2022-02-01, 22:11
Medlem
OvissFramtids avatar
Förkastligt bemötande mot Monika och Ivy. Dread-Gerty ska bara vara tyst och helst raka av sig sina äckliga dreads och Cecilia kan inte vara rolig att leva ihop med. Bitter hela dagarna.
Citera
2022-02-01, 22:15
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Att de orkar vara så otrevliga mot Monika! Fattar att det inte så kul att det kommer in fler deltagare men det kan ju knappast komma som en chock. Så är det ju alltid, så det är ju bara att köpa läget.

Sen förstår jag inte hur vuxna människor kan sitta och hata på en hund sådär. Jag räknar mig själv som hundrädd men inte jag skulle vara rädd för den där hunden.
Ja, men de flesta där inne är ju bara mobbare. I denna säsong ska alla nya mobbas ut tills de gråter.
Förstår dock inte heller hatet emot hunden, vad är det för fel på endel av människorna inne på farmen?
Citera
2022-02-01, 22:17
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det gör nog inte katterna heller.
Det är väl just det vad katter äter- sill och potäter

Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaal
Appropå Cicci så får jag verkligen inget grepp om henne. Tyckte hon var en tönt i början som inte stod för sina egna beslut och val, lät andra föra talan åt henne för att sedan helt plötsligt vända och ha en helt annan sida. Antingen har hennes riktiga sida kommit fram eller så känner hon ett enormt behov av att hävda sig som verkligen har gått överstyr. Jag tror på det sistnämnda.
Både Cissi och Jonas är den typen av töntar som vill vara med i "tuffa gänget".
Redan i första avsnittet såg jag att Cissi var den typen av person, klagar på "stadsbor" och framhäver sig själv som kunnig och tuff. Att kvinnan är 38 år men ser närmare ut som 50 visar att negativitet inte främjar ett fint yttre

Var kan man se Torpet? Cmore har bara ett avsnitt... Brukar väl släppas runt 2-3 avsnitt i veckan
Citera
2022-02-01, 22:18
Medlem
OvissFramtids avatar
Niklas är en favorit hittills. Arlind verkar trevlig med.
Citera
2022-02-01, 22:22
Medlem
Någon som vet vad Keshia fått strafföreläggande för?
Gul triangel på mrkoll avslöjar det iaf.
Citera
2022-02-01, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Var kan man se Torpet? Cmore har bara ett avsnitt... Brukar väl släppas runt 2-3 avsnitt i veckan

Tv4play
Citera
2022-02-01, 22:33
Medlem
Riktigt dystert avsnitt... Repet hängde o väntade på logen kändes det som....
Riktigt pissigt mottagande av Monika och Ivy,
Sen hoppas jag att hon INTE lierar sig med Bellas och KepsNisses ...
Citera
2022-02-01, 22:39
Medlem
Torpet spoiler

Citera
2022-02-01, 22:59
Medlem
picapicans avatar
Flinten måste vara den som får klart mest tid i synkarna. Det är ju nästan bara hans nuna som visas hela tiden.
Citera
2022-02-02, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Löjligt överreagerande av Niklas. Varför söker veklingar till detta program? Dels de som hoppar av efter kort tid, dels de som bölar för ingenting.

Han är omgiven av idioter men hade just fått flytta ihop med gårdens snyggaste (tävlingens snyggaste är på torpet) och till synes enda normalt funtade deltagare i storbondestugan och hade lagt in nådastöten samma kväll så klart han blev besviken
Citera
2022-02-02, 01:42
Medlem
Jag är så jävla trött på Niklas.
Far åt helvete vad tråkigt programmet hade varit om alla sprang runt som o vara höga på vallmo och böla och bara vill ha en "härlig sommar".

Det är karaktärer som Levin, Alex, Beatrice, Bella, och Prinsen som gör programmet. Satan vad kul det hade varit om Dawkins kom in och läxade upp alla lipsillar.
Citera
2022-02-02, 05:08
Medlem
Cofis avatar
Haha jag hittade låten som Bella citerade i sitt brev till Levin.
"Som en ängel, utan vingar, bakoom ryggen"
https://youtu.be/xAcs6TbgpeU
Hur fan kunde hon komma på den raden, och han gjorde ju kopplingen direkt också.
Men Pontiak är kanske större än vad jag trodde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in