2021-07-06, 00:22
Medlem
Det här har blivit ett ganska vanligt fenomen. Tjejer som byter från badkläder till underkläder offentligt på badstränder. Idag på stranden såg jag två tjejer som såg ut att vara i tonåren göra så här. Den ena tjejen drog först på sig en lång t-shirt, sedan drog hon helt ogenerat av sig bikinitrosorna, och sedan drog hon fram ett par svarta små stringtrosor som hon lirkade på sig. Den andra tjejen virade en handduk omkring sig och gjorde sen på samma sätt.
Min frågeställning är: Varför gör ni så här? Blir ni lite småkåta på tanken att ni står där nakna och att killar tittar på er och hoppas få se något? Har ni en exhibitionistisk ådra som gör att ni tänder på att spela på er sexualitet och visa upp era heta, sexiga kroppar och teasa killar? VARFÖR annars göra detta? Det går utmärkt att gå in på toaletten eller omklädningsrummet att byta om.. Men nej då, vissa måste tydligen göra det offentligt inför alla.
Citera
2021-07-06, 00:31
Medlem
Mobscenes avatar
Vi vill se mer av detta. KUDOS!
Citera
2021-07-06, 00:32
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orwald
Det här har blivit ett ganska vanligt fenomen. Tjejer som byter från badkläder till underkläder offentligt på badstränder. Idag på stranden såg jag två tjejer som såg ut att vara i tonåren göra så här. Den ena tjejen drog först på sig en lång t-shirt, sedan drog hon helt ogenerat av sig bikinitrosorna, och sedan drog hon fram ett par svarta små stringtrosor som hon lirkade på sig. Den andra tjejen virade en handduk omkring sig och gjorde sen på samma sätt.
Min frågeställning är: Varför gör ni så här? Blir ni lite småkåta på tanken att ni står där nakna och att killar tittar på er och hoppas få se något? Har ni en exhibitionistisk ådra som gör att ni tänder på att spela på er sexualitet och visa upp era heta, sexiga kroppar och teasa killar? VARFÖR annars göra detta? Det går utmärkt att gå in på toaletten eller omklädningsrummet att byta om.. Men nej då, vissa måste tydligen göra det offentligt inför alla.

Nej det är du som blir kåt av detta. Föreställ dig en värld där inget av det vi tjejer gör till vardags har något att göra med att kåta upp er män. Varför man byter om på stranden? För att det är smidigt istället för att gå hem i en blöt bikini och därtill blöta kläder eller gå till något sunkigt toa eller omklädningsrum. Det har inget med din eller någon annans sexualitet att göra öht.
Citera
2021-07-06, 00:36
Medlem
Kebbabturkens avatar
Svaret är givetvis att de tänder damerna givet att killen är het annars äcklas dom. Liknande fenomen sker ju på gymmet där de klär sig tight för att dra till sig blickar. Vad är poängen annars att ha såna tighta kläder som visar mycket hud och röv?
Citera
2021-07-06, 00:36
Medlem
Intelligentdesigns avatar
killar som byter om på stranden gör det förstås för att dom vet att andra män och nån enstaka gång, kvinnor, tittar.

varför skulle dom annars göra det? nej precis.

killar vill bara kåta upp andra killar på stranden. så är det förstås.
Citera
2021-07-06, 00:40
Medlem
Så har man gjort så länge jag kan minnas. Inget nytt fenomen. Man gör det för att det är praktiskt. Eller för att det inte finns något omklädningsrum. Det är du som är överkåt.
Citera
2021-07-06, 00:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Nej det är du som blir kåt av detta. Föreställ dig en värld där inget av det vi tjejer gör till vardags har något att göra med att kåta upp er män. Varför man byter om på stranden? För att det är smidigt istället för att gå hem i en blöt bikini och därtill blöta kläder eller gå till något sunkigt toa eller omklädningsrum. Det har inget med din eller någon annans sexualitet att göra öht.
Fullträff.
Citera
2021-07-06, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligentdesign
killar som byter om på stranden gör det förstås för att dom vet att andra män och nån enstaka gång, kvinnor, tittar.

varför skulle dom annars göra det? nej precis.

killar vill bara kåta upp andra killar på stranden. så är det förstås.

Har aldrig sett någon kille byta om offentligt på det här sättet, det är bara tjejer som beter sig så här.
Citera
2021-07-06, 01:02
Medlem
Vad snackar du om? Har de en T-shirt eller handduk som täcker dem så står de ju inte alls där nakna. Faktiskt så är de då mindre nakna än när de bara täcktes av en bikini.
Citera
2021-07-06, 01:04
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Har aldrig sett någon kille byta om offentligt på det här sättet, det är bara tjejer som beter sig så här.

Ja för män vill väl knappast visa upp en nedkyld balle hängandes patetiskt över sina kulor. Tjejer har inget att dölja på samma sätt. Jaha en tutte här och där, inget märkvärdigt med det. Det är ni män som gå bananas i era verklighetsfrånvända fantasier att vi försöker fresta er på något sätt jämt och blir själva kåta av det. Nej vi blir kåta av andra saker. Hångel och beröring till ex av någon man är attraherad utav, knappast av att byta om framför främmande män (och alla andra) på stranden.
Citera
2021-07-06, 01:06
Medlem
snivlems avatar
Citat:

Va?? Alla byter om så. Att skyla sig med handduk / tshirt

Lider du av vätskebrist eller är du på riktigt efterbliven?
Citera
2021-07-06, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor

Nej du! Det där köper jag inte. Det går som sagt utmärkt att byta om i omklädningsrummet eller hemma istället, som anständigt folk gör. Jag har varit på en hel del stränder och inget av omklädningsrummen har fått mig att vända om, och då är jag ändå rätt pedant av mig. Rummen duger utmärkt att byta om i. Så sluta kom med bortförklaringar. Kan du inte bara erkänna att (många) tjejer tänder på att visa upp sina kroppar och känna sig snygga och åtrådda av killar. De tänder på känslan och vetskapen om att de står där nakna under handduken och att killar tittar och blir uppkåtade av det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in