Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-27, 19:59
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat. Mer tjafs er användare sinsemellan kommer generera varningar framöver.
//mod
Citera
2022-01-31, 11:32
Medlem
Enligt Aftonbladet är de "särbos" som bor ihop och på sikt kan det bli så att CB flyttar hem till henne, i lyxvilla. Eller inte.

PW kvittrar att "det nog inte undgått någon att hon fått ligga under 2021". Någon eller några i detta land har nog missat det.. 🙈

Alltså, hon älskar karln men VÁ FAN - säg inte så i tidningen och skriv för GUDS skull ett samboavtal isf.

Tänk på besittningsrätten, Pernilla!!!!!
Citera
2022-01-31, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Enligt Aftonbladet är de "särbos" som bor ihop och på sikt kan det bli så att CB flyttar hem till henne, i lyxvilla. Eller inte.

PW kvittrar att "det nog inte undgått någon att hon fått ligga under 2021". Någon eller några i detta land har nog missat det.. 🙈

Alltså, hon älskar karln men VÁ FAN - säg inte så i tidningen och skriv för GUDS skull ett samboavtal isf.

Tänk på besittningsrätten, Pernilla!!!!!

Undra om hen hade älskat familjelivet med P lika mycket om hon bara var ”Pernilla”, utan liv i lyx och offentlighet.
Jag menar hur mycket värdesatte hen familjelivet innan denna romans?
Citera
2022-01-31, 17:37
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Undra om hen hade älskat familjelivet med P lika mycket om hon bara var ”Pernilla”, utan liv i lyx och offentlighet.
Skulle säga att han inte värdesatte familjelivet alls.
Ingen kontakt med dottern mer än typ lite då & då. Han har alltid prioriterat fest & glam.
Och vad jag vet så är han skriven fortfarande på attefallshuset i Svinninge men bor heltid hos PW. Av skattemässiga skäl.
Och det är ut kommunicerat till nära vänner och familj att de ska bli sambos helt i nya huset. Attefallshuset ligger ute för nya hyresspekulanter.
Om man ringer till kronofogden så uppger de att han nu sista månaden betalat underhåll igen men att de inte avskrivet uppdraget pga av att misskött sig fler gånger än två. Då ligger han kvar som aktuell.
Han har två st offentliga betalnings anmärkningar på sig som ligger i 5år.
Citera
2022-01-31, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Skulle säga att han inte värdesatte familjelivet alls.
Ingen kontakt med dottern mer än typ lite då & då. Han har alltid prioriterat fest & glam.
Och vad jag vet så är han skriven fortfarande på attefallshuset i Svinninge men bor heltid hos PW. Av skattemässiga skäl.
Och det är ut kommunicerat till nära vänner och familj att de ska bli sambos helt i nya huset. Attefallshuset ligger ute för nya hyresspekulanter.
Om man ringer till kronofogden så uppger de att han nu sista månaden betalat underhåll igen men att de inte avskrivet uppdraget pga av att misskött sig fler gånger än två. Då ligger han kvar som aktuell.
Han har två st offentliga betalnings anmärkningar på sig som ligger i 5år.
Pernilla betalar allt och inte kommer han behöva ta något lån för att flytta in i hennes hus så betalningsanmärkningarna spelar ju ingen roll - där har han ordnat det för sig. Gäller bara att inte sabba det här nu……..
Desto mer intressant att hon tidigare klagade på att i sina tidigare relationer fick hon minsann betala allt, tidigare partners har inte bidragit mycket utan det låg på henne……..det verkar dock inte göra så mycket att samma ekonomiska obalans även gäller i den här relationen.
Citera
2022-01-31, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Pernilla betalar allt och inte kommer han behöva ta något lån för att flytta in i hennes hus så betalningsanmärkningarna spelar ju ingen roll - där har han ordnat det för sig. Gäller bara att inte sabba det här nu……..
Desto mer intressant att hon tidigare klagade på att i sina tidigare relationer fick hon minsann betala allt, tidigare partners har inte bidragit mycket utan det låg på henne……..det verkar dock inte göra så mycket att samma ekonomiska obalans även gäller i den här relationen.

Hon har sagt i intervjuer att hon aldrig kommer att göra samma misstag igen som att betala för den hon är tillsammans med.
Hon har nog glömt det.
Hon var bra bitter några år efter Joakim och skulle minsann aldrig betala för någon annan.
Hoppas hon slipper bli bitter igen när/ om det tar ett tråkigt slut.
Citera
2022-01-31, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Hon har sagt i intervjuer att hon aldrig kommer att göra samma misstag igen som att betala för den hon är tillsammans med.
Hon har nog glömt det.
Hon var bra bitter några år efter Joakim och skulle minsann aldrig betala för någon annan.
Precis vad jag tänkte, hur kan hon vara så korkad så hon gör om exakt samma misstag igen…….?!
Citera
2022-01-31, 21:01
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Hen ? C är väl ändå en han .
Citera
2022-01-31, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Hon har nog glömt det.

Hon kommer att bli blåst och bitter. Igen.
Citera
2022-02-01, 01:24
Medlem
Hoppas hon skriver avtal…….Så hon inte blir blåst…..igen
Citera
2022-02-01, 12:34
Citat:
Ursprungligen postat av Je-Suis-C
Hoppas hon skriver avtal…….Så hon inte blir blåst…..igen

Hoppas verkligen det. Men hon har förhoppningsvis bra rådgivare.
Att det inte kommer att sluta väl vet jag till 100%.
Men tiden får utvisa.
Citera
2022-02-02, 13:47
Medlem
Jag lyssnade på Wahlgren & Wistams podd i söndags och Pernilla berättade att hon slutat blogga pga troll PÅ Flashback som kommenterar och har förstört allt. Blev lite nyfiken och gick in och läste.....Jisses, jag förstår henne! Mitt nickname nämndes och flera andras och det insinuerades helt galna saker.
Off topic: Jag har aldrig kommenterat på Wahlgrens blogg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in