2022-02-02, 06:38
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cofi
Haha jag hittade låten som Bella citerade i sitt brev till Levin.
"Som en ängel, utan vingar, bakoom ryggen"
https://youtu.be/xAcs6TbgpeU
Hur fan kunde hon komma på den raden, och han gjorde ju kopplingen direkt också.
Men Pontiak är kanske större än vad jag trodde.

De är lite bonniga båda två och låter på dialekten som de kan vara från samma del av landet som Pontiak. Så förmodligen har de stått och pratat om vad man gör på bondvischan och båda kommit på att de lyssnar på pontiak när de åker Volvo runt torget hela helgen
Citera
2022-02-02, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cofi
Haha jag hittade låten som Bella citerade i sitt brev till Levin.
"Som en ängel, utan vingar, bakoom ryggen"
https://youtu.be/xAcs6TbgpeU
Hur fan kunde hon komma på den raden, och han gjorde ju kopplingen direkt också.
Men Pontiak är kanske större än vad jag trodde.

Pontiak slog väl igenom i Filip och Fredriks 100 höjdare. Tror ingen i Sverige hört talas om Pontiak annars.

https://youtu.be/hELFsVX2xkI
Citera
2022-02-02, 06:49
Medlem
EnLitenkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
De är lite bonniga båda två och låter på dialekten som de kan vara från samma del av landet som Pontiak. Så förmodligen har de stått och pratat om vad man gör på bondvischan och båda kommit på att de lyssnar på pontiak när de åker Volvo runt torget hela helgen

Bella kommer ju från Norrköping.
Det gör även Pontiak
Citera
2022-02-02, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Monika med k. Monika med m menar hon väl

Bättre om hon sagt:
-Jag heter Monia.

-Men k:t då?

-Ja, lite!
Citera
2022-02-02, 09:06
Medlem
Denna säsong är ett enda långt kollage av Niklas stående med armarna i kors.
Citera
2022-02-02, 09:13
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Nej vi kan inte det. För vi har ledsnat på gråtporren i TV4, Svt och Kanal 5. I alla program stimuleras det fram gråt. Blir utstuderat och för mycket.

Senast redigerad av CS128 2022-02-02 kl. 09:23.
Citera
2022-02-02, 10:38
Medlem
NiccoJs avatar
Undrar vad Niklas fjälla tycker när hon ser hur ledsen han är när han liggkompis åker hem från programmet?
Citera
2022-02-02, 10:55
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Undrar vad Niklas fjälla tycker när hon ser hur ledsen han är när han liggkompis åker hem från programmet?

Jag är vare sig novis eller pryd men tror inte att hon var ngn liggkompis faktiskt. Vi vet ju inte varför han reagerar som han gör - kanske (vet ej!) har han mist något mindre/äldre syskon IRL som gör att han känner sig så gråtmild och plötsligt fått syskonfeelings i denna dokusåpa för att de kom bra överens på både Torpet och Farmen faktiskt. Allt ÄR inte sex för deltagarna ... fast många tittare verkar tro det! Niklas fjälla hemma kanske verkligen fattar varför han blir gråtmild och inte hakar upp sig på det som tittarna tycker verkar konstig reaktion? Det verkar som att många i tråden hakar upp sig på just detta med sex eller inte sex osv och då kan jag nog snarare tro att Levin och Bella har det i sikte - attraktion för varandra. Det visar de tydligt! Synd att Josefine fick åka hem pga av njurstensproblem för det hade varit roligt att se om hon hade lyckats fixa hem någon seger i Tinget - men vi blev snuvade ännu en gång på en vettig kamp. Tror inte att Jossan hade gjort ngn läggmatch faktiskt.
Citera
2022-02-02, 11:18
Medlem
AKKo-Itachis avatar
Äh lika bra att Josefine fick åka, hon e snygg men fuck vilken tråkig tjej. Och att Niklas börjar gråta för att han inte får doppa längre, vilken jävla fjant
Citera
2022-02-02, 11:21
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AKKo-Itachi
Äh lika bra att Josefine fick åka, hon e snygg men fuck vilken tråkig tjej. Och att Niklas börjar gråta för att han inte får doppa längre, vilken jävla fjant

Jaha - det tycker du? Back-to-Basic i att inte följa spelet utan till utseende- och sexfixeringen hos folk i tråden
Citera
2022-02-02, 12:56
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jaha - det tycker du? Back-to-Basic i att inte följa spelet utan till utseende- och sexfixeringen hos folk i tråden
Det finns några i den här tråden som jag inte förstår varför de över huvud taget tittar på Farmen/Torpet. Om de nu bara är intresserade av vilka som eventuellt ligger med varandra, eller att kommentera vilka de tycker är snygga, så finns det andra källor att titta på.
Om inte det redan finns trådar om dessa källor är det inte svårt att att starta en.
Citera
2022-02-02, 13:53
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Niklas reaktion när Josefin fick lämna var väl något överdrivet. Fattar han inte att hon är en konkurrent om vinsten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in