Citat:
Ursprungligen postat av
Prussiluskan85
Ser skulle vara väldigt intressant att veta mer om Linns syster FANNY !
Är hon likadan som Linn?
Någon med insikt ???,
När jag har sett dem tillsammans på Youtube så får jag alltid känslan av att Fanny är storasystern och Linn lillasystern. Fanny verkar vara väldigt cool och självsäker..och som tur är verkar det som att hon inte tänker gå i Linns fotspår när det gäller tvångsmässig barnalstring.
I ett klipp där de satt och åt, fick Fanny förklara för Linn vad buksvåger/buksvägerska var för något. Och då var Linn ändå 23 år..och Fanny 4 år yngre.
I några andra klipp har jag sett att Tindra väljer Fanny framför sin egna mamma. Hon vill bara till Fanny, krama henne och gå iväg tillsammans. Och det är ju inte för att de ses sällan utan Fanny verkar ofta vara hemma hos Linn.
Jag tycker hela familjen verkar vara normal av vad jag såg på unga mammor. När Linn i ett avsnitt vill ha ett barn direkt efter Tindra (så hon får en låtsastvilling) och stressar Marcus framför tv-kameran, så säger hennes mamma något i stil med att ni kanske ska ta hand om den lilla ni redan har. Linns mamma verkar också vara väldigt kreativ och Linn försöker också vara det men hon har tyvärr inte den naturliga talangen.