Citat:
Ursprungligen postat av
drhasch81
Man kan komma långt med en egenskap ser de ut som,
Var få som kom ikapp honom när han drog iväg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tveskaeg
Alt for mange penge. I sommers solgte de Daramy og Nelsson for en samlet pris omkring 20m Euro, samt et par andre spillere for mindre beløb.
Nu er Jonas Wind på vej til Wolfsburg og der spekuleres i en pris på 10-12m Euro. De 3 spillere kostede tilsammen under 4m Euro da de kom til FCK.
Det är många miljoner plus på banken. Hoppas att allsvenska klubbar kan ta efter och ta lika bra betalt som er.
Citat:
Ursprungligen postat av
summerbursten
Ganska sjukt ändå att en så pass begränsad spelare säljs för så mycket pengar.
Speciellt med 1+1 kvar på kontraktet. Fanns andra klubbar som var villiga att betala mer tydligen.