Så är det, det håller på att ske makt skifte i samtliga storstäder runt om i landet. Då blir det alltid turbulent speciellt när de yngre vill sköta sina affärer på sitt sätt (mer hänsynslöst).
Jag håller på att forska kring krokodil bröderna då de förekommer i flera utredningar, de har en ganska central roll i Malmös undrevärld.
Jag skulle säga att dom har en mycket central roll i Malmös undre värld, dem har även starka band till ett stabilt nätverk i Helsingborg
Haha...nej, det är väl väldigt lite här inne som angår NÅGON!
Men du kanske kan hjälpa mig att förstå varför just du tycker att angår DIG när jag frågar Allchronix69? 😇
”Han har varit högintressant för polisen i över ett decennium” 37-åringen misstänkts tillhöra toppskiktet i ett kriminellt nätverk som ägnar sig åt storskalig införsel av narkotika.
Alltså en person som hållit så låg profil att det inte ens figurerat bilder på honom, inte ens här på FB. Länge ett spöke.[/quote]
Jag har kommit över en inspelning där Pako och Salle pratar och där det framgår mycket tydligt att snart ska de kliva på varandra. Någon som är intresserad av att lyssna på den?
Jag har kommit över en inspelning där Pako och Salle pratar och där det framgår mycket tydligt att snart ska de kliva på varandra. Någon som är intresserad av att lyssna på den?
Du kan ju ladda up den på easy upload, då kan alla lyssna på den.