2022-02-09, 09:32
Medlem
farlings avatar
Keisha bllr fan vidrigare och vidrigare för varje avsnitt.
Står inte ut med fanskapet.
Citera
2022-02-09, 09:39
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Håller med, hon är värst på Farmen.
Citera
2022-02-09, 09:49
Avslutad
Farmen idag:
Citera
2022-02-09, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Farmen idag:
Citera
2022-02-09, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling

Hon och Monika är riktigt falska, det gänget skulle sälja sin morsa för en amulett, ingen heder i kroppen.
Citera
2022-02-09, 11:58
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Nu efterlyser jag spontana reflektioner från Farnendiggers!
Det finns ju ett antal här som alltid analyserar allting.
CS128 är ju en.

Vad är dina spontana reflektioner?

Vill du ha mina reflektioner? Ja du enligt vad som har visats i Farmen och det vi har fått se på Torpet hittills (dags datum) och i etern = TV4 så blir det intressant att se hur Monika ska klara sig utan sin vovve Ivy då hon egentligen inte ingår riktigt i Jonas/Bella/Keisha-pakten även om hon tror sig göra det. Spännande att få se vilka Jonas väljer till Gårdskamp i dagens avsnitt och nu är det ju inte så många kvar att välja heller så kanske att Gerty ligger risigt till? För att blidka Keisha som tycks ha fått onda ögat till Gerty, alltså så det inte uppstår fler konflikter däremellan och att Jonas-pakten missunnar vissa (som Niklas, Arlind och Abel) att få fler medaljer. Tror att Jonaspakten fått för sig att Gerty inte är så "farlig" trots allt och att de kanske då slipper henne i två veckor på Farmen och att hon när hon sedan kommer tillbaka så blir det troligtvis utan medaljer. Om hon skulle vinna i en Gårdskamp och hamna på Torpet - otippat men inte omöjligt heller! Vilka Jonas sedan väljer till Gårdskamp är svårt att veta tycker jag. Ja kanske han väljer ur sin egna pakt för att de ska få chans till medaljer? Men i så fall så blir han ju utan sina egna bundsförvanter. Han kanske gamblar lite? Vem vet - inte jag - utan bara vad jag tror. Möjligt att nummer 2 till Gårdskamp kan bli Monika? Hon har väl inte någon medalj än för hon var ju endast några dagar på Torpet och fick inte tävla där vad jag minns. Som nummer 3 kanske han väljer sig själv? Jag menar kunde Viktoria välja sig själv till Storbonde förut så kanske man kan välja sig själv i egenskap av Storbonde - till en Gårdskamp? Reglerna tycks vara rätt förändrade denna säsong
Citera
2022-02-09, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurrunge
Hon och Monika är riktigt falska, det gänget skulle sälja sin morsa för en amulett, ingen heder i kroppen.
De är två ormar i den småländska idyllen där på farmengården Norra Brandstorp.
De ska bli kul och spännande hur långt det kommer komma i tävlingen, den 20 mars får man veta vem som vinner det hela iallafall 😀👍
Senast redigerad av Luxors 2022-02-09 kl. 12:48.
Citera
2022-02-09, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Hur i helvete fick Monika med K över huvud taget tillstånd att ta med sig hunden?
Till slut fick produktionen nog och skickade hem hunden till de som kan ta hand om den!
Det verkar dessutom som att hunden skrämde ihjäl en av kaninerna och att det var därför den till slut skickades hem.
Citera
2022-02-09, 13:30
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norfolk
Det verkar dessutom som att hunden skrämde ihjäl en av kaninerna och att det var därför den till slut skickades hem.

Nu tycker jag som de flesta i tråden angående att släpa med sig hund till Farmen inte var lyckat då den inte verkade begripa (är den valp kanske och utan fostran?) att låta bli djuren. Men jag har inte sett att någon kanin har "skrämts ihjäl" på Farmen som du skrivit - när hände det???
Citera
2022-02-09, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Nu tycker jag som de flesta i tråden angående att släpa med sig hund till Farmen inte var lyckat då den inte verkade begripa (är den valp kanske och utan fostran?) att låta bli djuren. Men jag har inte sett att någon kanin har "skrämts ihjäl" på Farmen som du skrivit - när hände det???
Det vet jag inte, men gå in och kolla på Farmens profil på Instagram och kolla det senaste inlägget så är det flertalet personer som skriver om detta i kommentarsfältet. Verkar också som att TV4 raderar dessa kommentarer, så om det beror på att det inte stämmer eller om de bara vill mörka, det vet jag inte. Men om det inte är sant så kan de ju enkelt svara och dementera det i så fall istället.
Citera
2022-02-09, 13:51
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norfolk
Det vet jag inte, men gå in och kolla på Farmens profil på Instagram och kolla det senaste inlägget så är det flertalet personer som skriver om detta i kommentarsfältet. Verkar också som att TV4 raderar dessa kommentarer, så om det beror på att det inte stämmer eller om de bara vill mörka, det vet jag inte. Men om det inte är sant så kan de ju enkelt svara och dementera det i så fall istället.

Okej. Jag är inte på Instagram och kollar där om Farmens hintar eller inlägg! Enbart här och på Facebook där de har funnits längre. Ja då får man väl se något liknande snart på Facebook då snart kanske?! I varje fall var det nog bra att vovven inte blev kvar på Farmen för den verkade inte Monika se efter utan det fick tydligen andra göra sa Jonas i synk häromdagen och det medan de försökte jobba samtidigt.
Citera
2022-02-09, 14:04
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Ja, det finns en och annan naiv hundägare som tycker att deras hundar är så snälla och inte är till nåt besvär medan många runt omkring har massor av besvär med hunden. Kanske var det så även i detta fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in