räddade upp allt.
Sög som en gud och svalde allt.

+Helrakad fitta
+Älskade analsex
+Svalde satsen
+ Härligt kåtsnack

-Hygienen
-För ung för ett förhållande

-
Citera
2022-02-03, 22:22
Medlem
Prettylittleheads avatar
För några dagar sedan. Hade lämnat dörren öppen och satt snällt i soffan och väntade som jag hade blivit tillsagd att göra. Han stiger in och jag känner direkt hur jag blir nervös. Nästan lite blyg, trots att vi träffats många gånger nu.

Redan när han går fram till mig, börjar han dra bältet ur byxorna och jag flämtar instinktivt till. Du har visst saknat det, din lilla slyna, säger han. Klä av dig och vänd dig om, svanka för mig. Han drar försiktigt bältet över mina skinkor lite kort innan första slaget får hela min kropp att rycka till. Igen, ber jag, snälla. Jag försöker räkna men tappar bort mig. Han tar tag i min hästsvans och drar mig bakåt mot sig, böjer sig fram och lite viskar i mitt öra: Du har en passande fin röd färg nu. Han leder mig ut i köket, fortfarande med ett fast grepp om mitt hår.

Där ställer han två stolar mot varann. Sätt dig och upp med benen. Håll händerna här och du släpper inte, säger han strängt och placerar mina armar bakåt/nedåt med händerna runt stolsbenen. Han beordrar mig att sära ordentligt på benen och smeker mig hårt. Jag blir helt till mig, glömmer att händerna ska hållas på stolsbenen och släpper... någon sekund efter får jag en hård örfil och han frågar vasst om jag blivit tillsagd att släppa? Nej, gnyr jag och tittar ursäktande upp på honom och håller åter igen om stolen. Han spottar och jag öppnar min mun för att tacksamt ta emot det. Fler intensiva örfilar, en hand om min haka och några fingrar som öppnar min mun. Suger girigt hans kuk så gott jag kan i den positionen jag sitter i.

Han pressar sig djupt i min hals, som ett slags avslut på stolsleken och beordrar mig att lägga mig på köksbordet istället. Sen knullar han mig i båda hålen tills jag kommer. Hela min kropp darrar när han drar ner mig på golvet. På knä framför honom, suger och slickar jag hans kuk igen. Han tar ännu ett tag om min hästsvans och böjer mitt ansikte snett uppåt när han sprutar ner det och låter det sista landa på min utsträckta tunga.

Hoppas vi ses snart igen.
Citera
2022-02-04, 20:28
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Det där är inte sex utan misshandel. Polisanmäl.

Vissa njuter av att mannen blåser en försiktigt i nacken och kysser en ömt. När han viskar vackra ord. Långsamt smeker fingrarna längs med ryggraden. Älskar ömt och mjukt.

Vissa njuter av att åsamkas smärta. att bli förnedrad. Att släppa kontrollen fullständigt. Att vara ägd. Att någon tar i en hårt. Att få stryk. Att försvinna iväg i subspace hög på endorfiner.

Om man själv inte njuter av att ha sex på det sättet är det väldigt lätt att kalla det misshandel och självskadebeteende.

Såklart finns det säkert precis som i alla förhållande misshandel och självskadebeteende.

Men när man väljer att njuta av att ha sex på det sättet och ha djupa samtal innan om var gränsen går, att lämna över den makten till den andre, så handlar det många gånger om att faktiskt ha mer respekt för varandra än vad det kan finnas i förhållanden där dessa samtal inte äger rum.

Det är lätt att döma. Det är lätt att inte förstå.

Jag tyckte om att läsa det. Det kändes mer rått och nära än många skildringar här som mest känns som fantasier.

Nu har jag inte sex på det sättet längre. Jag har valt att gå från det just för att det för mig var svårt att balansera var gränsen gick mellan självskadebeteende och njutning. Dessutom har jag haft det med män som inte respekterat mina gränser. Där det varit misshandel till slut.

Det betyder inte att jag inte saknar det ibland.

Så tack för skildringen
Citera
2022-02-05, 00:31
Medlem
Citat:
Gott nytt år mina kära vänner.

Fin sammanställning. Läste igenom några av dina rapporter och imponerades. Har ett par frågor.

1) Du träffar ofta dina kommande ligg ute spontant. Sommartid visst, men du har (nästan) samma frekvens året om.. Kallt, blåsigt och de flesta har ögonen i mobilen. Hur går du tillväga / vad är nyckeln till framgång?

2) Utseende. Du dricker ofta drinkar, vin m.m. med dina ligg, på barer och hemma. Det är såklart guld för kvällens fortsatta bravader, men med minst 2-3 alkoholkvällar i veckan året om blir det svårt att upprätthålla en god fysisk status som jag misstänker att kvinnorna uppskattar. En medelsvensson med den alkoholkonsumtionen rullar fram. Hur gör du för att hantera/motverka kroppsligt förfall?

3) Barer / pubar i ditt område. Det ska ju vara nära hem vilket minskar utbudet. De som jobbar och/eller stammisar på dessa ställen måste ju känna igen dig och ditt tillvägagångssätt. Samtidigt enkelt att hitta dig om något tidigare ligg vill söka upp dig när du sitter med nästa. Hur hanterar du det? Eller är det socialt accepterat att man är där med en ny (igen)?

4) På tal om tidigare ligg. Hur många av dina 100+ per år blir galna i dig och vill inte släppa taget? Ingen som sparkar sönder din dörr av ilska när det inte blev en day 2? Ingen som kontaktat ditt jobb / familj / i värsta fall polis och hittat på något du gjort för att få din fortsatta uppmärksamhet som de fick så fint i din lgh men inte därefter?

5) (När) tror du att du kommer sluta med detta levernet? Vad ska hända för att du ska tagga ner? Vill du bilda familj etc framöver i livet? Om nej så slutar frågan här. Om ja: Vilka egenskaper söker du efter i så fall hos din framtida partner? Kommer du tillåta henne eller dig själv att träffa andra? Jag tänker att du har hittat och njutit av kvinnans sanna natur och att du därmed också förstår att det även i det bästa av förhållanden bara är omständigheter som avgör var även den mest principfasta kvinna hamnar när kvällen lider mot natt. Kan man lita på en kvinna, med den vetskapen?

Till slut vill jag vara säga: fortsätt alltid att skriva oavsett vad avundsjuka användare här kastar för dynga! Läser med stort nöje. Och sist men inte minst: hoppas att min tjej aldrig springer på dig på stan!
Citera
2022-02-05, 08:08
Medlem
MrEGreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prettylittlehead

Vackert skrivet och beskrivet. Jag känner så väl igen scenariot och din beskrivning väcker i mig känslan när det sker, allt stannar upp, total närvaro i ögonblicket, tiden släpar sig fram, sirapstid, hennes lidande för min skull, hennes njutning i lidandet och av att vara redskapet för min njutning helt utlämnad, i trygg otrygghet, min njutning av att ha henne helt i min makt, att dansa barfota på en vass knivsegg. Den sköna paradoxen i att det som kunde vara blott vulgärt och endast (nåja, inte så bara det i och för sig) sinnlig njutning genom att vara hennes underkastelses gåva adlas till att bli… vackert. Ursäkta romantiserandet om det nu endast ligger i betraktarens öga, men mottag i vilket fall mina komplimanger för den målande beskrivningen.

Så väldigt långt från misshandel, rätt gjort. Så väldigt långt från ”bara” sex, rätt gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in