Citat:
Ursprungligen postat av
Lookielook
Ikke godt å si, men om RU planla å få TH med på en 10 mill investering, hadde han neppe mål om mer enn en andel av gevinsten. Dette blir to ganske forskjellige ting, og vil tro det er få som vil drepe for investeringsmidler dersom de har en god idé.
RU virker utfra facebookprofilen sin å være en som liker å fremstå som velpleid forretningsmann.
En slags "wannabe", slik jeg ser det. Teft og planmessighet er kanskje ikke hans mest fremtredende
kvaliteter. Han later jo ikke til å ha noen reell karriere i så måte.
En som virkelig hadde en visjon om å starte solcelledrevet kryptofabrikk, hadde sikret seg all nødvendig
informasjon uten å spørre vennene sine på facebook om hvordan han skulle gjøre det.
Denne båtturen med TEH får det hele til å fremstå som en litt sånn "nachspiel-idé".
Ser for meg de har tatt seg noen øl (og kanskje et par "lisser"), og kommet i pratemodus.
Da er det fort gjort å legge luftige planer. Kanskje TEH har gitt seg ut for å ha litt større
innflytelse på sin far enn han i realiteten har.
Det jeg tenker er at hvis RU sitt overordnede mål var forretninger og penger, hadde han forvaltet tiden
sin annerledes, og hatt en karriere. Hans status per i dag vitner ikke om teft for næringslivet.
Men den vitner heller ikke om en som aktivt har medvirket til bortføring og/eller drap.
Spennende å se hva som skjer med siktelsen.