2022-02-03, 22:38
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Men vad menar du med "den jäkla Helene"? Hon skulle må bra av vinst, det skulle stärka hennes självförtroende & öka hennes potential rent allmänt. Ibland måste man se till vad som är bäst för den enskilda deltagaren, vad som är bäst i det stora hela liksom.

Ibland måste man se personen bakom fasaden, våga släppa fram den verkliga personen! Make love not war. Att attackera Helene med elaka ord ord gynnar ingen.

Är inte det ganska uppenbart vad jag menar?
Hon ingen personlig favorit hos mig helt enkelt = jag tycker inte om henne av det vi sett hitills.

Hon gråter för minsta lilla, kan inte ta en förlust utan att bryta ihop och skylla ifrån sig på yttre omständigheter, lierar sig med Levin-gänget OCH vad värre är, hoppar mellan grupperingar.
Citera
2022-02-03, 22:47
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Hon ingen personlig favorit hos mig helt enkelt = jag tycker inte om henne av det vi sett hitills.

Hon gråter för minsta lilla, kan inte ta en förlust utan att bryta ihop och skylla ifrån sig på yttre omständigheter, lierar sig med Levin-gänget OCH vad värre är, hoppar mellan grupperingar.
Den "här lilla donan ska på fest!", och ropar "weeeee" stup i kvarten när hon är uppspelt, hon är mycket mindre man än Isabelle är i hennes motsvarande betoningar och levande minspel, hon får skärpa sig, det är en sak att se söt ut, och en sak att vara söt
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-03 kl. 22:52.
Citera
2022-02-03, 22:55
Medlem
orrecrists avatar
Pretentiösare fitta än Niklas får man fan leta efter. Hur fan kan han vara så jävla omtyckt? Han och hans ”klan” är klart tråkigast på flera år. Ut med satan!! Hoppas nu Levin tar detta annars är det inte värt att titta längre.
Citera
2022-02-03, 23:06
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Så du menar att man inte kan spekulera om en deltagare bara för att hon har kille? Så du menar att man inte genuint kan bry sig om en deltagare bara för att hon har en kille? Det måste blåsa väldigt väldigt kallt i din lilla bubbla till värld.

Det ÄR av vikt att analysera deltagarna för att förutspå eventuell utgång i tävling. Det ÄR av vikt att lista styrkor resp svagheter hos deltagarna. Men framförallt så är det av vikt att föra fram de känsliga sidorna hos en deltagare för att kunna se hur dessa påverkar hennes styrkor i framtida utmaningar. Det handlar om analys & kartläggning av enskild deltagare som råkar vara min personliga favorit. Något som är, iaf för mig, av stor vikt att diskutera. Inte konstigare än att diskutera random idrottsman inför & under pågående tävling.

Helene ÄR en fascinerande individ. Hon ÄR söt, hon ÄR stark men hon ÄR oxå skör & ibland brister det. Är detta en styrka eller är detta en svaghet? Skall man enbart vara fokuserad i tävling eller ska man även visa mänsklighet?

Viktiga & relevanta frågor som spelar roll i sammanhanget. Diskutera med mig. Ignorera mig inte.

I really regret opening my mouth and talking to you.
Citera
2022-02-03, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjouu

Två tjejer i final😄😄

Hoppas det antingen blir två tjejer eller två killar så att det även blir styrka och teknik.
Citera
2022-02-03, 23:23
Medlem
Enmansdemos avatar
Jante sa Dante

Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hon har ju kille så du kan nog sluta drömma.
Nä, man ska aldrig respektera en upptagen kvinna i att glädjas å hennes killes vägnar, historien är ju fylld av människor som lämnat en sopa för en annan sopa post dennes charmoffensiv, eller bara ett uppvisat livstecken

Izabelle framstår alltmer som en oslipad diamant, behöver bara slipa upp huvudet, slipa ner hennes talade blattemål, lära henne tala sofistikerat, slipa ner tandköttsringen & omplacera den till näsan som Helene, men samtidigt fortsätta gå klädd som en karl i munkjacka, samt klottersanera hennes torso från betydelsefulla citat, hör av dä!
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-03 kl. 23:36.
Citera
2022-02-03, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nä, man ska aldrig respektera en upptagen kvinna i att glädjas å hennes killes vägnar, historien är ju fylld av människor som lämnat en sopa för en annan sopa post dennes charmoffensiv, eller bara ett uppvisat livstecken

Izabelle framstår alltmer som en oslipad diamant, behöver bara slipa upp huvudet, slipa ner hennes talade blattemål, lära henne tala sofistikerat, slipa ner tandköttsringen & omplacera den till näsan som Helene, men samtidigt fortsätta gå klädd som en karl i munkjacka, samt klottersanera hennes torso från betydelsefulla citat, hör av dä!

Hehe. Ja, Bella är riktigt trashig. Men ändå hyfsat klok. Dåliga attityden förstör, dock.
Citera
2022-02-04, 00:33
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Hehe. Ja, Bella är riktigt trashig. Men ändå hyfsat klok. Dåliga attityden förstör, dock.

Jobbar som integrationsledare, kulturberikare och skäggbarn kan man fråga sig. Hon är garanterat tokvänster.
Citera
2022-02-04, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Nej. Keshia hittade kärleken i Izabelle, Helene och Jonas, som vänskap då

Ok! Jag var lite för snabb med min slutsats där 🙂
Citera
2022-02-04, 01:46
Medlem
Citat:

Måste bara instämma.
Hon verkar vara en mycket manipulativ falsk ödla.
Hon kommer att falla på eget grepp har jag en känsla av.
Citera
2022-02-04, 04:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Visst gjorde Monika fel, men det gör det inte rätt av Gerty att sätta sig på en bänk helt passiv. Om Niklas kunde gå in i köket och prata med Monika, så kunde Gerty lika gärna ha gjort det själv. Gerty fick garanterat inga pluspoäng i Niklas bok när hon bara satt där passiv och väntade. Han tyckte säkert att Gerty var lika idiotisk som Monika. Han fick barnvakta bägge. Jag kan förstå att han tyckte att det var alldeles för lite att bara få nominera en person till tinget.

Dessutom kunde Gerty ha börjat på egen hand. Jag har själv en massa hallon och jag kan lova att det går alldeles utmärkt att rensa bland plantorna helt själv. Jag gör det varje år. Alldeles själv.

Kan hålla med dig om att Gerty kunde ha gjort det och Niklas sa också något om: Inte lätt att hålla ordning på alla dagisbarn! Ja att rensa upp i hallonland har jag också gjort och själv med - många gånger. Stickigt men det går med lite envishet, långärmad tröja och arbetshandskar brukar fungera bäst att ha på sig
Citera
2022-02-04, 06:19
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:

Det kallas för överlevnadsinstinkt & självbevarelsedrift. Hon spelar spelet på sitt sätt, kanske ngt känslosammare än de andra men det hör hennes sköra personlighet till. Hon är stark men samtidigt skör. Hon är selektiv när hon väljer allierade. Hon är streetsmart, en överlevare mot alla odds. Hon är en paradoxens kvinna, det är kanske det som gör henne så älskvärd. 💗 En slags överlevnadskonstnär av rang. I förlängningen är hon en vinnare på alla plan.

Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
I really regret opening my mouth and talking to you.

Why? Du är min vän.
Senast redigerad av Adonis. 2022-02-04 kl. 06:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in