2022-02-09, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Enligt DJP själv stämmer det inte.

I ”den stora Malmö-fupen” framkommer att någon (minns inte vem) frågar honom om Salles fru kände igen honom där på hotellet i Ängelholm. Han svarar då något i stil med ”Ja, jag skulle knulla henne en gång men det blev inget.”

Så antingen hetsar Pakå, eller så har ”skulle knulla” blivit till ”haft sex med” så som ofta sker när rykten förändras under sin framfart.

Juden skrev att dem skulle gang banga henne har jag för mig.
Citera
2022-02-09, 07:44
Medlem
Kan någon ladda upp bild på den råttan pakå och gärna en bild på hans syster
Citera
2022-02-09, 08:19
Medlem
HomelessGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghoost86
Kan någon ladda upp bild på den råttan pakå och gärna en bild på hans syster
Du är aktiv tidigt på morgonen Godmorgon på dig
Citera
2022-02-09, 08:26
Medlem
Har lyssnat på ljudfilen, den som påstår att p@kå inte är den potentiella mördaren mot s@l@m har jävligt fel.

Enligt beskrivningen från dansk media 2 yngre personer mellan 18-22 är skyttarna med arabisk utseende.

Med andra ord, p@kå/q@sim.

Att prata om s@l@ms fru osv var endast för att få honom ur balans och bekräfta vart han fanns vilket var hans misstag.

Kan det här handla om intern konflikt mellan m*kky och S@lam?

P@kå stoltserar om att @mir är hans broder?

Det är min tolkning, men det lär inte dröja innan p@kå och CO hamnar i häkte, ljudfilen blir hans case och den som ladda upp den är någon i hans egna krets som önskar att se honom inlåst.

När påbörjar vår count down?

(När de blir gripna).
Senast redigerad av Pellegrini45 2022-02-09 kl. 08:28.
Citera
2022-02-09, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoskitz
Vad jag hört från väldigt flera personer är att pakå är 90 procent luft, han är ganska tuff i telefon eller med rätt folk bakom sig. Har aldrig stått på egna ben. Sköt en snubbe och rymde, hörde familjen betala en häftig summa för att slippa mer problem. Hört pakå tar ganska mycket tramadol/benzo och agerar efter hur hans kick är.

Låter som en 13 åring, skäms de inte? Vem som helst kan mörda på benzo, skulle aldrig ge ett kontrakt till en pillertrillare. Klarar man inte ens skjuta nån utan benzo hur fan ska du då kunna leva med det?
Citera
2022-02-09, 10:47
Medlem
Hahaha

Ljudfilen är årets bränning. Det bevisar att Salam är en bedragare och inget annat. Han gjorde sin sista blåsning och han dog som en hora på en horgata där han hör hemma. Han blåste Amir och gick bakom hans rygg. Han var delaktig i Ashrafs död. Han slänger hela sin familj under bussen för lite pengar.

Han var en råtta som ung och råtta som död
Citera
2022-02-09, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av abozzza
Hahaha

Ljudfilen är årets bränning. Det bevisar att Salam är en bedragare och inget annat. Han gjorde sin sista blåsning och han dog som en hora på en horgata där han hör hemma. Han blåste Amir och gick bakom hans rygg. Han var delaktig i Ashrafs död. Han slänger hela sin familj under bussen för lite pengar.

Han var en råtta som ung och råtta som död
Så Salam tog emot 15 kassar eller 15kg av något på kredit och garanterade sin mammas död under bussen som säkerhet, men blåste den som lånade ut knarket? Frågan är bara vilken drog det handlade om?
Citera
2022-02-09, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konung-Helsingborg
Så Salam tog emot 15 kassar eller 15kg av något på kredit och garanterade sin mammas död under bussen som säkerhet, men blåste den som lånade ut knarket? Frågan är bara vilken drog det handlade om?

Jag tolkar det mer som 15, 1.5 M har ju länge ryktats att s@l@m satte den siffran på sh@hins@s huvud som pris pengar?

Är bara jävligt förvirrad!
Citera
2022-02-09, 12:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Jag tolkar det mer som 15, 1.5 M har ju länge ryktats att s@l@m satte den siffran på sh@hins@s huvud som pris pengar?

Är bara jävligt förvirrad!
Det är ju också svårt att veta hur de tänker. Inom hash är det vanligt att man inte behöver betala skulden på kritade summan så länge man kan visa papper på att man torskat.
Citera
2022-02-09, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror.melker
”Han har varit högintressant för polisen i över ett decennium” 37-åringen misstänkts tillhöra toppskiktet i ett kriminellt nätverk som ägnar sig åt storskalig införsel av narkotika.

Alltså en person som hållit så låg profil att det inte ens figurerat bilder på honom, inte ens här på FB. Länge ett spöke.

Alltså vår egen Keyser Söze [/quote]
Helt otroligt, och det enda de behövt göra är att skicka dit Skattemyndigheten.
Citera
2022-02-09, 12:40
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konung-Helsingborg
Det är ju också svårt att veta hur de tänker. Inom hash är det vanligt att man inte behöver betala skulden på kritade summan så länge man kan visa papper på att man torskat.

Du har precis bidragit till flashbacks mest korkade kommentar jag har läst. Nej så funkar det inte .
Citera
2022-02-09, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Du har precis bidragit till flashbacks mest korkade kommentar jag har läst. Nej så funkar det inte .
Det funka så för många under 90, talet i Malmö,åkte du dit,oftast kom du undan billigt om du kunde bevisa på papper du hade besök av farbror blå
.

Idag tror jag inte de finns,utan skulden blir x10 istället
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in