Att SH inväntar utredningen är i mina ögon självklart, allt annat vore en skandal.
Känns även tryggt att veta SH inte lyder under obehagliga Ebba utan står upp för sanningen och låter inte sej påverkas av Ebbas maktfullkomliga beteende.
Skönt att SH har tagit ett självständigt beslut 🥂🎉
Då så. Tack för denna tid. Det kommer säkert en överklagan till nästa instans eftersom det är rättshaverister Busch har att göra med. Men den blir lika meningslös.
Vad skulle nästa instans vara? Högsta domstolen? Tvivlar på att de tar upp sådana fall. Men fler stämningar kan säkert komma, det är ju rättshaverister vi har att göra med. Påeldade av kvällstidningarna.
Då så. Tack för denna tid. Det kommer säkert en överklagan till nästa instans eftersom det är rättshaverister Busch har att göra med. Men den blir lika meningslös.
Jag tror som du. Trist för henne att behöva löpa gatlopp i medierna hela tiden. Tacksamt för sådana som SVT förstås, eftersom hon är relativt välvilligt inställd till M och SD.
Bra start för Ebba Busch den här veckan, lysande insats i debatten igår enligt media och den här sinnesförvirrade tvisten äntligen avgjord.
Domen från Uppsala Tingsrätt står fast så nu är det bara en formalitet för inskrivningsmyndigheten att skicka ut lagfarten.
Undrar hur snabbt renoveringen och uppröjningen kommer igång, jag antar att Ebba Busch har redan anlitade hantverkare som kan starta så fort hon fått lagfarten.