Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-02, 19:30
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Jag lyssnade på Wahlgren & Wistams podd i söndags och Pernilla berättade att hon slutat blogga pga troll PÅ Flashback som kommenterar och har förstört allt. Blev lite nyfiken och gick in och läste.....Jisses, jag förstår henne! Mitt nickname nämndes och flera andras och det insinuerades helt galna saker.
Off topic: Jag har aldrig kommenterat på Wahlgrens blogg

VA, nickname från flashback alltså?
Jag har aldrig varit inne på hennes blogg, söker man på hennes blogg bara?
Måste ju också in och kolla nu..😂
Citera
2022-02-02, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
VA, nickname från flashback alltså?
Jag har aldrig varit inne på hennes blogg, söker man på hennes blogg bara?
Måste ju också in och kolla nu..😂
Helt galet! Står mycket om nicknames där, är ett krig mellan påhittade användare, förmodligen de som skriver här. Jag benäms som Juttis.
Citera
2022-02-02, 20:45
Medlem
Och nu tycker hon att man ska in och läsa på en annan artists Instagram, så ”ni förstår det stora svek vår bransch hittills mött i form av icke eller för låga bidrag”.

Kräks på henne!
Citera
2022-02-02, 21:27
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Helt galet! Står mycket om nicknames där, är ett krig mellan påhittade användare, förmodligen de som skriver här. Jag benäms som Juttis.
När jag googlar hennes blogg kommer det bara upp bilder på semestrar och sånt..?
Juttis..😂
Citera
2022-02-02, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
När jag googlar hennes blogg kommer det bara upp bilder på semestrar och sånt..?
Juttis..😂
Jag var otydlig! Det är I kommentarerna
Citera
2022-02-02, 21:37
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Jag var otydlig! Det är I kommentarerna
Ok tack, testar igen då. 😊
Citera
2022-02-02, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Och nu tycker hon att man ska in och läsa på en annan artists Instagram, så ”ni förstår det stora svek vår bransch hittills mött i form av icke eller för låga bidrag”.

Kräks på henne!

Det är synd om henne - hon har ju en miljonvilla att bygga och en golddigger att försörja.

Buhu!!
Citera
2022-02-02, 22:59
Medlem
Och nu skriver hon att de äntligen öppnar upp, så de får stå på scen osv. Och ”Äntligen är den här skiten över.” Är ju knappast pandemin hon menar, utan att hon inte fått stå på scen. Mer egotrippad varelse än henne, får man leta efter!
Citera
2022-02-02, 23:00
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Eller så är en riktig man en som sköter sig på jobb och affärsresor, som inte är otrogen, som betalar underhåll och prioriterar sina egna barn före allt annat. Det är inte det synliga som är avgörande utan det som sker off the record.
Spot on på den!
Citera
2022-02-03, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Oj, oj, oj - här fiskas det.
Jag konstaterar bara fakta, lyssna på podden och läs kommentarerna på Wahlgrens blogg.
Du får gärna utveckla och förklara ditt inlägg om att det fiskas....
Citera
2022-02-03, 13:26
Citat:
Jag lyssnade på Wahlgren & Wistams podd i söndags och Pernilla berättade att hon slutat blogga pga troll PÅ Flashback som kommenterar och har förstört allt. Blev lite nyfiken och gick in och läste.....Jisses, jag förstår henne! Mitt nickname nämndes och flera andras och det insinuerades helt galna saker.
Off topic: Jag har aldrig kommenterat på Wahlgrens blogg

Jag va tvungen att lyssna på det avsnittet och man får ta mycket av vad dessa kändis människor säger i sina poddar med en klackspark men stördast va när Sofia säger till Pernilla i början "det finns ingen i det här landet som jobbar lika hårt som du just nu alltså herregud hur orkar du" då höll jag fan på att trilla av stolen och säger högt för mig själv vad fan säger människan finns det absolut ingen som jobbar lika hårt?
Citera
2022-02-03, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Jag va tvungen att lyssna på det avsnittet och man får ta mycket av vad dessa kändis människor säger i sina poddar med en klackspark men stördast va när Sofia säger till Pernilla i början "det finns ingen i det här landet som jobbar lika hårt som du just nu alltså herregud hur orkar du" då höll jag fan på att trilla av stolen och säger högt för mig själv vad fan säger människan finns det absolut ingen som jobbar lika hårt?
Håller med i allt! Grejen är ju varför hon slutade blogga....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in