2022-01-25, 12:42
Medlem
Tja! Ska få göra drogtest vid nyanställning, salivprov med en sån där sticka under tungan som skickas till karolinska. Senaste jag tog va på nyår 1,5-2 g kola, och innan de har jag tagit kola ungefär varannan månad senaste halvåret. Hur långt kan dom se?
Mvh
Citera
2022-01-25, 12:54
Medlem
treonazs avatar
Har pissprov på torsdag som skickas in till labb inför nytt jobb! Tog 3cmc i lördags. Är jag ren eller körd? Nån som vet :P
Citera
2022-01-25, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
Upp till ett dygn på Salivprov.
https://www.narkotikatest.se/shop/drogtest-saliv-p15-252p.html
Men det är ju snabbtest
Citat:
Ursprungligen postat av Pescara
Läst allt imellan 3-14 dagar på urinanalys, beror mycket på din metabolism och annat.

Jag var ren på 6 dagar men skulle inte chansat igen.
Tror du jag klarar mig
Citera
2022-01-25, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WEED99
Men det är ju snabbtest

Tror du jag klarar mig

Kan gå! Men vågar inte säga säkert. Läs det här så förstår du mer: https://www.therecoveryvillage.com/ketamine-addiction/how-long-stay-in-system/
Citera
2022-01-25, 19:12
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opryda
Tja! Ska få göra drogtest vid nyanställning, salivprov med en sån där sticka under tungan som skickas till karolinska. Senaste jag tog va på nyår 1,5-2 g kola, och innan de har jag tagit kola ungefär varannan månad senaste halvåret. Hur långt kan dom se?
Mvh

För i Fan. Finns google och alla vet ju att Kola går ur kroppen lika snabbt som du blir fattig på det

Max 3 dagar om du har oflyt från sekunden du snortade det
Citera
2022-01-25, 21:44
Medlem
Mindecembers avatar
Pagoclone? Vad tror ni? Kan denna ge utslag på stickor eller analys?
Citera
2022-01-25, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescara
Kan gå! Men vågar inte säga säkert. Läs det här så förstår du mer: https://www.therecoveryvillage.com/ketamine-addiction/how-long-stay-in-system/
Kommer inte få körkortet då jag är ju rätt körd i röven hårt om det kan va upp till 14 dagar…
Citera
2022-01-25, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WEED99
Kommer inte få körkortet då jag är ju rätt körd i röven hårt om det kan va upp till 14 dagar…

Skjut på det om du kan, säg att du har symptom eller är sjuk.

Hör av dig när du vet resultatet kompis!
Citera
2022-01-25, 22:42
Medlem
Strongmanx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Självklart kompis att alla förbränner olika. Men att du också var positiv (20 sticka?) Är ju också intressant.
Vad jag har förstått är det 90-95% som är helt rena (ej detekteringsbar) efter 30 dagar.
Då har du förstått det fel, med tanke på att du precis skrev att du förstod att alla förbränner olika.
Upp till 12v för den inbitne rökaren kan man synas på stickor med låg cut-off.

Jag räknade alltid med minst 4v för att bli ren trots aktiv livsstil när jag rökte mycket förr, men minns att jag kring 2008 var positiv i 10v då jag behövde lämna urinprov för att behålla körkortet, jag hade lågt kroppsfett (rökte shatter).
Citera
2022-01-25, 23:43
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strongmanx2
Då har du förstått det fel, med tanke på att du precis skrev att du förstod att alla förbränner olika.
Upp till 12v för den inbitne rökaren kan man synas på stickor med låg cut-off.

Jag räknade alltid med minst 4v för att bli ren trots aktiv livsstil när jag rökte mycket förr, men minns att jag kring 2008 var positiv i 10v då jag behövde lämna urinprov för att behålla körkortet, jag hade lågt kroppsfett (rökte shatter).

Shatter! Jesus. Det är väll fan rent THC?
Asså jag tänkte mig mer normal svennen som röker halvlass bruning eller något god grönt.

Aaaa. Men ditt exempel tillhör ju sällsynt skulle jag vilja påstå

Slapp du pissa för körkort senare?
Citera
2022-01-26, 14:23
Medlem
Tja, läst & letat överallt men inte fått något direkt svar på min fråga, syns Lyrica/Pregabalin på urin/blod prov när jag ska lämna för att få Elvanse? MvhP
Citera
2022-01-26, 16:25
Medlem
Tja, ska börja på ett nytt jobb men måste ta tester hos företagshälsa innan jag får börja. Vet att jag kommer torska på de då jag röker cannabis ofta. Min fråga är då om dom brukar ta pisseprov eller annat slags prov? Och om de kollar på en medans man pissar? Uppskattar svar om det är någon här som vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in