2022-01-29, 15:21
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Chelsea visade upp en härlig offensiv under Lampard, och han kommer säkert att vara nyttig för Everton.

Dock känns han ofärdig i sin tränarroll.

Så jag tycker du är för hård emot honom.

Han är inte helt klar än, men det är bara detaljer som återstår säkert. Offensiven var en fröjd att skåda under Lampard sen blev pressen lite väl för stor vilket resulterade i kicken. Han har redan siktet inställt på Donny van de beek kan Everton ro ihop det innan deadline?
Citera
2022-01-29, 15:39
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Tycker du är lite väl snabb och tuff med sågen där. Eller så kanske lurades du av inlägget du citerade. Det Rooney tackade nej till var möjligheten att bli intervjuad av Everton styrelsen. Inte jobbet i sig. För det har han inte erbjudits.

Han är en av flera kandidater som intervjuas. Inget som säger att han hade fått jobbet. Lampard. Pereira och Duncan ska/har alla intervjuats också.

Ser sen inget fel att han kommenterar det. Rooney är Derby tränare och ska i första hand se efter deras intressen. Inte Evertons. Är säker på att många både fans, spelare och styrelse har nervöst läst media sen Everton sparkade Benitez och ryktena kring Rooney började dyka upp. Drar Rooney minskar deras chans till nytt kontrakt md typ 90% då det är momentumet dom har med Rooney som tränare som gör att dom kämpar om ett nytt kontrakt trots 21 minuspoäng. Hade han försvunnit hade det varit en katastrof för en klubb om redan befinner sig djupt i skiten där hela klubbens existens är hotad.

Att då gå ut och göra det helt klart att han står bakom klubben och ska leda den i mål är helt rätt. Ge den tydligheten till både fans och spelare som kämpat och slitit hela säsongen och ta bort den osäkerheten som uppstått senaste tiden. Ger säkert ytterligare en boost för fans och spelare att veta det. Rooney visar upp en stor mognad i sitt jobb som tränare hittills tycker jag. Hade annars mina tvivel med tanke på spelaren Rooney som inte alltid hade dom vassaste knivarna i lådan.

Ja, pudlar lite där. Fattade det som att han sa att han blivit erbjuden jobbet, inte bara en intervju.

Köper din poäng lite grann - att det är bra för hans status i Derby att vara tydlig med att han stannar där säsongen ut. Tryggar fansen, ägare och spelartrupp.

Nej, inte samma bajsmacka till Everton som att säga "jag var förstavalet", men stärker onekligen hans eget varumärke att gå ut med det. Hellre gå ut och säga att man tackat nej än att det framkommer att han velat hoppa på men det sket sig.

Blir kul att se om Derby lyckas vända det och om vi får se Rooney i något PL-lag i framtiden.
Citera
2022-01-29, 20:50
Medlem
Isak klar för Gunners, de kanske kniper CL platsen ändå
Citera
2022-01-29, 21:30
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Isak klar för Gunners, de kanske kniper CL platsen ändå

Ser inget officiellt? Vart såg du det ? vore kul för Isak !
Citera
2022-01-30, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ser inget officiellt? Vart såg du det ? vore kul för Isak !
Blir officiellt senare idag förmodligen, han är i London + att han ryktats dit sen länge.

Väldigt kul för Isak och nu är Kulan + Bentancur klar för Spurs med haha. Blir en jävligt kul sista halva av säsongen vartfall. United måste svettas ganska ordentligt nu.
Senast redigerad av Bombaclap 2022-01-30 kl. 05:30.
Citera
2022-01-30, 06:21
Medlem
Så under kvällen/natten så spåra arsenal fans en nyinköpt bil som sägs va Isaks,den spårades till inkörsvägen till Emirates,in på området för sen lämna inatt... Spännande 48 timmar på fönstret

Allt enligt THE Sun....
Citera
2022-01-30, 09:28
Medlem
Slutet för Mason Greenwood?

Harriet Robson instagram...det torde bli fängelse.
Senast redigerad av Lookalike 2022-01-30 kl. 09:30.
Citera
2022-01-30, 09:32
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Så under kvällen/natten så spåra arsenal fans en nyinköpt bil som sägs va Isaks,den spårades till inkörsvägen till Emirates,in på området för sen lämna inatt... Spännande 48 timmar på fönstret

Allt enligt THE Sun....

Och det är nu vi ska tro Generalen att Arsenal är tillbaka i fotbollens finrum eller?
Citera
2022-01-30, 09:53
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Slutet för Mason Greenwood?

Harriet Robson instagram...det torde bli fängelse.
Ja han är körd, med all rätt. Svin.
Citera
2022-01-30, 10:00
Moderator
zanteras avatar
Riktigt tråkigt med Greenwood och jag delar ilskan som många känner mot honom. Det har varit mycket snack denna säsongen kring hans 'ego' på planen och det är synd att det sträcker sig utanför planen också och är mer än bara det vanliga "Jag är en anfallare som vill göra mål, ge mig bollen". En kille som tänker "Jag är anfallare i Manchester United, jag gör vad jag vill". Man blir både arg och besviken.
Citera
2022-01-30, 10:03
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Ja han är körd, med all rätt. Svin.
Varken bilder eller ljudklipp ger något stöd till honom.
Hejdå karriären!
Citera
2022-01-30, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Varken bilder eller ljudklipp ger något stöd till honom.
Hejdå karriären!
Ren bs ifrån tidningarna.

Hans flickvän fejkar.

Inside information att greenwood är oskyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in