2022-01-25, 22:39
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Instämmer.. Det är bara småpojkar och invandrare som tycker det är något märkvärdigt och sexuellt med det. Jag var tonåring under 70-talet och har sett allt från 20 toplessfjortisar i en glasskö till nakna som haft sex på stranden. Inget speciellt längre med detta.

Det är alla gloende invandrare som gjort att bara bröst på stranden försvann och att tjejerna inte kan sola överkroppen längre.. med fula vita bröst som följd.

Topplessfjortisar i glasskön, Check! Det var jag också med om att beskåda, en mycket trevlig vana när man själv var lite yngre.

Nakna som har haft sex på stranden - "Bullsh*t", för att citera Val Kilmer. Var såg du detta? Själv har jag bara sett det på en strand i Italien, och då var det mörkt ute...

Ja, invandrarnas blickar på tjejerna är klart störande, dock verkar det inte hejda tjejerna från att visa halva rumpan för stranden. Ibland trevligt, ibland oestetiskt, men smaken är ju som baken...
Citera
2022-01-26, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Topplessfjortisar i glasskön, Check! Det var jag också med om att beskåda, en mycket trevlig vana när man själv var lite yngre.

Nakna som har haft sex på stranden - "Bullsh*t", för att citera Val Kilmer. Var såg du detta? Själv har jag bara sett det på en strand i Italien, och då var det mörkt ute...

Ja, invandrarnas blickar på tjejerna är klart störande, dock verkar det inte hejda tjejerna från att visa halva rumpan för stranden. Ibland trevligt, ibland oestetiskt, men smaken är ju som baken...

Stringtrenden ger i alla fall en liten gnutta hopp i en tid när vi går mot mer och mer konservativa värderingar. En farlig väg att gå i mitt tycke. Saknar ibland den avslappnade inställningen till nakenhet som rådde fram till millennieskiftet. Ingen reagerade ens över nakna tuttar på stranden.
Citera
2022-01-26, 11:00
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Stringtrenden ger i alla fall en liten gnutta hopp i en tid när vi går mot mer och mer konservativa värderingar. En farlig väg att gå i mitt tycke. Saknar ibland den avslappnade inställningen till nakenhet som rådde fram till millennieskiftet. Ingen reagerade ens över nakna tuttar på stranden.

Nej, det är sant. Sedan kan jag tycka vad jag tycker om string offentligt, men det ska ju få vara fritt fram på stranden att klä sig hur lätt man vill.
Citera
2022-01-26, 12:43
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbaute666
Jo, det förekommer i massor sommartid. Kanske inte på vanliga badplatsen där barnfamiljer badar, men på många av nakenbaden. Det är inte alls ovanligt och riktigt trevligt (been there, done that).
Citera
2022-01-26, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Det här har blivit ett ganska vanligt fenomen. Tjejer som byter från badkläder till underkläder offentligt på badstränder. Idag på stranden såg jag två tjejer som såg ut att vara i tonåren göra så här. Den ena tjejen drog först på sig en lång t-shirt, sedan drog hon helt ogenerat av sig bikinitrosorna, och sedan drog hon fram ett par svarta små stringtrosor som hon lirkade på sig. Den andra tjejen virade en handduk omkring sig och gjorde sen på samma sätt.
Min frågeställning är: Varför gör ni så här? Blir ni lite småkåta på tanken att ni står där nakna och att killar tittar på er och hoppas få se något? Har ni en exhibitionistisk ådra som gör att ni tänder på att spela på er sexualitet och visa upp era heta, sexiga kroppar och teasa killar? VARFÖR annars göra detta? Det går utmärkt att gå in på toaletten eller omklädningsrummet att byta om.. Men nej då, vissa måste tydligen göra det offentligt inför alla.

Vafan snackar du om? Vadå nytt fenomen? Man har alltid bytt om på stranden så länge jag kan minnas… Antingen är du jävligt ung eller så var det första gången du var på en offentlig strand.. Nej, det luktar jävligt mycket incel om dig ts om du tror det är för att försöka få någon kåt…
Citera
2022-01-26, 13:33
Medlem
Nej, det är mest bökigt att skyla sig från alla kåta mäns blickar.
Citera
2022-01-31, 16:52
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Sjuttonåringar med gott självförtroende brukar se rätt nöjda ut med att både pojkar och män glor. De osäkra, sura tjejerna brukar bliga ilsket på alla omkring sig när det är dags att byta till trosor bakom handduken.
Citera
2022-02-03, 17:22
Medlem
Brukar ta på mig badbrallor hemma om jag ska åka och bada, begriper inte varför man ska ställa sig med en handduk på stranden och fjanta om man vet att man ska åka och bada. Sen Brukar jag torka mig med handduk och självtorka alternativt sitta med handduk runt midjan i bilen och byta om hemma/byta om i omklädningsrummet/vid bilen.

Lite offtopic men ändå.
Citera
2022-02-03, 17:30
Medlem
Mitt ex berättade helt öppet att hon tände på det och frågade om jag tände på att andra glodde på henne. Hon lär väl knappast vara helt unik, hur vanligt det är vet jag förstås inte men vill därför motsätta mig de kvinnor tidigare i tråden som säger att det inte förekommer och enbart är av praktiska skäl.
Citera
2022-02-04, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Mitt ex berättade helt öppet att hon tände på det och frågade om jag tände på att andra glodde på henne. Hon lär väl knappast vara helt unik, hur vanligt det är vet jag förstås inte men vill därför motsätta mig de kvinnor tidigare i tråden som säger att det inte förekommer och enbart är av praktiska skäl.

Exakt! Argumentet att det skulle vara av "praktiska skäl" går ju direkt bort eftersom det inte kan vara det minsta praktiskt att stå och krångla med en handduk mitt på stranden.
Citera
2022-02-04, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
Nej, det är mest bökigt att skyla sig från alla kåta mäns blickar.

Bullshit. Du tänder på den uppmärksamhet du får, att få känna dig åtrådd och vara i allas blickfång. Tjejer är attention hoes av naturen. De vill känna sig som den vackraste och mest åtrådda varelsen på planeten.
Citera
2022-02-04, 12:00
Medlem
lakritcs avatar
Med tanke på hur oattraktiva de flesta killar ser ut och hur många oönskade low-value killar som kan se det som en inbjudan så gissar jag nej.

Tjejerna gör rätt som passar på att visa upp sig nu. Om 20 år är det för sent då ingen längre tittar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in