2022-01-18, 16:16
Citat:
Ursprungligen postat av patrikfardamp
Är Maria skild från pappan till barnen? Och har de samma pappa allihopa?
Hon har 5 barn.
Den äldsta sonen är över 30, samt en dotter har hon ned en chilensk man
De två äldre som bor hemma har en finsk pappa och yngsta sonens pappa är arab. Maria berättar i sina videos om hur det ligger till. Tragikomiskt.
Citera
2022-02-02, 18:47
Medlem
Ny video på Marias kanal där hon gästas av David!
David (som nu verkar vara i målbrottet) yrkar på livstid på Kumla till alla de som skrivit hat till honom på youtube, fullt rimligt helt enkelt. Maria verkar inte superglad över vad han slänger ur sig men menar på att det är viktigt att han får säga hur han känner. In och glo vettja!
Citera
2022-02-02, 19:33
Medlem
Tylfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangostan25
Ny video på Marias kanal där hon gästas av David!
David (som nu verkar vara i målbrottet) yrkar på livstid på Kumla till alla de som skrivit hat till honom på youtube, fullt rimligt helt enkelt. Maria verkar inte superglad över vad han slänger ur sig men menar på att det är viktigt att han får säga hur han känner. In och glo vettja!
Den enda som kommer sitta på kumla är han själv! 1:27 in i detta klipp så har han ju nästan ihjäl morsan https://www.youtube.com/watch?v=YFFWTNcd55o
Citera
2022-02-02, 22:23
Medlem
carminaburanas avatar
psykopat white thrash. och det är ju normala portioner hon äter förresten?
Citera
2022-02-04, 06:26
Medlem
area50s avatar
Jäklar var hon ser ut som en yrvaken sugga...
Citera
2022-02-09, 21:18
Nu öser hon upp tråkiga filmklipp där hon äter typ kålsoppa och magmysarkyckling och har halva tallriken full med sallad. Uppenbart försöker hon kompensera för sina tidigare excesser. Tråkigt nog verkar det även vara så att bara snälltrollen är kvar, alternativt har hon lärt sig moderera kommentarsfälten för jag tycker mig märka att hon har färre kommentarer på nyare klipp än på äldre. Bara en massa " - Oj vilken härlig familj ni är, snälla kan ni göra pannbiff???? hjärtahjärtahjärta"

Vi vill inte se henne göra pannbiff, vi vill se henne doppa smöret i bearnaisesås samtidigt som hon har andningsmasken på sig och Andreas får ett DAMP-ryck i bakgrunden så att bordsskivor och innerdörrar flyger i flisor. Det är Mukbang-Maria för oss äkta fans.
Citera
2022-02-11, 19:51
Medlem
area50s avatar
Citat:
Vi vill inte se henne göra pannbiff, vi vill se henne doppa smöret i bearnaisesås samtidigt som hon har andningsmasken på sig och Andreas får ett DAMP-ryck i bakgrunden så att bordsskivor och innerdörrar flyger i flisor. Det är Mukbang-Maria för oss äkta fans.

Tänd dig denna scen som en stor renässans-målning ;D Det skulle vara konst det
Citera
2022-02-12, 00:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Nu öser hon upp tråkiga filmklipp där hon äter typ kålsoppa och magmysarkyckling och har halva tallriken full med sallad. Uppenbart försöker hon kompensera för sina tidigare excesser. Tråkigt nog verkar det även vara så att bara snälltrollen är kvar, alternativt har hon lärt sig moderera kommentarsfälten för jag tycker mig märka att hon har färre kommentarer på nyare klipp än på äldre. Bara en massa " - Oj vilken härlig familj ni är, snälla kan ni göra pannbiff???? hjärtahjärtahjärta"

Vafan?! Äter hon nyttig mat?? Vi vill se FLOTT i drivor! Ju mer desto bättre. Ingen jävla sallad eller soppor.
Citera
2022-02-12, 02:24
Medlem
Hon skulle passa fint i valfri trailerpark i staterna
Citera
2022-02-14, 02:30
Medlem
Skulle nog gissa på att det kommer komma en flott-mukbang sinom tid. Vi kommer få höra henne säga ”då denna maten har blivit önskad av många så tänkte jag att då får jag ju lyssna på er och spela in! Detta var ingen mat jag tänkte att vi skulle äta egentligen då det stod hemlagat på menyn MEN ni har tjatat SÅ så jag lyssnade!”.

Andreas har inte laddat upp så mycket videos på senaste på sin kanal AJ Mukbang (tidigare Sherbert). Där smaskas det friskt i ren mukbang-anda ifall ni missat.
Citera
2022-02-14, 16:17
Medlem
coca13hugo12colas avatar
https://youtu.be/CFGQKPMOnBQ 47 minuter av att maria renoverar sitt soffbord kan bli intressant att kolla på
Citera
2022-02-15, 15:14
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dweeeb
Hon skulle passa fint i valfri trailerpark i staterna
Där kan hon fortsätta fläska på i sin ensamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in