Citat:
Tog det så hårt på dig angående Wenger, visst väldigt duktig men att han är den bästa får stå för dig.Ingen tränare har haft så stor påverkan på Engelsk fotboll i modern tid som Arsène Wenger. Hade han haft samma vilkår i Arsenal som det Ferguson hade i Man United, så hade vi vunnit ett ton med guld.
Det märks ju ganska så tydligt att du är en Liverpool fan. Men tror du inte att det är en anledning till att varför Guardiola har enbart tränat topplagen i La Liga, Bundesliga och EPL? Menar du att Messi och/eller Ronaldo måste spela för en klubb som tex Alaves eller Burnley och vinna ligatiteln med de för att kunna avgöra hur bra de verkligen är som fotbollsspelare? Haha. Annars så hade Barcelona två tunga säsonger bakom sig när Guardiola blev deras tränare i 2008, och han kvittade sig med de flesta av nyckelspelarna som Rijkaard hade i Barcelona, och byggde ett nytt lag. Man City spenderade mer pengar på transfers under de tre åren med Prllegrini än vad de gjorde under de första tre åren med Guardiola.
Jag menar att Guardiola är en klart bättre manager än vad Klopp är, och av tränarna i EPL så menar jag att bara Tuchel kan mäta sig med Guardiola när det kommer till taktik.
Liverpool hade vunnit titeln 20-21 om det inte vore för skador? Lol! De hade säkerligen utmanat Man City, på samma sätt som City hade utmanat Liverpool om titeln under 19-20 om de inte var skadedrabbade, men jag är ganska så övertygad om att Man City hade vunnit titeln ändå.
Ni Liverpool fans är verkligen en egen ras av homo sapiens
Det märks ju ganska så tydligt att du är en Liverpool fan. Men tror du inte att det är en anledning till att varför Guardiola har enbart tränat topplagen i La Liga, Bundesliga och EPL? Menar du att Messi och/eller Ronaldo måste spela för en klubb som tex Alaves eller Burnley och vinna ligatiteln med de för att kunna avgöra hur bra de verkligen är som fotbollsspelare? Haha. Annars så hade Barcelona två tunga säsonger bakom sig när Guardiola blev deras tränare i 2008, och han kvittade sig med de flesta av nyckelspelarna som Rijkaard hade i Barcelona, och byggde ett nytt lag. Man City spenderade mer pengar på transfers under de tre åren med Prllegrini än vad de gjorde under de första tre åren med Guardiola.
Jag menar att Guardiola är en klart bättre manager än vad Klopp är, och av tränarna i EPL så menar jag att bara Tuchel kan mäta sig med Guardiola när det kommer till taktik.
Liverpool hade vunnit titeln 20-21 om det inte vore för skador? Lol! De hade säkerligen utmanat Man City, på samma sätt som City hade utmanat Liverpool om titeln under 19-20 om de inte var skadedrabbade, men jag är ganska så övertygad om att Man City hade vunnit titeln ändå.
Ni Liverpool fans är verkligen en egen ras av homo sapiens

Kul jämförelse.
Skulle Messi hoppat in i Burnley så skulle dem fortfarande vara ett mitten/bottenlag gör ingen skillnad. En spelare kan inte göra ett sånt lag till någon utmanare bara sådär, men om vi säger att Klopp eller vilken topptränare som helst hade tagit över Burnley och fått en del pengar att spendera för att bygga om laget så hade det blivit en rejäl skillnad.
Barcelona var långt ifrån träsket under den tiden, de var inne i en liten svacka under en säsong efter att ha vunnit både CL och Laliga 2006 men visst två tunga säsonger bakom sig.
"Enbart tränat topplag" han kom in Barca genom att han var en föredetta spelare som Barca gör med typ alla sina tränare. Barca DNA blabla eller vad dem kallar det.
Han lyckades vända tillbaka skutan, fast egentligen behövdes väl bara en ny tränare vem det nu än var.
Fanns fortfarande alla världens bästa fotbollsspelare i laget.
Sen att det skilde någon mille mellan de 3 första åren säger ju inte ett skit... snälla nån såg du vilken trupp han tog över? Oil-City hade redan vunnit några titlar och var fortfarande titelutmanare innan han tog över. Han fyllde bara på med mer spelare med olje pengarna, visst har han gjort Oil-City bättre men undra hur?
Rolig du Generalen
fast nej Pep är knappast bättre än Klopp, vare sig han slått massa meningslösa rekord i ligan eller inte. Han och Oil-City kan fortsätta köra över smålag i ligan, men när dem möter giganterna i CL så vet vi hur det slutar.Förövrigt så är Mourinho the GOAT.
Senast redigerad av Bombaclap 2022-01-29 kl. 03:44.
Senast redigerad av Bombaclap 2022-01-29 kl. 03:44.