2022-02-02, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Malmö FF fick 28 miljoner + 15% VF för Amin Sarr.
@AnelAvdic

Det är väl ganska okay, eller hur?
Ville han själv lämna eller va det ett beslut klubben tog att sälja honom?
Är det första alternativet är helt ok betalt,alla pengar åt bra om en spelare vill lämna och ej va kvar.
Men va de klubbens beslut tycker jag dessa pengar är dåligt,han hade kontrakt några år,egen talang ,.. kluven..
2022-02-02, 09:37
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Ville han själv lämna eller va det ett beslut klubben tog att sälja honom?
Är det första alternativet är helt ok betalt,alla pengar åt bra om en spelare vill lämna och ej va kvar.
Men va de klubbens beslut tycker jag dessa pengar är dåligt,han hade kontrakt några år,egen talang ,.. kluven..

Det kan ju vara som någon skrev att MFF:s spelstil inte passar med hans snabbhet. Den passar bäst i t.ex. Mjällby och kanske i Heerenveen, alltså lag som inte för matchen.
2022-02-02, 10:37
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Känner och känner. Haft honom som kund ex antal år. Han är AIK. Inte fan är han sugen på Malmö iaf.

Gick igenom några av dina tidigare inlägg där du beskriver dig som kock så jag antar att du serverat honom big mac & co genom luckan i Rissne då?
2022-02-02, 10:39
Medlem
Tankovic ryktas tillbaka till Bajen, vore en magisk värvning. Övertygad om att han (återigen) skulle dominera här.
2022-02-02, 11:05
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Tankovic ryktas tillbaka till Bajen, vore en magisk värvning. Övertygad om att han (återigen) skulle dominera här.
Han är dum om han inte hoppar på det tåget.
2022-02-02, 11:14
Medlem
Yaroshenkos avatar
Anels ersättare klar. Matej Chalus, https://www.transfermarkt.com/matej-chalus/profil/spieler/321178
2022-02-02, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Han är dum om han inte hoppar på det tåget.
Känns onekligen lite som win-win. Men jag är osäker, möjligt att han inte alls är sugen på återvända till Allsvenskan. Ställer mig in på att han inte återvänder så kan man bara bli positivt överraskad.
2022-02-02, 11:49
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Känns onekligen lite som win-win. Men jag är osäker, möjligt att han inte alls är sugen på återvända till Allsvenskan. Ställer mig in på att han inte återvänder så kan man bara bli positivt överraskad.
AEK går ju bra men han får väl inte spela särskilt mycket. 46 spelade matcher och 9 mål såg jag att han hade totalt i Grekland. Vet inte hur långt kontakt han har kvar men en utlåning bör väl inte vara en omöjlighet.
2022-02-02, 12:19
Medlem
Fransson klar för AEK Athen
2022-02-02, 12:34
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Fransson klar för AEK Athen
Undra vad som hände med Willem II. De riskerar ju att ryka så AEK kanske var ett bättre klubb alternativ. Bättre deg om inte annat.
2022-02-02, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Undra vad som hände med Willem II. De riskerar ju att ryka så AEK kanske var ett bättre klubb alternativ. Bättre deg om inte annat.
Har för mig lösa de drog sig ur,de kunde ej matcha Franssons lönekrsv
2022-02-02, 16:13
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Ännu en dag utan värvningar. Suck. Skärp er ÖSK!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in