2022-02-01, 16:46
Medlem
Studsbolls avatar
Boken hade funkat bättre om man inte först sett och hört kärringen. Hon är tämligen obehaglig att beskåda. Sedan är det tröttsamt att hon efter skrivit smörjan ändå inte kommit till någon form av självinsikt om sina uppenbara problem.
Citera
2022-02-01, 16:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av in-i-din-mun
Halva Malmö ? Tjejen måste vara gigantisk därnere.
Om det är bokstavligen sant så är hon nog rätt uttrasad, ja...

Edit efter att ha googlat bilder: Hon ser ut som en typisk Big Brother-tjej några år senare...
Senast redigerad av HepCat-X 2022-02-01 kl. 17:01.
Citera
2022-02-01, 17:04
Avstängd
Bokstavligen betyder det ju att hon gör anspråk på att ha blivit testad och dumpad av varenda kille (i tillämplig ålder) i hela Malmö, eftersom runt halva befolkningen är tjejer.
Citera
2022-02-01, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Om det är bokstavligen sant så är hon nog rätt uttrasad, ja...

Edit efter att ha googlat bilder: Hon ser ut som en typisk Big Brother-tjej några år senare...

Jag tycker hon ser väldigt härjad ut:

https://www.etc.se/kultur-noje/en-kv...ls-bekannelser

Skriva kan hon dock! Fast inte nog med att berättelsen är självutlämnande, man har fått reda på brorsans runkvanor också. 🤖 Det blev lite incestuöst-äckligt...
Citera
2022-02-01, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slemkuk
Hur kan någon finna den boken underhållande? Jag kom inte längre in än några sidor. Skitkass. Trist. Ingenting att ha. Känns som high school-drama.

Välskrivet, men visst det är klart det känns väldigt omoget av en trettiplussare.
Citera
2022-02-01, 17:35
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stration
Välskrivet, men visst det är klart det känns väldigt omoget av en trettiplussare.

Hon är bara en helt vanlig ensam kvinna som inte förstår att om hon dejtar som en 20 åring i 30 års åldern så kommer hon inte hitta en man som vill stadga sig eller liknande. Sen kommer vännerna runtomkring henne stötta hennes vansinniga beslut med att det är patriarkatet som är problemet inte hon själv.

Funderade på att låna boken, men inte kommit till skott, bara sett ett par intervjuer och boksamtal om den.
Citera
2022-02-01, 17:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stration
Jag tycker hon ser väldigt härjad ut:

https://www.etc.se/kultur-noje/en-kv...ls-bekannelser

Ja, det var ungefär det jag försökte antyda med min liknelse också.
Citera
2022-02-01, 17:44
Medlem
Är detta samma kvinna som klistrat upp kontaktannonser runt om i Malmö med bild och telefonnummer och allt? Hörde talas om något sånt för kanske ett år sedan via en bekant men har själv inte sett det. Ni vet ett A4-ark med remsor längst ner som går att rycka av och som förekommer på anslagstavlor och liknande. Nåt sånt tror jag det var.
Citera
2022-02-01, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TacoKryddmix
Hon är bara en helt vanlig ensam kvinna som inte förstår att om hon dejtar som en 20 åring i 30 års åldern så kommer hon inte hitta en man som vill stadga sig eller liknande. Sen kommer vännerna runtomkring henne stötta hennes vansinniga beslut med att det är patriarkatet som är problemet inte hon själv.

Funderade på att låna boken, men inte kommit till skott, bara sett ett par intervjuer och boksamtal om den.

Ja, så är det nog. Hon träffade iofs någon, vet inte hur det gått sedan.

Är rätt fascinerande med den här typen av utlämnande texter. Undrar om hennes nära och kära uppskattar det? Dvs flera av hennes närmaste är ju nämnda i berättelsen. Hon funderar bl a över föräldrarnas kärleksliv. Får de ligga?
Citera
2022-02-01, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Är detta samma kvinna som klistrat upp kontaktannonser runt om i Malmö med bild och telefonnummer och allt? Hörde talas om något sånt för kanske ett år sedan via en bekant men har själv inte sett det. Ni vet ett A4-ark med remsor längst ner som går att rycka av och som förekommer på anslagstavlor och liknande. Nåt sånt tror jag det var.

Oj!

Reklamtricks för boken? Eller?
Citera
2022-02-01, 17:45
Medlem
nordicwraths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittNyaSaliv
Ökar en fittas storlek med antalet besökare?

Nope. Däremot bör hon ha en del könssjukdomar. Kondom skyddar inte till 100%.
Citera
2022-02-01, 17:47
Medlem
jesussugers avatar
Nån skönhet va hon då inte
Hon måste va lebb eller så tänder killar på manliga kvinnor ( smygbögar )
Kan gissa mig fram att hon inte rakat fittan i hela sitt liv så att hitta hålet behövs en GPS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in