2022-04-10, 10:35
Avslutad
Jag kan inte föreställa mig Simon ha sex med tingelinn. finns inte på kartan
Citera
2022-04-10, 10:35
Medlem
Är det bekräftat att hon har Aspbergers?
Citera
2022-04-10, 11:23
Medlem
Förstår hon inte att hon gör sig själv till åtlöje med alla de där bilderna? Gode gud vilken pinsam ursäkt till människa hon är. Och hur tydligt det är att hon läser här, lika roligt varje gång. Hon måste vara Sveriges mest ologiska influenser alla kategorier. Inte inspirerande någonstans!
Tror hon på fullaste allvar själv på lögnen att det kommer att hålla mellan henne och den där Simon?
Ger det max tre år så står hon där med gravidmagen i vädret och blundar framför kameran med en fjärde spermadonator.
Lite fascinerande ändå hur hon lyckas hitta kille efter kille. Man undrar vad de ser i henne med en hel skock stackars ungar i släptåg och allt.
Citera
2022-04-10, 11:37
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Och jag vill inte ens tänka tanken på hur akten går till, hujja
Citera
2022-04-10, 11:40
Medlem
Snusar Simon? Såg lite ut så i vloggen.
Citera
2022-04-10, 11:45
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Snusar Simon? Såg lite ut så i vloggen.

Han både snusar å dricker alkohol.
Citera
2022-04-10, 11:53
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Är det bekräftat att hon har Aspbergers?

Asperger betvivlar jag, men att hon lider av hybris är jue helt uppenbart.
Fortsätter hon i denna takten med sin grandiosa självbilld kommer det antagligen gå helt överstyr å slå slint såsmåningom.
Citera
2022-04-10, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Vet du? Jag tänkte på det där igår. Undrar hur det måste se ut ha ha ha
Citera
2022-04-10, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Han både snusar å dricker alkohol.
Var det inte Linn som sa att det är förbjudet med sånt i hennes hem?
Citera
2022-04-10, 13:25
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Det är det ingen som vet, men det finns en hel del kvalificerade gissningar här om olika diagnoser..

Jag förstår fortfarande inte varför hon plockat bort vissa kommentarer. En person hade svarat på en fråga om inte S var pappa till barnen och berättade att T och J hade olika pappor. Den kommentaren är nu borta och ersatt med L:s svar om att S bara är pappa till bebisen u magen.. 🙃

Någon annan frågade i all välmening om Linn förkultiverade dahlior i solljus. Kommentaren bortplockad.
Haha....j
Citera
2022-04-10, 13:29
Medlem
Hur kan en kille som Simon ha fastnat hos en tjej som Linn? Helt vanlig ungdoms grabb som spelar hockey, tar en öl på fredagar, gillar köra fort med bilen, snusar och tar livet lite som det kommer. Sen bli fast med Linn som är hela motsatsen? Som är kontrollerande och allt annat än avslappnad.

Tror att det gick lite fort och Simon inte riktigt hade tid att tänka igenom. Han kommer nu för alltid vara fast i Örebro. Han har inte ens tänkt igenom vad han vill göra för karriär men han ska för all framtid bo i Örebro och dela vårdnad med någon som Linn?

Och tror inte heller Linn tänkte igenom det när hon valde Simon att bli hennes tredje baby daddy. Ljuger om körkort, snusar, dricker, är aldrig hemma och har skulder hos kronofogden. Låter inte som det drömlivet hon hade önskat sig.

Tror helt ärligt inte dom är gjorda för varandra. Vilket hade varit helt okej och ingen fara alls om dom inte skaffade barn 3 månader in i relationen. Suck...
Citera
2022-04-10, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Var det inte Linn som sa att det är förbjudet med sånt i hennes hem?

Jo, och hon tvingade Gabbe att sluta röka..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in