2022-01-29, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Vad stod det om samarbeten? Tror hon gillar namnet Lovelia.
En kommentara att detta var fjärde samarbetet på fem dagar. Okej att detta är ditt jobb men värna om din publik.

Linns kompis svarade att det var fyra samarbete på 15 dagar. Även om det vore fyra samarbete på fem dagar så är det inte mycket.

Linns kompis fortsätter med att företagen styr ibland när man ska lägga uop och att man får ha överseende om personen jobbar heltid med detta och om man gillar personen. Typ scrolla annars förbi.
Citera
2022-01-29, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DADz21
Det är precis det hon gör, fast på sitt "fina" och oskyldiga sätt.
Ja som alltid kring allt.
Citera
2022-01-29, 07:13
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Tror det är nattblöja som de inte bytt än. Det kan faktiskt ta ett tag för väldigt många barn att bli av med blöjan på nattetid trots att de är torra på dagarna.
Att barn kan kissa på sej nattetid långt upp i åldern, är jag väl medveten om. Dock vid närmare 5-års ålder kan det tyda på problem som bör utredas.
Att som ansvarsfull förälder(?!) filma å lägga upp på sociala medier tycker jag är direkt kränkande mot barnets integritet.
Senast redigerad av MissTrisstess 2022-01-29 kl. 07:35.
Citera
2022-01-29, 07:43
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Vad stod det om samarbeten? Tror hon gillar namnet Lovelia.

Tror snarare på Love-Li
Hehehe.
Senast redigerad av MissTrisstess 2022-01-29 kl. 08:33.
Citera
2022-01-29, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Tror snarare på Love-Li
Hehehe.

Eller Kiara som i Lejonkungen 2.
Citera
2022-01-29, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Att barn kan kissa på sej nattetid långt upp i åldern, är jag väl medveten om. Dock vid närmare 5-års ålder kan det tyda på problem som bör utredas.
Att som ansvarsfull förälder(?!) filma å lägga upp på sociala medier tycker jag är direkt kränkande mot barnets integritet.

Jag såg inget om nån blöja iaf? 🤷🏼‍♀️
Citera
2022-01-29, 11:39
Medlem
På hennes blogg. ” Jag och Simon sa att vi skulle vänta 2 år med barn, nu står vi här och är beräknade att föda i maj.”

Blev hon inte gravid efter en månad? När började dom prata och planera kring barn egentligen? Första veckan?
Och hur kan man gå från att vänta två år till att ta av kondomen direkt? Hur hinner man ens med?!
Citera
2022-01-29, 11:44
Medlem
Nu skriver hon att allt inte välstrukturerat jämt och att hon gillar planera och framförhållning. Hm- hur ska hon nu ha det? Hon sa ju att ungen var planerad... hehe!

Varför ska hon nu göra en grej att detta är kanske hennes sista graviditet?
Citera
2022-01-29, 12:27
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
På hennes blogg. ” Jag och Simon sa att vi skulle vänta 2 år med barn, nu står vi här och är beräknade att föda i maj.”

Blev hon inte gravid efter en månad? När började dom prata och planera kring barn egentligen? Första veckan?
Och hur kan man gå från att vänta två år till att ta av kondomen direkt? Hur hinner man ens med?!

Så sjukt att börja planera barn och när de ska börja försöka redan efter knappt en månad ihop.
Citera
2022-01-29, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Hon har nämnt att hon gillar namnet Engla, så det blir nog det. Eller Safira....
Föreslog diamant, blev tvärblockad. Bluffen är synad gott folk!
Citera
2022-01-29, 17:18
Medlem
StekplankAmbross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
När i videon kallar hon Simon för pappa?

11:42
Citera
2022-01-29, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Märkte en liten detalj i den senaste videon, att den äldre dottern redan kallar Simme för pappa, kul känsla för den biologiska fadern. Linn har väl pekat på Simon och sagt "det där är pappa, den andra är bara en snäll fabror som du får träffa ibland"

Lyssnade och T säger jag "smakade hos pappa".
Tur, för annars hade jag fan blivit rädd!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in