Citat:
Ursprungligen postat av
Makarov.24
Tja, jag kan säga att jag är väldigt kluven till denne man. Det jag tror mig kunna vara säker på (logiskt felslut) är att han medvetet ljuger/skarvar. Det är inga minnesfel. Jag köper inte språngmarschen. Någon MÅSTE ha noterat den.
Är inte djupt insatt men läst det mesta från Palmearkivet, försökt undvika böcker och allmänna konspirations teorier, visserligen snappat upp en del, en sak är jag säker på: det finns inga mänskliga säkra vittnesuppgifter, vår hjärna kan inte skilja på fantasi o verklighet till 100%, vissa ljuger andra förtränger eller lägger till.
ett tydligt exempel, vapensamlares yngsta dotter som var hemma hos SE, hade en vänskaplig relation - hon uppgav att hon varit på samma bio Grand som Palme och även sett honom i foajén, detta 28/2 1986 alltså mordnatten. Hennes väninna som hon uppgav var med förnekade hela biobesöket vid förhör - sen uppgav hon att aldrig pratat om detta med någon i familjen eller SE fastän hon visste hans mediala historia,.... snacka om fantasier ! bara ett exempel av 100-tals förvrängningar