2022-12-09, 21:28
Medlem
starxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cloud88
fyyyyy bubblan vad jag är trött på att hon hela tiden vill visa gravidmagen om och om igen. Hon har stora bekräftelsebehov när de gäller magen och tar varje chans att visa sina graviditetsmagar ”ölmagar”, för oss och för hela svenska folket. Hennes tröst på en dålig dag med för lite bekräftelse och uppmärksamhet eller negativa skrämmande tankar om hennes familjeliv. Dåååååå kommer magen upp igen!

Då tänker hon tillbaka på de lyckliga dagarna i de nya förhållandet som nykär.
Linn vet tyvärr inte skillnad mellan lust och kärlek, det är nu förhållandet ska övergå i kärlek, hon är nog ändå lite medveten om det. (Vi kanske nämt de i tråden innan).
Hon reflekterar nog lite när hon är så ensam. Därför klarar hon ju inte av att vara ensam. Då kommer ju dessa tankar upp och samvetet och hennes inre kommer ifatt henne. Men hon vill inte lyssna på den rösten.

Var har hon lagt ut gravidbilden? Hittar inte på hennes instagram. Har hon redan raderat den? pinsamt isåfall
Citera
2022-12-09, 22:14
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh
Fattar fortfarande inte varför Simon ens bemödade sig att berätta det.
”Förresten min lilla Tingelinnsa, det var en snubbe i motståndarlagets hejarklack som skrek att du var en jävla hora. Hur var din dag?”

Saker som skulle göra min sambo/vän/barn enbart ledsna och arga brukar jag bespara dem.

Har fattat det som att hon var med då det skedde men kan givetvis ha fel. Är det som du skriver är det ännu märkligare, som sagt varför ens berätta en sådan sak.
Citera
2022-12-09, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Har fattat det som att hon var med då det skedde men kan givetvis ha fel. Är det som du skriver är det ännu märkligare, som sagt varför ens berätta en sådan sak.

Nej, hon var inte där. Iaf tolkade jag det så. Läs själv, det är hennes inlägg i flödet den 1 november.
Hon skriver rakt ut ”detta är anledningen varför jag inte vill gå och titta på matcher”.
Citera
2022-12-09, 22:25
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh
Nej, hon var inte där. Iaf tolkade jag det så. Läs själv, det är hennes inlägg i flödet den 1 november.
Hon skriver rakt ut ”detta är anledningen varför jag inte vill gå och titta på matcher”.

Aha jag läste det enbart om händelsen här och kollade inte hennes ig så noga.
Citera
2022-12-09, 22:27
Medlem
cosmic_dancers avatar
Hon har även nu skrivit att hon minsann inte tar åt sig över att folk kallar/ser henne som hora eftersom hon har tre barn med tre olika män. Varför skriver hon om det på ig då och skriver dessutom ut hur viktigt det är att folk gör vad de vill med sina egna kroppar och bla bla bla om hon nu inte tar åt dig? Att nu efter en månad dra upp händelsen igen bevisar rätt tydligt på att hon visst tar år sig. Hon borde väl fråga Simon varför han berättar en sådan sak för henne då det enbart sårar.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2022-12-09 kl. 22:32.
Citera
2022-12-09, 22:38
Medlem
”Inget utan dig”. Och en bild på Belle.
Nej absolut, du har 2 andra barn också. Men de är kanske inte lika mycket värda för dig?

Lägg ut en bild på alla barn och skriv ”inget utan er” istället.

Hade jag varit Linns andra barn och sett den bilden hade jag blivit sårad.
Citera
2022-12-09, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av starx
Var har hon lagt ut gravidbilden? Hittar inte på hennes instagram. Har hon redan raderat den? pinsamt isåfall

Hon har inte lagt upp en bild, jag skrollade ner för o leta upp en grej Och kommer förbi tonvis av bilder på magen.
Citera
2022-12-09, 22:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cloud88
fyyyyy bubblan vad jag är trött på att hon hela tiden vill visa gravidmagen om och om igen. Hon har stora bekräftelsebehov när de gäller magen och tar varje chans att visa sina graviditetsmagar ”ölmagar”, för oss och för hela svenska folket. Hennes tröst på en dålig dag med för lite bekräftelse och uppmärksamhet eller negativa skrämmande tankar om hennes familjeliv. Dåååååå kommer magen upp igen!

Då tänker hon tillbaka på de lyckliga dagarna i de nya förhållandet som nykär.
Linn vet tyvärr inte skillnad mellan lust och kärlek, det är nu förhållandet ska övergå i kärlek, hon är nog ändå lite medveten om det. (Vi kanske nämt de i tråden innan).
Hon reflekterar nog lite när hon är så ensam. Därför klarar hon ju inte av att vara ensam. Då kommer ju dessa tankar upp och samvetet och hennes inre kommer ifatt henne. Men hon vill inte lyssna på den rösten.

Ja gravid bilder läggs upp titt som tätt minst 1 gång per månad..😂
Instämmer helt med resten som du skrivit. Att hon flyr från sina tankar genom att konstant hänga med någon det håller jag verkligen med om.
Citera
2022-12-09, 22:48
Medlem
starxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hon har inte lagt upp en bild, jag skrollade ner för o leta upp en grej Och kommer förbi tonvis av bilder på magen.

Ja fyfan hon är så uppmärksamhetskåt..
tror inte hon får tillräckligt med bekräftelse från Simme… dock finns det nog ingen som kan fylla det tomma avgrundsdjupa hålet i henne. Fruktansvärd människa. Kommer fortsätta ploppa ut ungar med nya killar. Äckligt rent ut sagt.
Citera
2022-12-09, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
”Inget utan dig”. Och en bild på Belle.
Nej absolut, du har 2 andra barn också. Men de är kanske inte lika mycket värda för dig?

Lägg ut en bild på alla barn och skriv ”inget utan er” istället.

Hade jag varit Linns andra barn och sett den bilden hade jag blivit sårad.

Plus ännu en ny pik till Simon i flödet angående Belle. ”Alltid vid varandras sida varje dag sen hon kom!”

Uppenbart att hon pikar honom för att han inte är hemma.
Citera
2022-12-09, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Varför ska man inte använda appen då? Känns bissart att någon på 23 fortfarande är besatt av prinsessor och drömmer om att få dubba disneyfilmer. Hon känns väldigt outvecklad mentalt och verkar ha stannat som typ 14-15 åring. Roade mig med att kolla gamla inlägg från typ 2017 på hennes blogg, känns som att inget har förändrats. Hon uttrycker sig lika, tycker lika, gör samma saker, tar likadana foton och äter fruktfat.

En annan sak som slog mig. Hon har skrivit att en partner inte får ha egna barn, utan de två ska bilda familj men han måste acceptera att hon har barn och dessutom se dem som sina egna. Undrar om det beror på svartsjuka, vilket jag är övertygad om att hon är. Skulle en partner ha barn sen tidigare så finns det ett ex med i bilden och som han måste ha en relation/kontakt med. Är det en barnfri snubbe behöver det inte finnas något exempel och gör det det så behöver inte de finnas med i bilden.

Undrar dessutom vad hennes klängighet och bekräftelsebehov bottnar i? Varför måste hon ha uppmärksamhet hela tiden och ska klänga på hennes killar 24/7. Hade gjort slut med min partner om han var som Linn

1.Barnfri partner innebär ju också att hon är den utvalda livmodern ovj då kan man ju skriva att han vill jäääättegärna ha barn och att han började tjata redan efter första detjet= hon är prio och den utvalda

2. Jobbigt med ex partner som hennes kille behöver ha kontakt med..ännu jobbigare om de har varit gifte som hon själv sagt är hennes stora dröm

3. Jobbigt att ta hand om andras barn om snubben är en lat mansbebis

4.Drömmen/illusionen av kärnfamiljen lever om hon är den enda som fött barn i smeten..tänk dig om killen hade 2 barn från 2 olika sedan tidigare..och hans tidigare partners också hade 2 bsrn från 2 olika män..man tappar ganska snart räkningen på hur många vuxna och barn som är halv-styv-,plast-,bonussyskon/morsor/farsor etc...blir ju tomten är far till alla barn på diverse högtider för att inte tala om semesterplanering..får huvudvärk av att bara skriva detta men tänk att leva såhär..

Sen en annan viktig faktor är väl att en snubbe med barn sedan tidigare är förmodligen lite försiktigare med att så sin säd..speciellt den första tiden och vem har lust att betala underhållsstöd och pussla veckor med sitt tiderragg....skulle han gå med på det så skiter han väl i om partnern blir gravid eller är jätteförsiktig eftersom hajbredan gjort ngn på smällen

Ponera att killen har 2 döttrar.. Ska allihopa vara prinsessor?Eller ännu värre om hans tidigare döttrar är rent objektivt vackrare..vilket Linnsan tolkar som art ex partnern ät vackrare än henne själv och det tolereras inte..blir för sotis för att relationen ska överleva
Citera
2022-12-09, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte
Plus ännu en ny pik till Simon i flödet angående Belle. ”Alltid vid varandras sida varje dag sen hon kom!”

Uppenbart att hon pikar honom för att han inte är hemma.
Synd att man inte kan lägga sädesvätsks i frysen för senare bruk då tror jag Simme hade åkt ut på trettondagsafton med granen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in