2022-01-29, 18:52
Medlem
StekplankAmbross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vissenblomma77
Lyssnade och T säger jag "smakade hos pappa".
Tur, för annars hade jag fan blivit rädd!

Sant, trodde hon sa att hon smakade av pappa och inte hos pappa
Citera
2022-01-31, 15:27
Medlem
Nu ska dom ha loppis nästa helg. Massor av kläder från storlek 50 och uppåt. Verkar ju verkligen inte som att hon sparar kläderna till kommande lillasyster. Sa hon inte nyligen att hon inte skulle köpa mer nya kläder till bebisen? Och ändå gör hon det. Visst får man köpa nya kläder, men har man ändå alla kläder som behövs så kanske man inte behöva köpa mer än onödigt- tycker jag. Använder mesta av kläderna som jag hade från första barnet till andra, och då är det ändå från pojke till flicka. Tycker det fungerar lika bra. Men Linn tjänar väl så pass mycket att hon vill spendera nya kläder ändå. Och det får hon väl göra, men att hela tiden säga att man inte ska köpa mer kläder men ändå göra det är så motsägelsefullt.
Citera
2022-01-31, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Nu ska dom ha loppis nästa helg. Massor av kläder från storlek 50 och uppåt. Verkar ju verkligen inte som att hon sparar kläderna till kommande lillasyster. Sa hon inte nyligen att hon inte skulle köpa mer nya kläder till bebisen? Och ändå gör hon det. Visst får man köpa nya kläder, men har man ändå alla kläder som behövs så kanske man inte behöva köpa mer än onödigt- tycker jag. Använder mesta av kläderna som jag hade från första barnet till andra, och då är det ändå från pojke till flicka. Tycker det fungerar lika bra. Men Linn tjänar väl så pass mycket att hon vill spendera nya kläder ändå. Och det får hon väl göra, men att hela tiden säga att man inte ska köpa mer kläder men ändå göra det är så motsägelsefullt.

Skrev fel, menade att hon inte skulle köpa mer än nödvändigt
Citera
2022-01-31, 15:55
Medlem
Citat:
Hon är väl rätt motsägelsefull i allt hon säger och gör.
Bäst i klassen - suger på att stava.
Barnen får sällan kolla på dator/tv - var och varannan bild så sitter barnen med sjumilablick fäst i fjärran och blått ljus i ansiktet.
Barnen får inga sötsaker - bilder på godis, bakelser & juice i nappflaska mest hela tiden.
Osv. osv… listan kan göras oändligt lång.
Antingen tror hon att andra föräldrar låter sina barn äta ofantliga mängder sötsaker och glo på tv hela tiden, men tror mest att hon är sjukt omedveten och tror på sina egna lögner.
Citera
2022-01-31, 16:14
Medlem
Tycker det är väldigt oseriöst/omoget av henne som influencer att inte alls kunna möta kritik. Eller kritik - hon kan inte ens svara på vanliga frågor utan att blocka direkt. T.ex när J var magsjuk och hon uppdaterade med bilder på henne och berättade exakt hur många gånger hon spytt och bajsat, då skrev jag till henne och frågade vad syftet var med att lägga ut något sånt om sitt barn som inte har nånting att säga till om - självklart blev jag blockad direkt. Och nu med loppisen, hade man frågat henne varför hon ska sälja bebiskläder i de minsta storlekarna så hade hon förmodligen blockat då också, trots att det är en helt normal fråga men som Linn inte klarar av att besvara för hon ser allting som påhopp verkar det som. Det är så mycket som diskuterats i denna tråden som Linn hade kunnat svara på och på så vis tjänat mer respekt, men hon väljer att bara blocka. Hon ger inte ens svar på frågor kring godis till barnen utan då är det lättare att ljuga, försköna eller återigen blocka. Jättetramsigt
Citera
2022-01-31, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norfolk
Barnen får sällan kolla på dator/tv - var och varannan bild så sitter barnen med sjumilablick fäst i fjärran och blått ljus i ansiktet.
Barnen får inga sötsaker - bilder på godis, bakelser & juice i nappflaska mest hela tiden.
Antingen tror hon att andra föräldrar låter sina barn äta ofantliga mängder sötsaker och glo på tv hela tiden, men tror mest att hon är sjukt omedveten och tror på sina egna lögner.

Nästan varje måltid man ser har ju barnen massa saft eller juice eller annat onyttigt. Senaste vloggen så får barnen glass ena dagen och mcdonalds andra dagen.
Citera
2022-01-31, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Tycker det är väldigt oseriöst/omoget av henne som influencer att inte alls kunna möta kritik. Eller kritik - hon kan inte ens svara på vanliga frågor utan att blocka direkt. T.ex när J var magsjuk och hon uppdaterade med bilder på henne och berättade exakt hur många gånger hon spytt och bajsat, då skrev jag till henne och frågade vad syftet var med att lägga ut något sånt om sitt barn som inte har nånting att säga till om - självklart blev jag blockad direkt. Och nu med loppisen, hade man frågat henne varför hon ska sälja bebiskläder i de minsta storlekarna så hade hon förmodligen blockat då också, trots att det är en helt normal fråga men som Linn inte klarar av att besvara för hon ser allting som påhopp verkar det som. Det är så mycket som diskuterats i denna tråden som Linn hade kunnat svara på och på så vis tjänat mer respekt, men hon väljer att bara blocka. Hon ger inte ens svar på frågor kring godis till barnen utan då är det lättare att ljuga, försköna eller återigen blocka. Jättetramsigt

Håller med!!! Linn är förmodligen jätteosäker haha.

Hon har absolut 0 talang att vara influencer. Inget hon gör är det hög kvalitet på. Förutom barnen ser jag ingen anledning hur hon kan ens ha blivit influencer från början. Tänk att unyttja sina egna barn för att bli känd och tjäna pengar 🤮

Ibland får jag sympati för Linn och kan tycka hon verkar trevlig men lite "lost" i hennes liv. Sen kommer jag ihåg hur hon utan tanke på barnen publicerar dom på internet.

Tro mig, Linn hade aldrig klarat sig på sin instagram om hon inte hade barn att utnyttja.

Hon klagar på att haters får henne att känna sig "förstörd" på grund av hennes rykte osv. Men tro mig hennes döttrar kommer känna samma känsla när de växer upp med hundratals bilder på dem online som de har haft ingen kontroll över. Hade själv tyckt det hade varit så otroligt obekvämt att leva mitt liv vetandes att jag har ingen aning hur många och vilka som sett massor med bilder och videos på mig som barn.
Citera
2022-01-31, 17:03
Medlem
Och så hyllar Linn nu nån influencer som heter Klara som också skaffat barn tidigt i en ny relation. Hon skriver "att det viktigaste är att veta att personen kommer göra allt för barnet" och "känner man att man levt hela livet ihop trots att man bara varit tillsammans i några månder, så vet man också känslan av att vilja göra allt för sin kärlek"
Citera
2022-01-31, 19:31
Medlem
Citat:
Hon är även sagt att hon kunde köpa dyrare kläder eftersom de kunda ärva av varandra... man kan ska ta allt hon säger med en nypa salt.
Citera
2022-01-31, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norfolk
Precis varför ge sken av hennes barn föredrar frukt och att de inte tittar så mycket på tv. När hennes Instagram ochh vlogg visar tväremot. I vloggen gick ju ungarna tog strössel själva i lådan och åt det innan maten.
Citera
2022-01-31, 20:04
Medlem
Citat:
Och så hyllar Linn nu nån influencer som heter Klara som också skaffat barn tidigt i en ny relation. Hon skriver "att det viktigaste är att veta att personen kommer göra allt för barnet" och "känner man att man levt hela livet ihop trots att man bara varit tillsammans i några månder, så vet man också känslan av att vilja göra allt för sin kärlek"

Jeppp! Och att man ska ge de ”bästa förutsättningarna”. Det är INTE att ge bästa förutsättningarna om man skaffar barn utan att känna varandra ordentligt (vilket man inte gör efter 1-3 mån). Jävla TÖNT
Citera
2022-01-31, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justee93
Jeppp! Och att man ska ge de ”bästa förutsättningarna”. Det är INTE att ge bästa förutsättningarna om man skaffar barn utan att känna varandra ordentligt (vilket man inte gör efter 1-3 mån). Jävla TÖNT

Dessutom verkar denna Klara och hennes kille varit tillsammans åtminstone ett halvår innan hon blev gravid - visst, det är också tidigt men bättre än typ 1 månad som i Linns fall, så jag tycker inte Linn kan jämföra sig med henne. Dessutom är skillnaden att Linn gjort detta 3 gånger! Det hade varit en annan sak om detta var första gången hon träffade någon ny och blev gravid efter ett halvår, men att träffa två nya och båda gånger säga att hon vill vänta med att introducera honom, vänta med att skaffa fler barn, vänta med att flytta ihop osv, men ändå göra tvärtemot båda gångerna. Barnen har fått träffa hennes nya killar inom max en månad, de har flyttat ihop snabbt, hon har blivit gravid inom några månader osv. Problemet är inte att hon skaffar barn snabbt för allt kan hända, utan det konstiga är att hon hela tiden sagt att hon vill vänta flera år med barn, att hon vill ta det lugnt denna gången osv men sen blir hon gravid 1 månad senare och säger att barnet var planerat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in