Citat:
Ursprungligen postat av
HR2022
Ibland får jag sympati för Linn och kan tycka hon verkar trevlig men lite "lost" i hennes liv. Sen kommer jag ihåg hur hon utan tanke på barnen publicerar dom på internet.
Tro mig, Linn hade aldrig klarat sig på sin instagram om hon inte hade barn att utnyttja.
Hon klagar på att haters får henne att känna sig "förstörd" på grund av hennes rykte osv.
Finns ju ett klipp på Youtube från "Unga mammor" där hon säger rakt ut till sin lillasyster att man ska skaffa barn för att få sin instagram att växa..så vidrigt, antagligen det vidrigaste någon har sagt i det programmet.
Jag tycker också att hon verkar vara "lost" hon är typ sinnesbilden av en "blåst bimbo" tyvärr en sån tjej som blir utnyttjad av killar..som Pelle och Jesper..
Konstigt att hon tycker att det är hennes "haters" som ger henne dåligt rykte och får henne att känna sig förstörd, det är ju Linn som helt på egen hand har "förstört" sig i så fall..ingen höll väl en pistol mot henne och tvingade henne att bli gravid med tre olika killar innan hon ens fyllt 24 år.
En annan obehaglig sak med Linn är att hon lägger hela sin person och hela sitt liv på barnen..som att hon inte existerar som en självständig person utanför sin mammaroll..som att mammarollen gav henne ett slags människovärde..det tycker jag är väldigt underligt, men det kanske är så ifall man har väldigt låg självkänsla.