2021-10-26, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Ser skulle vara väldigt intressant att veta mer om Linns syster FANNY !

Är hon likadan som Linn?

Någon med insikt ???,

Nää men alltid tyckt det är mysko att hon verkar vara Linns enda vän.
Citera
2021-10-26, 09:45
Medlem
Citat:

Är hon likadan som Linn?

Någon med insikt ???,

När jag har sett dem tillsammans på Youtube så får jag alltid känslan av att Fanny är storasystern och Linn lillasystern. Fanny verkar vara väldigt cool och självsäker..och som tur är verkar det som att hon inte tänker gå i Linns fotspår när det gäller tvångsmässig barnalstring.

I ett klipp där de satt och åt, fick Fanny förklara för Linn vad buksvåger/buksvägerska var för något. Och då var Linn ändå 23 år..och Fanny 4 år yngre.

I några andra klipp har jag sett att Tindra väljer Fanny framför sin egna mamma. Hon vill bara till Fanny, krama henne och gå iväg tillsammans. Och det är ju inte för att de ses sällan utan Fanny verkar ofta vara hemma hos Linn.

Jag tycker hela familjen verkar vara normal av vad jag såg på unga mammor. När Linn i ett avsnitt vill ha ett barn direkt efter Tindra (så hon får en låtsastvilling) och stressar Marcus framför tv-kameran, så säger hennes mamma något i stil med att ni kanske ska ta hand om den lilla ni redan har. Linns mamma verkar också vara väldigt kreativ och Linn försöker också vara det men hon har tyvärr inte den naturliga talangen.
Citera
2021-10-26, 22:09
Medlem
Citat:

Är hon likadan som Linn?

Någon med insikt ???,

Fanny är en mean girl vad jag har hört. Hon ska ha varit den populära tjejen i skolan som är dryg och elak mot alla som inte passar henne. Så vet inte om det stämmer eller inte men skulle inte förvåna mig.
Citera
2021-10-27, 12:07
Medlem
Riktigt pinsam ”modevisning” på Instagram just nu. Hur kan företag vilja förknippas med det där?
Citera
2021-10-27, 13:23
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoseTheHat
Riktigt pinsam ”modevisning” på Instagram just nu. Hur kan företag vilja förknippas med det där?

Jag bara tänker… har hon någon diagnos? Aspergers eller något? Tittar ner i hela videon, rör sig stelt, pratar stelt… är de sant att Simon gått på särskola så kanske Linn också..? Eller? Inget fel i de såklart, men då kanske hon behöver lite hjälp med vissa grejer, tex konsekvenstänk.
Citera
2021-10-27, 17:05
Medlem
FrokenAngelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn
Jag bara tänker… har hon någon diagnos? Aspergers eller något? Tittar ner i hela videon, rör sig stelt, pratar stelt… är de sant att Simon gått på särskola så kanske Linn också..? Eller? Inget fel i de såklart, men då kanske hon behöver lite hjälp med vissa grejer, tex konsekvenstänk.

Nej, ingen särskola. Vanlig klass både på Fröviskolan och sedan Lindeskolan.

Hon har alltid varit stel, ryckig och klumpig i sitt sätt att föra sig. Dålig hållning. Som barn, när man brukar vara i sin smidigaste form, kunde hon inte göra ordentliga kullerbyttor pga lyckades inte böja på ryggen ordentligt och kura ihop sig.
Citera
2021-10-27, 17:14
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provrorsbarn

ADD/ADHD ? Hon går på känslor och kör tvära kast mellan glädje och gråt, kastar sig snabbt in i nya förhållanden, egoistisk och har noll förmåga att ta kritik.

Finns ju många sådana Insta-stjärnor så Tingelinn har säkert en ljusnande framtid som influenser.
Citera
2021-10-27, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
ADD/ADHD ? Hon går på känslor och kör tvära kast mellan glädje och gråt, kastar sig snabbt in i nya förhållanden, egoistisk och har noll förmåga att ta kritik.

Finns ju många sådana Insta-stjärnor så Tingelinn har säkert en ljusnande framtid som influenser.

Nej tror varken ADHD eller Aspbergers, tror mer på någon personlighets störning som borderline kanske. Hon är också väldigt narcissistisk. Hennes stelhet osv kanske bara är någon defekt i hennes motorik men iaf tror inte det är kopplat till någon ADHD
Citera
2021-10-27, 21:04
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittsvartnatt
Nej tror varken ADHD eller Aspbergers, tror mer på någon personlighets störning som borderline kanske. Hon är också väldigt narcissistisk. Hennes stelhet osv kanske bara är någon defekt i hennes motorik men iaf tror inte det är kopplat till någon ADHD

Ja, Tingelinns pojkvänner är bara utbytbara brickor i hennes spel. Allt handlar om Tingelinn och högsta prioritet i Tingelinns liv är Tingelinn själv.

Tingelinns mantra är att göra som hon vill och inte lyssna på andra.
Citera
2021-10-27, 21:18
Medlem
Följer inte denna 100% köpta reklam människa! Allt hon äger och äter verkar vara gratis är alltid godast ! Men tittade lite på insta och hennes förra kille ! Gabbe hit och Gabbe dit ! Hon verkar vilja leva i en fantasivärld där hon är prinsessan och alla killar hon träffar är mannen i hennes liv .. prinsen ! Hon lägger upp exakt samma … han som ska bli min för evigt till varje kille !
Hon är 23 år och har redan snart 3 pappor till barnen ! Tänker när pappa nr 3 ( nuvarande ) också står på hennes trapp och det är kö biljett att hämta din unge för pappa dagar 🙄
Denna tjej kommer nog slå rekord i att byta mannen i hennes liv .. hur länge står denna kille ut 🤔 vad hände med Gabbe gubben då ? Att han drog läste man ju ut av hennes insta inlägg . Allt hon gör ska ju också vara extra allt ! Äta kvällsmys innebär ett par timmars organisering med diverse tillbehör ….
Tror hon ska imponera på killarna att hon är en 100% hemmafru .. men de blir motsatt effekt av hennes…. Titta på mig vad jag är superduktig hemmafru som står vid spisen , dekorerar , polerar palett blad och föder barn .. medans jag bakar cup Cakes 🧁
Hon är föresten med i Amelia … hon är besatt i palett blad .. även barnen minsann 👍
Citera
2021-10-27, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vittsvartnatt

Många med bokstavsdiagnoser har problem m motoriken . Jobbar med ungdomar med det och det är väldigt vanligt ! En kille som jag jobbar med .. jag är smidig som ett kylskåp 😀 men hennes stelhet kan ju bero också på att hon är osäker … men tvivlar 🤔
Citera
2021-10-27, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Men varför följa dom slaviskt om man stör sig? Fattar ej

Varför tittar människor på Ola Conny och morgan ? Inte är det för att de är smarta , intressanta …. de är för de är så otroligt dråpliga och skämmer ut sig 🙄😂😂😂 gissar att denna tjej lätt skulle kunna plats in som nr 3 i Ola Conny och Morgans parodi fars 👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in