4 tjejer senaste 2 månaderna
1)
21 årig tjej som började följa mig på Instagram, hon skrev till mig och vi bytte snap. På snap så var hon jävligt sexig, visste exakt hur man teasar och skickar bra filmer. Samma sekund hon satte sig i bilen när jag hämta henne la jag min hand på hennes innelår och tog henne på fittan för att visa att jag inte är ute efter något seriöst (Med henne) Så fort vi kom hem till mig satte jag på lite musik i bakgrunden och satte på en film, vi la oss i sängen och började knulla nästan direkt.
Smal, kort, liten och tight. Perfekt instagram-modell kropp. Smal som fan men kött på rumpan och fina fasta bröst, hennes kropp var nog en av de sexigaste jag någonsin sett live
Trots hennes perfekta fysik så var hon nog ett av mina sämsta ligg, världens tråkigaste torraste avsugning, långsam och lat, det hände liksom inget. Hon kunde inte ta hela kuken och lät väldigt lite
Utseende: 7/10
Kropp:10/10
Sex: 3/10
2)
24 årig tjej. Hon här hade jag träffat på en fest för några år sen när jag hade tjej och jag märkte redan då att hon var sugen. Så nu när jag var ute och festa som singel och ska gå in på en nattklubb och då står hon där ute och röker. Hon går fram till mig och säger inte ett ord, hon kysser mig och tar tag i min hand och leder mig till ett avskilt område utomhus mitt i natten bort från festlivet, drar ner mina byxor, suger av mig och ber mig knulla henne, hade hon vart helt random hade jag självklart varit mer skeptisk men nu visste jag vem hon var och att hon hade varit sugen förut
Fin blond tjej, tight kropp med piercing i klittan, små fina bröst
Det var utomhus, och massa folk i närheten så man kunde inte ha sex obehindrat. Hon var jävligt bra på att suga och hon kändes jävligt tight. Hela miljön och situationen gjorde det lite sexigare
Kropp: 7/10
Sex: 7/10
3)
27 årig. Vi matcha på tinder. Jag trodde hon var en fejkprofil för hon skrev bara på engelska och sa att hon var en modell från något slaviskt land och hade bott i USA i 8 år och var i min hemstad. Gick in på hennes profil, hon var lång, stora bröst, skit vältränad röv (Hon tränade och squatta mycket) och hade ett skitfint ansikte. Jag trodde dock att det var en fakeprofil och hon ville ses, så jag ba aja okej If you really wanna meet then drive to my apartment. Jag tänkte att jag kan kolla genom fönstret om hon är legit eller inte, aja det gick ca 2 timmar sen sa hon att hon var där, kollade ut genom fönstret och visst var hon real! Hon kom i en mini-cooper och var RIKTIGT fin. Jag gick in i bilen och hon frågade vart vi kunde köra, vi åkte till en skog med en fin utsiktsplats där man kan parkera bilen, vi snacka lite och 20 minuter senare började vi knulla i bilen. Jag är över 190 och hon var 185, och i en mini-cooper kan ni tänka er att det blev tight som fan haha! Så vi fick öppna hennes taklucka så jag kunde sticka ur huvudet där medans jag knulla henne doggy haha! Men det var riktigt sexigt!
Naturliga, STORA bröst som ändå var jävligt fasta vetefan hur hon lyckades med de där. Stor fin rumpa men smal midja, dock något lång för min smak
Sexet var as bra, hon var en grym på att suga, skit sexigt stön och visste exakt hur man ska ta hand om en man. Hon var jävligt grym på att twerk-rida också vilket var jävligt trevligt, jag försökte övertala henne till analsex men det vågade hon inte tyvärr!
Utseende: 9/10
Kropp: 9/10
Sex: 9/10
4)
26 årig brunett. Träffade henne när jag var ute och promenera, kommenterade hennes hund och märkte direkt att hon hade lite sug i blicken, vi tog följe ett litet tag och bytte sedan snap. Lite snack och tease på snap i någon dag och sedan ville hon ses hemma hos henne. Den här tjejen var RIKTIGT tät, tydligen var hennes föräldrar (pappa) skitrik och hon här tjejen var skitfin, men kändes ganska desperat. Jag bor i lägenhet och hon hade ett hus och en stuga på stranden, och hon ville hellre ses i stugan än hos mig för hos henne kunde man tydligen skrika hur högt man ville.
Jag kom dit, och hon bodde jävligt fint, även stugan var 100 gånger lyxigare än min lägenhet. Vi låg i soffan framför en öppen eld och hon frågade om jag ville ha en massage, jagvisst tänkte jag! så där låg jag framför den öppna elden med en sexig tjej som massera min rygg, under massagen började hon klä av sig och hon hade ett sånt där skit sexigt set på sig, string, stayups med massa snören som gick upp till korsetten, hon plocka även fram massage olja och började smörja in min rygg och masserade mig säkert i gott 30 minuter. Efter massagen frågade hon om jag ville ha vin, absolut sa jag. Jag lutade mig tillbaka med mitt glas och hon började dra av mig mina byxor, hon satte sig på knä framför soffan och började suga av mig. Detta är den första tjejen av väldigt många som lyckats deepthroata varenda cm jag hade, jag tror jag höll 10 minuter sedan tömde jag varenda droppe i hennes hals. Efter det så sa hon åt mig att klä av mig helt och följa med henne, så tog med min glas vin och följde efter henne till terassen där hon hade förberett sin jacuzzi, vi hoppa i och gotta oss och mös i 40-60 minuter och hoppade sen ut. Vi gick in i hennes sovrum och hon började suga av mig igen, asså hennes mun var fucking magisk jag skojar inte. Efter några minuter så var jag stenhård och hon ville ha den hårt asså! Jag knullade henne, i varenda ställning som fanns, levande ljus runt hela sängen och hon skrek så jävla högt, fast hon hade ett sexigt stön inget störande. Äntligen en brud som kunde ta hela min kuk och jag kunde knulla henne hur hårt och hur djupt jag ville, kom i henne men visste inte om hon gick på p piller, men ibland får man fan kasta tärningen haha
Sött ansikte, jätte smal, fin vältränad kropp, len och solad hy, med små tighta bröst och en vältränad tight "löpar rumpa" exakt min smak, liten tight vältränad kropp.
SKIT bra i sängen, mycket stön, mycket spott och dirtytalk. Bästa avsugningen jag någonsin fått, och en tight och skön fitta
Kropp: 9/10
Sex: 10/10
Senast redigerad av bigpapichulo 2022-02-03 kl. 15:05.