2022-02-02, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Det finns några i den här tråden som jag inte förstår varför de över huvud taget tittar på Farmen/Torpet. Om de nu bara är intresserade av vilka som eventuellt ligger med varandra, eller att kommentera vilka de tycker är snygga, så finns det andra källor att titta på.
Om inte det redan finns trådar om dessa källor är det inte svårt att att starta en.

Håller fullständigt med, detta är sååå tjatigt och töntigt. Det intressanta är väl själva spelet, deltagarnas mentalitet, styrkor och svagheter etc.
Citera
2022-02-02, 14:13
Medlem
Bea är ju sjukt jobbig gamkärring. tror hon kan allt och är bäst på allt men har undanflykter och krokodiltårar klara redan från start ifall någon stäger ifrån.

Tror säkert hon är en MILF eftersom att hon är(?)/varit modell.
Citera
2022-02-02, 14:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Niklas reaktion när Josefin fick lämna var väl något överdrivet. Fattar han inte att hon är en konkurrent om vinsten?
Konkurrent på sluttampen, men de ska ju ta sig till final först och då behöver man allierade. Josefine var ju en person som Niklas samarbetade med och genuint verkar tycka om.
Citera
2022-02-02, 14:27
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Konkurrent på sluttampen, men de ska ju ta sig till final först och då behöver man allierade. Josefine var ju en person som Niklas samarbetade med och genuint verkar tycka om.
Jo, det förstår jag väl. Men herregud vad han började lipa, kan ju tro att hon hade dött.
Citera
2022-02-02, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Citera
2022-02-02, 14:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Jo, det förstår jag väl. Men herregud vad han började lipa, kan ju tro att hon hade dött.
Jag tycker ändå att det är helt OK att se en person med en geniun känsla, i motsats mot när Bea klämmer fram fejktårar för att få allas medlidande och hamna i centrum. Då kryper det i kroppen på mig.
Citera
2022-02-02, 14:37
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Jag tycker ändå att det är helt OK att se en person med en geniun känsla, i motsats mot när Bea klämmer fram fejktårar för att få allas medlidande och hamna i centrum. Då kryper det i kroppen på mig.
Det kan jag i och för sig hålla med dig om. Men ändå lite väl känsligt, har ju inte känt henne särskilt länge.
Citera
2022-02-02, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AKKo-Itachi
Äh lika bra att Josefine fick åka, hon e snygg men fuck vilken tråkig tjej. Och att Niklas börjar gråta för att han inte får doppa längre, vilken jävla fjant

Väluppfostrad ( inte svordomar och ” fuck” i vartenda yttrande), trevlig och smart är inte lika med tråkig.
Citera
2022-02-02, 15:12
Medlem
ollepolle90s avatar
Dagens avsnitt av torpet

Citera
2022-02-02, 15:23
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Det finns några i den här tråden som jag inte förstår varför de över huvud taget tittar på Farmen/Torpet. Om de nu bara är intresserade av vilka som eventuellt ligger med varandra, eller att kommentera vilka de tycker är snygga, så finns det andra källor att titta på.
Om inte det redan finns trådar om dessa källor är det inte svårt att att starta en.

Så tycker jag också. Mitt intresse är mera att diskutera det sociala spelet och tävlingarna och då helst att det INTE blir läggmatcher som det dessvärre redan har varit 2 st. Nej nu hoppas jag det blir lite mera rediga arbetsuppgifter och sedan att de får fixa till i ladan för grisarna så det kan bli lite livat på Farmen. Ingen slakt hittills har det varit heller - fast de kanske skippar det denna säsong? Tydligen ska de få kaniner och dessa kommer ju samtliga att INTE vilja äta upp!
Citera
2022-02-02, 15:33
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Citera
2022-02-02, 16:20
Medlem
ola-hammastroms avatar
Tankar om dagens avsnitt:
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-02-02 kl. 16:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in