Citat:
Ursprungligen postat av
Kottbullsregn87
Tycker det är väldigt oseriöst/omoget av henne som influencer att inte alls kunna möta kritik. Eller kritik - hon kan inte ens svara på vanliga frågor utan att blocka direkt. T.ex när J var magsjuk och hon uppdaterade med bilder på henne och berättade exakt hur många gånger hon spytt och bajsat, då skrev jag till henne och frågade vad syftet var med att lägga ut något sånt om sitt barn som inte har nånting att säga till om - självklart blev jag blockad direkt. Och nu med loppisen, hade man frågat henne varför hon ska sälja bebiskläder i de minsta storlekarna så hade hon förmodligen blockat då också, trots att det är en helt normal fråga men som Linn inte klarar av att besvara för hon ser allting som påhopp verkar det som. Det är så mycket som diskuterats i denna tråden som Linn hade kunnat svara på och på så vis tjänat mer respekt, men hon väljer att bara blocka. Hon ger inte ens svar på frågor kring godis till barnen utan då är det lättare att ljuga, försköna eller återigen blocka. Jättetramsigt
Håller med!!! Linn är förmodligen jätteosäker haha.
Hon har absolut 0 talang att vara influencer. Inget hon gör är det hög kvalitet på. Förutom barnen ser jag ingen anledning hur hon kan ens ha blivit influencer från början. Tänk att unyttja sina egna barn för att bli känd och tjäna pengar 🤮
Ibland får jag sympati för Linn och kan tycka hon verkar trevlig men lite "lost" i hennes liv. Sen kommer jag ihåg hur hon utan tanke på barnen publicerar dom på internet.
Tro mig, Linn hade aldrig klarat sig på sin instagram om hon inte hade barn att utnyttja.
Hon klagar på att haters får henne att känna sig "förstörd" på grund av hennes rykte osv. Men tro mig hennes döttrar kommer känna samma känsla när de växer upp med hundratals bilder på dem online som de har haft ingen kontroll över. Hade själv tyckt det hade varit så otroligt obekvämt att leva mitt liv vetandes att jag har ingen aning hur många och vilka som sett massor med bilder och videos på mig som barn.