2022-02-07, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paprikasvans
Fyfan vilken fittig attityd att svara mer "Hahahahahaha" åt den frågan. Alltså herreguuuud

Barnsligt. Där märker man hur ung och liten hon är..
Citera
2022-02-07, 19:23
Medlem
Otroligt omoget - dock inte förvånad.
Citera
2022-02-07, 19:29
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Fyfan vilken fittig attityd att svara mer "Hahahahahaha" åt den frågan. Alltså herreguuuud
Hon bevisar än en gång att hon är ett barn i huvudet. Fruktansvärt omoget.
Citera
2022-02-07, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi

...

Lite kul att han sa "jag älskar dig" efter endast 9 dagar..var det då han insåg alla fördelar med ett förhållande med Linn. Jag tror absolut inte att Simon kommer att göra slut med Linn, om det tar slut så är det för att Linn har tröttnat och vill bli hög på kärleksendorfiner igen.

"Jag älskar dig" sa han medan han sneglade mot hennes plånbok bakom henne.
Citera
2022-02-07, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Haha nu säger Linn att de vill bli mer privata. Kring barnens förskola ( förstår det dock ) men också kring arbetsplats osv, klart hon inte vill avslöja Simons jobb.
Det är ju garanterat ett säljarjobb med skitkass lön om man inte säljer mycket varje månad.

Det är säkert transcom.
Citera
2022-02-07, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XenaP
Det är säkert transcom.

Om hon hade stannat hos marcus hade hon varit ihop med en civilingenjör!
Citera
2022-02-08, 08:53
Medlem
Citat:

Hon utgår från att alla som skriver så menar något elakt..men det kanske bara var en bekymrad följare..kanske någon som bryr sig om henne.

Och så får personen denna bajsmacka kastad rakt i ansiktet..hoppas att följaren såg detta och avföljde
Citera
2022-02-08, 09:17
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Det reagerade jag också på att hon bara vill ha sina egna barn på sitt bröllop, så superego. Minns att hon sa innan hon träffade Simon att hon inte kunde tänka sig att träffa en kille med barn sen tidigare....själv har hon två. Kan hon inte älskar eller tycka om andras barn? Så märkligt.
La också märke till hur hon ofta ska få det att låta som att barnmorskorna tycker att HON är nåt över det vanliga och att hon ska ha särskild behandling?! Antagligen föratt de tycker hon är så förståndig och framförallt vacker!!
Jag har flera singelväninnor med barn som söker ny man och önskar fler barn och alla säger att de helst ser att han har barn sedan innan. Dels för att han då förstår hur det är att ha barn och att barnen alltid går först och dels för att hon då kan se hur han är med sina barn. Här han skiljt sig från sitt ex, men ändå fortsätter att vara en bra och närvarande pappa åt sina barn så kan hon vara nästan garanterad att han kommer att vara det även med barnen de skaffar tillsammans.

Det jag tycker är märkligast med Linn är att hon säger allt rakt ut. Hör hon inte hur hon låter när hon säger saker som att hennes killar inte får ha barn, men att de ska ta emot hennes med öppna armar?
Citera
2022-02-08, 09:21
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Tänkte också på det. Att hon måste skriva ut vad BM/läkare osv sagt om henne säger endel om att hon har dåliga självkänsla. Precis som hon inte tål minsta lilla fråga, eller blir kränkt över minsta lilla och MÅSTE blocka personen så är hon lika extrem åt andra hållet. Minsta lilla som kan bekräfta hur bra hon är på något vis förstoras hos henne och hon vill att andra ska höra det för att övertyga sig själv och visa andra att dom som tycker annorlunda har "fel". Hur många ggr har hon inte sagt att andra tycker hon är mogen för sin ålder... För att hon kämpar med den förutfattade meninen om att unga föräldrar är omogna plus att många faktiskt tycker hon är omogen.

Det räcker dock med att skrolla lite på hennes insta för att se att inse hur "mogen" hon är..
Jag själv fick barn mycket ungt. Jag har faktiskt aldrig stött på några fördomar IRL. Mun uppfattning är att det handlar om en osäkerhet som finns hos vissa unga mammor och därför liksom skapar de sig ett "utanförskap" som om det vore något ovanligt eller konstigt att få barn innan 25. Linn är ju dessutom 23 nu. Fullt vuxen. Eller borde vara. Den här "ung mamma-identiteten" är bara löjlig.
Citera
2022-02-08, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Jag har flera singelväninnor med barn som söker ny man och önskar fler barn och alla säger att de helst ser att han har barn sedan innan. Dels för att han då förstår hur det är att ha barn och att barnen alltid går först och dels för att hon då kan se hur han är med sina barn. Här han skiljt sig från sitt ex, men ändå fortsätter att vara en bra och närvarande pappa åt sina barn så kan hon vara nästan garanterad att han kommer att vara det även med barnen de skaffar tillsammans.

Det jag tycker är märkligast med Linn är att hon säger allt rakt ut. Hör hon inte hur hon låter när hon säger saker som att hennes killar inte får ha barn, men att de ska ta emot hennes med öppna armar?

Linn påstår att hon vill ha en mogen kille men sanningen är nog att hon vill ha en omognare kille. Någon som hon kan styra lättare och som inte har vett nog att se hur galet hon beter sig.

Tänker mig att Linn hade varit ganska dålig styvmamma. Hon är så självcentrerad.

Hon har verkligen "main character syndrome" och tror att allt hon gör är så unikt och bra. Hennes bio på instagram visar detta tydligt.

Linn har verkligen ingenting intressant att säga. Hon är otroligt tråkig och utan barnen hade hon aldrig haft en karriär.
Citera
2022-02-08, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Jag själv fick barn mycket ungt. Jag har faktiskt aldrig stött på några fördomar IRL. Mun uppfattning är att det handlar om en osäkerhet som finns hos vissa unga mammor och därför liksom skapar de sig ett "utanförskap" som om det vore något ovanligt eller konstigt att få barn innan 25. Linn är ju dessutom 23 nu. Fullt vuxen. Eller borde vara. Den här "ung mamma-identiteten" är bara löjlig.

Hon är till och med 24 år, men hon uppdaterar väldigt ogärna sin ålder på Ig..
Citera
2022-02-08, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Linn påstår att hon vill ha en mogen kille men sanningen är nog att hon vill ha en omognare kille. Någon som hon kan styra lättare och som inte har vett nog att se hur galet hon beter sig.

Tänker mig att Linn hade varit ganska dålig styvmamma. Hon är så självcentrerad.

Hon har verkligen "main character syndrome" och tror att allt hon gör är så unikt och bra. Hennes bio på instagram visar detta tydligt.

Linn har verkligen ingenting intressant att säga. Hon är otroligt tråkig och utan barnen hade hon aldrig haft en karriär.

Marcus var en mogen och intelligent kille, men tyvärr för snäll..så Linn körde över honom totalt och till slut tröttnade hon och sökte sig till Pelle

Gabbe var omogen men hade balls och integritet..vilket Linn HATADE därav alla bråk..men hon vågade inte göra slut pga att det skulle se dåligt ut inför hennes följare, så hon väntade ut Gabbe tills han gav upp.

Simon verkar inte vara omogen..men han verkar göra saker som han egentligen inte vill..och jag antar att det antingen är för att att han är förälskad eller att det är skönt och bekvämt att bo hos Linn..att det är mycket bättre där än i hans lägenhet.

Fast nu i senaste Vloggen såg han sjuk ut..om han går ner sig så där mycket pga jobb och hockeyträning tänk hur det kommer att vara när bebisen kommer..plus att Linn kommer att kräva att han ger henne lika mycket uppmärksamhet som i början av förhållandet..det ser inte ljust ut för dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in