2022-02-08, 09:05
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Haha de nya örhängena i sann Sofia wood-anda ska hon ”spara, bära och ha till fest eller ibland till bara en stickad tröja och jeans. Eviga och här och nu-iga på samma gång. Som kärleken ju”.

Haha förlåt men det är lite kul med allt hon köper som är modernt nu som ska sparas för alltid. De byts nog ut efter bröllopet. Tjocka bulliga diamantklumpar känns inte så tidlöst, men kanske är en bra investering ekonomiskt.
Ja suck. Jag kan för mitt liv inte förstå hur hon inte kan vara medveten om detta själv? Vem är det hon försöker lura, sig själv eller sina läsare?
Citera
2022-02-08, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Ja suck. Jag kan för mitt liv inte förstå hur hon inte kan vara medveten om detta själv? Vem är det hon försöker lura, sig själv eller sina läsare?

Ja har inte både Elsa och Sofia bytt ut sina vigselringar? Inte ens den är för evigt, då tror jag knappast ett par örhängen är det.
Citera
2022-02-08, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Ja har inte både Elsa och Sofia bytt ut sina vigselringar? Inte ens den är för evigt, då tror jag knappast ett par örhängen är det.

Elsa har bytt två ggr:

https://elsa.elle.se/vintage/min-nya-ring/

Sammanfattningsvis: först sin farmors diamantring som tappade sin diamant, så då köpte hon ny vintage diamantring från Kaplans. Därefter blev hon blixtförälskad i en smaragdring och bestämde att det var hennes nya vigselring.
Citera
2022-02-08, 13:55
Medlem
Ingen av Elsas olika vigselringar verkar bäras till vardags heller. Förstår om man av olika medicinska eller av arbets-skäl inte kan bära dem jämt, men att knappra vid en dator och sätta färdigbundna buketter i en vas känns väl inte som sådana.
Det blir nog en fjärde föralltid-ring snart!
Citera
2022-02-08, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaisyB
Elsa har bytt två ggr:

https://elsa.elle.se/vintage/min-nya-ring/

Sammanfattningsvis: först sin farmors diamantring som tappade sin diamant, så då köpte hon ny vintage diamantring från Kaplans. Därefter blev hon blixtförälskad i en smaragdring och bestämde att det var hennes nya vigselring.

Ja just det ja, 3 olika har hon haft, på dessa 11 långa år!

Citat:
Ursprungligen postat av dimgroen
Ingen av Elsas olika vigselringar verkar bäras till vardags heller. Förstår om man av olika medicinska eller av arbets-skäl inte kan bära dem jämt, men att knappra vid en dator och sätta färdigbundna buketter i en vas känns väl inte som sådana.
Det blir nog en fjärde föralltid-ring snart!

Oj det har jag inte ens tänkt på! Då har hon kanske tröttnat då, för annars brukar det ju vara det smycket alla har på sig varje dag, om man inte har särskilda skäl som du säger.
Citera
2022-02-08, 19:59
Medlem
Hur menar hon att hon är en del av melodifestivalen igen när hon har ett samarbete med en av deras sponsorer?
Citera
2022-02-08, 21:43
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Haha de nya örhängena i sann Sofia wood-anda ska hon ”spara, bära och ha till fest eller ibland till bara en stickad tröja och jeans. Eviga och här och nu-iga på samma gång. Som kärleken ju”.

Haha förlåt men det är lite kul med allt hon köper som är modernt nu som ska sparas för alltid. De byts nog ut efter bröllopet. Tjocka bulliga diamantklumpar känns inte så tidlöst, men kanske är en bra investering ekonomiskt.

Inom ett år kommer hon och Sofia Wood att ha bytt stil igen och då kommer dessa örhängen som ska hålla föreeeeviigt att vara passé, precis som allt annat i Elsas liv som är utbytbart. Förvånar mig att hon hållt fast vid Pontus så länge ändå. Han får se upp så inte han blir utbytt han med!
Citera
2022-02-09, 08:41
Medlem
Huzzahs avatar
Jag får bara en känsla av allt hon postar nu att hon är på väg att shoppa sig in i ett nervöst sammanbrott och sluta med tvångsvård på låst avdelning och ”kändisavsnitt” i Lyxfällan..
Citera
2022-02-09, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Hur menar hon att hon är en del av melodifestivalen igen när hon har ett samarbete med en av deras sponsorer?

Haha verkligen, och vad är det för samarbete egentligen? Har ni sett? Filmen när hon ska visa hur man gör snacks (skär upp grönsaker och lägger upp färdigköpt hummus med träslev) är det sämsta jag sett hahah. https://obos.se/samhallsansvar/sponsring/melodifestivalen/

Är det alltså det här jobbet hon köpte den blå bebisklänningen till? Det här är resultatet av de mystiska inspelningsdagarna i Frihamnen?
Citera
2022-02-09, 13:38
Medlem
fula-klaeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miumiu2
Är det alltså det här jobbet hon köpte den blå bebisklänningen till? Det här är resultatet av de mystiska inspelningsdagarna i Frihamnen?

åhnej detta var tyvärr gravt underwhelming!
Citera
2022-02-09, 17:25
Medlem
MiaWallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miumiu2
Haha verkligen, och vad är det för samarbete egentligen? Har ni sett? Filmen när hon ska visa hur man gör snacks (skär upp grönsaker och lägger upp färdigköpt hummus med träslev) är det sämsta jag sett hahah. https://obos.se/samhallsansvar/sponsring/melodifestivalen/

Usch jag känner mig så elak, men nä ingen av de där klippen var ju särskilt bra.. Fattar att det är svårt att vara naturlig framför kameran men hon har jobbat på äntligen hemma t.ex. och borde väl vara mer van?
Och varför har de inte tagit någon makeup/hår-person och glammat upp och piffat till henne!? Apropå mellotemat.
Citera
2022-02-09, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fula-klaeder
åhnej detta var tyvärr gravt underwhelming!

Men ja.. Har inte hunnit kolla allt, även om det inte verkar vara så mycket? Trodde det skulle vara världens program med Elsa som någon slags huvudperson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in