2022-02-09, 04:32
Medlem
Stöld borde fan i mig resultera i omedelbar utkastning.
Det har historiskt sett varit anledning till att programledaren öppet har bett de skyldiga att lämna Farmen.
Citera
2022-02-09, 05:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Nu efterlyser jag spontana reflektioner från Farnendiggers!
Det finns ju ett antal här som alltid analyserar allting.
CS128 är ju en.

Vad är dina spontana reflektioner?
De flesta människor (som inte jobbar natt) sover nog såhär dags
Nu har du spammat med 6 inlägg på raden, sitter liksom och pratar med dig själv, kl 04 på natten, på flashback...

"Vem fan bryr sig om Farmen klockan 4 på morgonen?"
"Du som kommenterar här i tråden kan knappast haft en normal relation med andra människor."
Citera
2022-02-09, 05:30
Medlem
Hur i helvete fick Monika med K över huvud taget tillstånd att ta med sig hunden?
Till slut fick produktionen nog och skickade hem hunden till de som kan ta hand om den!
Citera
2022-02-09, 07:02
Medlem
Gerty är SJUK i huvudet. Jävla dubbelmoral-kärring.
Snälla håll med mig efter dagens avsnitt, för nu är jag trött på människan.
Citera
2022-02-09, 07:14
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittbulle
Det tycker jag dock att han gör! Men det är väl så som jag känner ang Helene (vägrar skriva hennes dumma apostrof) och Keisha, ingen av som framstår som sympatisk öht men är väl trevliga irl... antar jag
Så är det, för annars så försvinner det intressanta. Ingen skulle vilja se en dokusåpa där alla är vänner och glada hela tiden, då kan man lika gärna titta på Mandelmann.
Citera
2022-02-09, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaal

Är du inte mer trött på den tatuerade ortenmänniskan?
Eller du kanske är likadan och har börjat prata Rinkebysvenska?

Tycker du att svenska tjejer som pratar Rinkeby är häftiga?
Citera
2022-02-09, 08:15
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Vet nån hur det fungerar med Farmen-amuletterna? Jag kan inte erinra mig att någon blivit hemskickad sista veckan för att de inte haft någon amulett men morsan nämnde att Neda i förra säsongen kan ha blivit diskvalificerad från tävlingen därför men vi minns inte så noga.
Kanske har det bara slumpat sig så att de som hamnat i final råkat ha amuletter allihop (som jag minns det dvs).

Amuletterna har man nytta av i finalen. Om det t.ex är ett moment där de ska genomföra en tävling på tid så kan en amulett innebära att man får t.ex. 30 sekunders försprång.
Citera
2022-02-09, 08:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag gillar henne, hon känns som den där grannen som sitter i fönstret och har koll på exakt alla och allt i området.
Och när någon säljare ringer och vill försöka sälja hemlarm kan man säga "nej tack, jag bor granne med Gerty, behöver inget larm"
Citera
2022-02-09, 09:00
Medlem
Amors avatar
Citat:
Så du gillar Levin-gänget, kepsen bak och fram, tatueringar, undermåligt brukande av svenska språket. Problem att umgås med vuxna människor, skitsnackande, drama-skapande.

Kul att de finns för att de ska bli lite underhållning, men övergår mitt förstånd att man kan hålla på dem.
Citera
2022-02-09, 09:04
Medlem
En liten sak som jag undrar över: HUR vet en del personer här på forumet vem som ska åka ut nästa vecka och i vilka som kommer att stå i final? Och varför vill man veta det? Då är det ju totalt meningslöst att följa programmet? Själv ser jag programmen, både Farmen och Torpet, via IP-tv efterhand som programmen kommer in. Oftast ser vi någon timma innan det visas på tv men vi håller oss till att begränsa tittandet till samma dag som det sänds. Skillnaden är bara att man slipper reklamen. Men all spänning försvinner ju om man redan vet hur det ska gå?
Citera
2022-02-09, 09:05
Medlem
XtraXs avatar
.
Citera
2022-02-09, 09:28
Medlem
Synd att Ivy fick lämna. Den enda värdiga vinnaren!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in