Citat:
Jag skojade mest när jag sa att jag ville kräkas på att folk fanns med i brottsregistret. Jag respekterar nämligen alla människor. Och min Johann, det är sant att jag frågar chans, men han har inte svarat ännu( obs, ironi).Kan du motivera varför Ebba kommer att få frågor om detta under valrörelsen när hon inte får det nu och media har slutat skriva.
Varför tror du att alla andra undersökningar som bevisar att Esbjörn inte hade demens när avtalet skrevs är felaktiga?
Din ”Johann
” är med i brottsregistret. Det är för övrigt Esbjörn Bolin också. Du måste kräkas väldigt mycket.
Varför tror du att alla andra undersökningar som bevisar att Esbjörn inte hade demens när avtalet skrevs är felaktiga?
Din ”Johann
” är med i brottsregistret. Det är för övrigt Esbjörn Bolin också. Du måste kräkas väldigt mycket.Grejen är ju att jag inte tror att någon undersökning har visat på att Esbjörn inte är dement. Barry skrev ju själv i sin utredning att den inte var fullständig.
Och ja, jag kan motivera varför jag tror att Ebba kommer att få frågor. För att det är ett valår och reportar frågar om sådant. Jag tror inte Ebba kommer att få frågor för ty hon är Ebba, utan för att hon är politiker. Och jag tror att oavsett vilken partiledare som varit polisanmäld för trädfällning, torskat på grovt förtal, köpt sig fri från en skadestånds tvist och gjort en fastighetsaffär med väldigt många frågetecken.
Och innan ni frågar vilka frågetecken. Fråga er själva om ni vill att jag ska resonera vidare kring min 13 punkts lista.
Citat:
Du skämtar! De flesta människor i vårt land följer inte detta drama. De har en vag aning om att det var något med Ebba och en husaffär. Om då en gråtande krossad gammal farbror är på löpet bredvid en segerdansade Ebba. Så lovar jag att sympatierna inte kommer att gå till Ebba. Men vissa här verkar tro att denna tråd och vad som skrivs i den är något som folk vet. De flesta människor läser aldrig på Flashback. Jag skrattade högt häromdagen när någon trodde att denna tråd skulle bli en film. Denna tråd kommer att dö och glömmas bort så fort Ebbaiterna slutar skriva i den. Och den kommer att gå i graven som alla andra trådar här. Helt utan uppmärksamhet.
Citat:
Fy vilken hemsk tanke, Ebbotarna här har förslagit mordnatns genom att elda upp Esbjörn hus. Men mord får vi hoppas att klanen inte planerar. Fast, m tron är tillräckligt stark kan allt ursäktas. De kanske bara tycker att de befriar Esbjörn frågor demonerna.
Jag tror att det bästa (ev enda) utfallet för Ebba att komma undan utan att bli hatad av de flesta människor i vårt land är att Esbjörn skulle dö inom kort, innan demensutredningen blir klar.
Så antar att Ebba med familj håller tummarna för det, ett normalt samvete finns ju ändå inte med egenskapsbanken.
Så antar att Ebba med familj håller tummarna för det, ett normalt samvete finns ju ändå inte med egenskapsbanken.