2022-02-08, 20:18
Medlem
Han borde aldrig sagt vart han befann sig… Danmark
Citera
2022-02-08, 20:42
Medlem
Qaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Enligt DJP själv stämmer det inte.

I ”den stora Malmö-fupen” framkommer att någon (minns inte vem) frågar honom om Salles fru kände igen honom där på hotellet i Ängelholm. Han svarar då något i stil med ”Ja, jag skulle knulla henne en gång men det blev inget.”

Så antingen hetsar Pakå, eller så har ”skulle knulla” blivit till ”haft sex med” så som ofta sker när rykten förändras under sin framfart.

Kan mycket väl vara hetsande från Pakå, han påstår även att Juden ska vara pappa till ett av hennes barn. O så frågar han Salle om det stämmer, varpå Salle säger ja. Om det är ett ärligt ja eller bara ett sarkastiskt svar är svårt o veta.
Citera
2022-02-08, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
Pakå säger bland annat i samtalet att Juden har haft sex med Salles fru(eller är det flickvän?) och påstår att Juden är pappan till ett av hennes barn? Stämmer detta eller är det bara "dissningar"?

Man vet aldrig om de "dissningar" eller sanning. Tycker de lite komiskt med tanke på att pakå inte synts till i Malmö på ett jävligt tag tills han började umgås med en stor fisk (sh*hinsha). Han sa också i samtalet till salle "du är den största fegisen jag skadad" har pakå skadat salle innan? Någon med lite insyn?
Citera
2022-02-08, 22:50
Medlem
Man kan inte jämföra S*lle med p*kå, det är som att jämföra en som spelare i Champions leauge med en som spelar i division 5. Den förste har varit en stor spelare under en lång period medan den andre kommer troligtvis vara en springpojke hela sitt liv
Citera
2022-02-09, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
P*kå och Q*sim som gjort filmen. Salle på andra sidan

Finns det bild på Q*sim ?
Citera
2022-02-09, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Right-humanist
Enligt DJP själv stämmer det inte.

I ”den stora Malmö-fupen” framkommer att någon (minns inte vem) frågar honom om Salles fru kände igen honom där på hotellet i Ängelholm. Han svarar då något i stil med ”Ja, jag skulle knulla henne en gång men det blev inget.”

Så antingen hetsar Pakå, eller så har ”skulle knulla” blivit till ”haft sex med” så som ofta sker när rykten förändras under sin framfart.

Exakt det minns jag också. Stenhårt rykte eller att få honom koka ihop i och med dom spelar in samtalet. Men visst betyder detta att Pakå eller Qasim själva har flashback konton eller gett inspelningen till någon nära sig som sedan lagt ut den här?
Citera
2022-02-09, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
Kan mycket väl vara hetsande från Pakå, han påstår även att Juden ska vara pappa till ett av hennes barn. O så frågar han Salle om det stämmer, varpå Salle säger ja. Om det är ett ärligt ja eller bara ett sarkastiskt svar är svårt o veta.

Alla salles barn är hans, allt detta var enbart för att få salle att tappa humöret. Dom spelade in och pakå medvetet ville trycka på vissa knappar. Han kanske redan hade planerat i förväg att lägga ut den här på fb.
Citera
2022-02-09, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoskitz

Samer_qasim på Instagram.
Samer Qasim på facebook.
Citera
2022-02-09, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoskitz

Du kan ladda upp bilderna här om du orkar det
Citera
2022-02-09, 01:28
Medlem
Eftersom jag (i alla fall än så länge) tänker att det kan finnas ett samband mellan kidnappningen av Al* D*ab (i) och skjutningen av Salle så undrar jag om någon här vet vem Ad*m Aljour*bije (a) är - och hur han passar in i detta?
Han är den senast häktade för kidnappningen.

(FB) Människorov i Malmö (2021-11-05)
Citera
2022-02-09, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nadapanada97
Han har bara en syster sonia bakir, soniaaab på instagram.
Att dem ska ha knullat har skett en tid tillbaka medans Pakå var på ”rymmen” så tror inte han hade så mycket att säga till om då.

Tror absolut inte att pakå ens hade sagt något mot en snubbe i mekkýs kaliber. Inte ens yttrat ett ord. Tror faktiskt han hade varit väldigt glad att en snubbe som mekký pumpar hans syster från morgon till kväll. Tror hans syster var tillsammans med V*lmir kupá
Citera
2022-02-09, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nadapanada97
Han har bara en syster sonia bakir, soniaaab på instagram.
Att dem ska ha knullat har skett en tid tillbaka medans Pakå var på ”rymmen” så tror inte han hade så mycket att säga till om då.

Vad jag hört från väldigt flera personer är att pakå är 90 procent luft, han är ganska tuff i telefon eller med rätt folk bakom sig. Har aldrig stått på egna ben. Sköt en snubbe och rymde, hörde familjen betala en häftig summa för att slippa mer problem. Hört pakå tar ganska mycket tramadol/benzo och agerar efter hur hans kick är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in