Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Jeg har nettopp sett dokumentaren; "Billy Milligans 24 personligheter".
Det er ikke umulig at en gjerningspersonprofil som BM har utført ugjerningen.
Altså en manipulerende gjerningsperson.
BM var ekstremt manipulerende og svært intelligent. Og likte antageligvis oppmerksomheten han fikk. Ekspertene strides fremdeles om BMs diagnose.
Jeg tror ikke BM hadde MPF/DID.
Tror han skapte alle personlighetene sine selv, med god hjelp fra sine behandlere, Han skjønte at det gjorde ham til en mer spennende pasient for psykiateren(e), og det gav ham særbehandling.
Han var én av de første som fikk diagnosen MPF/DID, og det førte dessuten til at både han og behandlerne ble kjendiser og søkkrike.
Gjerningspersonen kan være omkring samme alder som BM (f 1955), fått psykiatrisk behandling jevnlig, eller periodevis, og lurt sine behandlere trill rundt.
GM kan ha lest om Billy Milligan, saken kan ha vært inspirasjonskilden for ugjerningen i S4.
Motivet tenker jeg først og fremst er oppmerksomhet.
Jeg tror GM har vært svært aktiv i sosiale medier.
Det kan være flere offer.
Dette blir stadig mere likt en parodi.
Den ene klovnen verre en den andre tyr til hva som helst for å konkludere med hva som ser ut som en bestillt stråle av urin, rett inn i dette forum.
En av de andre klovnene fikk nettopp avbestilling på "Borte-jenta" konseptet sitt, solgt inn så manisk, så gjentakende, så i tråd med læreboka fra Hermann Wilhelm Göring, at han kunne smilt i graven.
Så i norske forumer er det ulovlig å mene at TH er skyldig?
Man har altså oppnådd botemiddel mot hva GHB kalte "tapt kontroll".
Over tid vil "paid to post", organisert opplegg for manipulasjon om meni ger, ytringer og til syvende og sist, din og min frihet, røpe seg, etterlate seg en sti av små spor som lar seg nøste opp og gir grunnlag for mønstre som kan analyseres.
Er det ikke rart når noen frenetisk og manisk forsøker å "bombe" et forum over LANG TID, blir litt borte, for så å returnere med plutselig en helt annen variant av samme agenda, nærmest "endret personlighet", fra å ha vært mistenkt for å være et mulig barn, og eller "mindre begavet/ tung-diagnostert, til å stå frem som voksen og språk kyndig.