Citat:
Ursprungligen postat av
OvissFramtid
Ja där ser man. Tänk sen när de säljer vidare Roony, IBJ och möjligtvis Amoo om han blir klar. Detta är alltså vad vi (Malmö FF) konkurrerar med i Öresundsregionen.
Hur mycket pengar är ”allt för mycket pengar”? Talar vi om 1 miljard i likvida medel? 2 miljarder eller 5 miljarder?
Så meget kender jeg ikke deres økonomi, men de er børsnoterede så det er vel muligt at finde ud af.
De har garanteret en kæmpe gæld, men de har også andre aktiviteter end fodbold, primært Lalandia, sommerhuse og koncerter i parken.
Med negative renter behøver gæld ikke at være et problem og likvide midler kan være en udgift.
De har sikkert også fået økonomiske tæv af Corona.