2022-02-05, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Bullshit. Du tänder på den uppmärksamhet du får, att få känna dig åtrådd och vara i allas blickfång. Tjejer är attention hoes av naturen. De vill känna sig som den vackraste och mest åtrådda varelsen på planeten.

Ja, jag erkänner och vill helst bli nertryckt och knullad på stranden av en grobian.
Citera
2022-02-05, 11:32
Medlem
Citat:
Exakt! Argumentet att det skulle vara av "praktiska skäl" går ju direkt bort eftersom det inte kan vara det minsta praktiskt att stå och krångla med en handduk mitt på stranden.
Jag vet inte vart du hänger men på i princip alla svenska stränder så är det så både män och kvinnor byter om.
Det går ju fortast.

Vidare fattar jag inte grejen, kvinnorna går ju runt och ligger på stranden i bikinis.
Varför skulle höjdpunkten va när man krånglar på sig kläder?
Citera
2022-02-05, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Jag vet inte vart du hänger men på i princip alla svenska stränder så är det så både män och kvinnor byter om.
Det går ju fortast.

Vidare fattar jag inte grejen, kvinnorna går ju runt och ligger på stranden i bikinis.
Varför skulle höjdpunkten va när man krånglar på sig kläder?

Nej du, det där stämmer inte alls. Det är bara det kvinnliga könet, företrädesvis tonårstjejer, som ägnar sig åt denna exhibitionistiska aktivitet med att byta om inför alla. Jag har aldrig sett en man byta om på det sättet.
Citera
2022-02-05, 14:40
Medlem
Citat:
Nej du, det där stämmer inte alls. Det är bara det kvinnliga könet, företrädesvis tonårstjejer, som ägnar sig åt denna exhibitionistiska aktivitet med att byta om inför alla. Jag har aldrig sett en man byta om på det sättet.
Skojar du? Män och pojkar bryr sig ännu mindre just pga. att de är män och pojkar.
Citera
2022-02-05, 18:46
Medlem
Citat:
Skojar du? Män och pojkar bryr sig ännu mindre just pga. att de är män och pojkar.

Nej jag skojar inte. Har aldrig sett en man/kille byta om på det sättet. Jag tittar iofs aldrig på killar på stranden heller, men du kanske är en sån du? Jag har aldrig förstått varför det skall vara nödvändigt att byta om mitt på stranden inför alla andra. När jag ska åka till stranden byter jag om hemma innan. Sen kan man precis som annan skribent i tråden påpekat välja att soltorka, byta om i omklädningsrummet, på toaletten eller hemma.
Senast redigerad av Orwald 2022-02-05 kl. 18:48.
Citera
2022-02-05, 22:26
Medlem
Citat:
Nej jag skojar inte. Har aldrig sett en man/kille byta om på det sättet. Jag tittar iofs aldrig på killar på stranden heller, men du kanske är en sån du? Jag har aldrig förstått varför det skall vara nödvändigt att byta om mitt på stranden inför alla andra. När jag ska åka till stranden byter jag om hemma innan. Sen kan man precis som annan skribent i tråden påpekat välja att soltorka, byta om i omklädningsrummet, på toaletten eller hemma.
Driver du med mig? Du kan knappast vara äldre än 18.
Verkar ju ha blivit en grej för många unga män att rent av duscha med kalsingarna på efter att de har tränat etc.

Vart fan bor du egentligen? Är du invandare?
I princip alla man ser på stranden byter ju om på stranden och då har jag ändå rest rätt mycket om i Sverige.
Ytterst sällan det finns någon form av omklädningsrum på badstränder om man nu inte bor i Stockholm bredvid någon större pool.
Vidare så vill man ju inte gå omkring i badbyxor
Normala är ju att man kanske har shorts o tröja sen någon rygga med handduk, badkläder mm.
Hur kul är det att gå eller åka bil med blöta badbyxor direkt efter ett dopp om man inte orkar vänta på torka sig?

Antingen trollar du eller så är det nog det löjligaste jag har läst skrivet av en man.
Citera
2022-02-05, 22:54
Avslutad
Citat:
Jaså? Varje gång jag går till stranden finns det alltid en fulgubbe som vill visa sin erektion och som följer efter en. Tom runkar framför barnfamiljer. Män är de mest perversa varelserna på planeten. Går inte ens att gå utanför sin dörr utan att en man utsätter en för något perverst. Exhibitionism är en parafeli och 98% av personer med parafelier är MÄN.

Intressant inläggshistorik du har också. Du verkar vara helt besatt av tonårstjejer och åldersgränser när det kommer till samlag. Är du pedofil? Isåfall är hela den här tråden en fet projection eftersom pedofeli också är en parafeli, och oftast så lider perversa män av flera samtidigt.
Citera
2022-02-05, 23:33
Medlem
Citat:

Eh som andra påpekat så kan du inte vara så erfaren strandbadare.

Jag byter alltid om på stranden och jag bryr mig inte ens om att skyla mig. Låter snoppen dingla i det fria en stund medan jag drar på badbyxorna. Vem bryr sig? Ingen hittils. Skulle det vara någon precis bredvid kanske jag vänder rumpan mot de istället.

Varför jag gör så? Därför att det inte finns något omklädningsrum och det är en jävligt dålig idé att sätta sig med blöta badkläder i bilen, det blir fläckar som aldrig går bort. Har provat. Och stå med handduk och försöka kråma sig samtidigt som man ska försöka klä sig? Nä fan heller. Bättre att bara göra sin grej så man bli klar någon gång. Vill någon tant titta så får de väl göra det.

Folk behöver sluta sexualisera och hetsa upp sig över nakenhet. Mer nudism åt folket!

Citat:
Antingen trollar du eller så är det nog det löjligaste jag har läst skrivet av en man.

Senast redigerad av GrayPagan 2022-02-05 kl. 23:37.
Citera
2022-02-06, 11:42
Medlem
Citat:
Det beror ju Bara på att män i brist på tuttar kan. Nöja sig med att göra det med handduken runt midjan jäkla pappskalle!
Citera
2022-02-06, 17:18
Medlem
Jag skulle aldrig tillåta att min flickvän bytte om offentligt inför alla på stranden. Det vore en skam.
Senast redigerad av Orwald 2022-02-06 kl. 17:23.
Citera
2022-07-25, 09:07
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Det här har blivit ett ganska vanligt fenomen. Tjejer som byter från badkläder till underkläder offentligt på badstränder. Idag på stranden såg jag två tjejer som såg ut att vara i tonåren göra så här. Den ena tjejen drog först på sig en lång t-shirt, sedan drog hon helt ogenerat av sig bikinitrosorna, och sedan drog hon fram ett par svarta små stringtrosor som hon lirkade på sig. Den andra tjejen virade en handduk omkring sig och gjorde sen på samma sätt.
Min frågeställning är: Varför gör ni så här? Blir ni lite småkåta på tanken att ni står där nakna och att killar tittar på er och hoppas få se något? Har ni en exhibitionistisk ådra som gör att ni tänder på att spela på er sexualitet och visa upp era heta, sexiga kroppar och teasa killar? VARFÖR annars göra detta? Det går utmärkt att gå in på toaletten eller omklädningsrummet att byta om.. Men nej då, vissa måste tydligen göra det offentligt inför alla.

Byter man om på stranden är de klart folk tittar om man inte täcker sig
Citera
2022-07-25, 09:11
Medlem
Citat:
Det här har blivit ett ganska vanligt fenomen. Tjejer som byter från badkläder till underkläder offentligt på badstränder. Idag på stranden såg jag två tjejer som såg ut att vara i tonåren göra så här. Den ena tjejen drog först på sig en lång t-shirt, sedan drog hon helt ogenerat av sig bikinitrosorna, och sedan drog hon fram ett par svarta små stringtrosor som hon lirkade på sig. Den andra tjejen virade en handduk omkring sig och gjorde sen på samma sätt.
Min frågeställning är: Varför gör ni så här? Blir ni lite småkåta på tanken att ni står där nakna och att killar tittar på er och hoppas få se något? Har ni en exhibitionistisk ådra som gör att ni tänder på att spela på er sexualitet och visa upp era heta, sexiga kroppar och teasa killar? VARFÖR annars göra detta? Det går utmärkt att gå in på toaletten eller omklädningsrummet att byta om.. Men nej då, vissa måste tydligen göra det offentligt inför alla.

Ganska uppenbart att det är du som har sjuka tankar och framförallt har idiotin att ifrågasätta deras rätt att byta om när de är på badstranden.

Tänker man som du blir det väl snart förbjudet för tjejer att bada utan heltäckande kläder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in