Citat:
Fan vad du påstår en massa skit om mig som inte är sant. Att du bara har mage å hitta på att jag sagt saker jag alls inte sagt och så renderar det i en massa inlägg till höger å vänster som borde vara ogjorda då de är baserade på ett påhitt från dig. Å värst du är inte ensam. Ni är en hel hög Ebba-lakejer med allt brunare tungor.
Hitta detta inlägg där jag säger att de över 65 inte får sälja sin fastighet
nä det kan varken du eller resten av lakejerna. Ja ja - hur som är det kontraproduktivt och inte alls så att era påhitt till slut skall få sanningsstatus för att ni så frekvent upprepar era påfund. Så erbarmligt lågt....men men som sagt ALLA SER era tilltag.
Hitta detta inlägg där jag säger att de över 65 inte får sälja sin fastighet
nä det kan varken du eller resten av lakejerna. Ja ja - hur som är det kontraproduktivt och inte alls så att era påhitt till slut skall få sanningsstatus för att ni så frekvent upprepar era påfund. Så erbarmligt lågt....men men som sagt ALLA SER era tilltag.Märkligt att du blir så ofantligt upprörd över att andra behandlar dig på samma vis som du behandlar andra. Varför tycker du att det är så förskräckligt att du blir behandlad på ditt eget vis? Säger det kanske något om hur du själv bär dig åt, kanske?
Du är ju en feg lögnaktig liten skit, klart du blir behandlad som en sådan också då! Vad annat förväntar du dig?
Du sprider en massa lögner och skitsnack om Ebba, påstår att hon begått en massa "åldringsbrott", vilket inte är sant. Det bevisas inte minsta av det faktum att du inte kan presentera vare sig några bevis eller några preciseringar kring vad det är du egentligen påstår. Du är avslöjad med ungefär lika många lögner i den här tråden som du har skrivit inlägg, de allra flesta om Ebba och några om Esbjörn och en och annan om din idol, den grova våldsbrottslingen, våldtäktsmannen och pedofilen Binninge som Esbjörn den fullständigt empatilöse rättshaveristen anlitade som ombud, bevisligen enbart för att hänga ut Ebba i pressen med smutskastning och förtal! Du sällar dig till en gäng grovt kriminella för att ljuga om och kasta skit på någon som gått utöver det vanliga för att hjälpa en gammal man och se till att hans intressen tas tillvara, och sedan blir du upprörd över att någon kastar skit på och ljuger om dig. Du är en sån ynklig patetisk liten skit att till och med Esbjörn i alla sina lögner framstår som tämligen reko.
.